Hotel Theo

7.2Goed

57 reviews over Hotel Theo

• 10wendy03-06-2011

Leuk en gezellig appartement

In september 2010 ben ik voor het eerst in dit appartement geweest, het is heel goed bevallen. Gezellige bar, Lakis maakt het echt gezellig. Ik kom zeker nog eens terug!

Alleen gereisd in september 2010

• 8Richard06-05-2011

Enorm gastvrij en vriendelijke mensen

De ligging van Theo appartments is redelijk uniek. Vooral uit de studio's een heel mooi uitzicht en het terras en het zwembad zijn schoon en keurig onderhouden. Lakis, de gast heer, doet er alles aan om het zijn gasten een een aangenaam verblijf te maken. In juni 2010 zijn wij met zes personen geweest en elke dag feest, gaan daarom in augustus weer. Als je niet van gezelligheid en feest houd dan moet je Theo's appartment links laten liggen, anders elke dag een feestje (voor jong en oud!)

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 10anne04-05-2011

geweldig

een geweldig app. je hebt een schitterend uitzicht lakis en zijn familie zijn zeer vriendelijk, we zijn er daarom al 4x geweest. het zwembad is schoon en in de avonduren kun je gezellig aan de bar zitten en mensen gezelligheid moet je toch zelf maken dus bij deze. het is zeker aan te raden en corfu is een mooi eiland.

• 2Riet01-02-2011

waardeloos

bij aankomst werd ik in een vochtige kamer zonder raam of balkon gestopt en het rook er naar een openbaar toilet.Hier zou ik twee weken moeten verblijven. Gelukkig heeft de fantastische hostess (Marloes!)mij 1week omgeboekt naar iets anders tot er een 'superior'room vrij was.Deze was ruim en mooi,prachtig uitzicht.Schoonmaak slecht:1x geveegd en schone handdoeken,geen schoon beddegoed.De bedden bij het zwembad zijn bijna allemaal kapot.Op laatste dag vertok ik laat dus wilde ik de kamer 1/2 dag langer. Dit kon tegen bijbetaling van 40 euro! Dit heb ik terug kunnen brengen naar €25, met heel veel moeite.Nee naar dit app. wil ik nooit meer terug!

Alleen gereisd in september 2010

• 9van noort22-01-2011

geweldige plek, zeer gastvrij en gezellig complex

na de beoordelingen te hebben gelezen, verwachtten we er niet veel bijzonders van. Maar het tegendeel was waar. schoon ruim appartement.niets aan op te merken. fijne familie, zeer klantvriendelijk. het was voor ons een geweldige vakantie , heerlijk om op een scooter het eiland te verkennen. We komen er zeker weer.

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Watzegje12-10-2010

Waar voor je geld

Prachtig gelegen, zeker voor degenen die er op de fiets op uit willen. Een tip, huur geen fiets in Ispos mits je leven je lief is. Zijn in een zeer slechte staat wat nogal gevaarlijke situaties op kan leveren gezien het bergachtige karakter van het eiland. Ik spreek uit eigen ervaring. Huur je fiets in Dassia bij de Mountain Bike Club Corfu. Appartement ( superior) is ruim en kijkt uit over de baai. Lakis is een goede gastheer en opent zelfs zijn bar voor de laatste paar gasten. Ook als je geen zin hebt om aan de bar te zitten valt de geluidsoverlast alleszins mee. Kortom een aanrader voor een ieder jong van leeftijd of geest.

Gereisd met partner in januari 2010

• 9arié en margaret11-10-2010

leuk appartement schoon

he t appartement is groot . wij hadden 4 pers apartement aan de voor kant

s'avond aan de bar was erg leuk ook als lakís achter de draai tafel was

een heel leuk islánd

• 7Lani Pope08-10-2010

prachtig uitzicht en zeer vriendelijke familie

Er zijn "nieuwe" appartementen, gerenoveerde en nog niet gerenoveerde appartementen. De nieuwe appartementen (superieur) zijn prachtig, hebben wij gezien, niets op aan te merken. Helaas verbleven wij in een nog niet gerenoveerde appartement. De badkamer is echt aan een opknapbeurt toe, stukkende tegels, schimmel, douchekop kan niet opgehangen worden. Maar het uitzicht is prachtig en het is best wel groot met een apparte slaapkamer, een kleine woonkamer met uitzicht over zee. De zwembad bij het appartement is schoon en de watertemperatuur was prima. De gastheer is zeer vriendelijk en doet er alles aan om het naar je zin te maken. Voetbal liefhebbers komen ook aan hun trekken met een tv bij het zwembad met Nederlandse zenders. Het weer liet wel wat te wensen over, maar dat is een ander verhaal.

• 7Gellar23-09-2010

moeite waard

Leuk appartement als je maar superior kamers boekt. Hoorde men roepen over achterstallig ondehoud op de normale kamers, heb er zelf 1 bekeken en daar zat het schimmel op de muren, hoe kan dat ook anders als er niet geventileerd kan worden.. (GEEN RAMEN) Verder aardige eigenaar maar een beetje over sexed.. echt een beatsmaster appartementen complex. vader van eigenaar Theo zelf ook een btje vies mannetje.. moet je tegen kunnen. verder wel aardig. scooter is een aanraer want wij houden er niet van om de hele dag aan t zwembad te zitten en naar 538 te moeten luisteren. tv was makkelijk voor voetbal verder VAKANTIE. voor low budget is t een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 1M. Kokkelink23-09-2010

Nooit meer

Appartement was in zeer slechte staat, m.n. de sanitaire voorzieningen. Na melding aan de eigenaar werd er geen actie ondernomen. Zeer luide muziek tot laat in de avond. Dit is bij uitstek een plaats voor jongeren die niet voor de Griekse sfeer komen maar graag de hele dag luisteren naar radio 538 en iedere avond ned. TV willen zien. Wij zijn dan ook na 2 dagen vertrokken en hebben een fantastische vakantie gehad bij een ander appartementencomplex, waar gelukkig nog wel de gastvrije Griekse sfeer aanwezig was.

Hotel Theo info

• Overige servicesHanddoeken(service)