We hebben een aantal aanbieders voor Roda voor je op een rij gezet:

Reviews over Roda

Heerlijk

Miranda
    6-11-2018

Roda is wat toeristisch, maar er is een heerlijk zandstrand en je kunt er lekker eten. Bij Roda Park Restaurant (vlak bij de quadverhuur) hebben we een paar keer gegeten, alleen al voor de gezelligheid kwamen we er terug :) De omgeving van Roda vonden we ook erg mooi.

Leuk plaatsje

Ton van de Biezen
    9-7-2018

Roda is een gezellig stadje Leuke restaurants beste rest.Roda Park daarna Nicolaas Family restaurant lekkerste koffie bij Skouna aan de boulevard en goed eten.Winkels allemaal hetzelfde. Het Mexicaanse restaurant had ook prima eten.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super genoten

marinus
    21-8-2017

Roda is een klein toeristisch plaatje. Nog niet al te massaal maar wel gezellig druk. Cafés en restaurantjes genoeg. Winkeltjes idem dito. Strand is prima en fijn voor kinderen omdat het langzaam afloopt in zee. Wil je een keer naar de hoofdstad of een andere plaats , geen probleem, de bussen rijden alle kanten op en wil je niet afhankelijk zijn is een auto huren geen probleem. Het is daar goed vertoeven. Lekker eten en drinken in een sfeer van gemoedelijkheid. Gewoon doen!!!

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Gemoedelijk.

Johanna
    13-10-2015

Corfu is een prachtig eiland, huur vooral een auto om het eiland te bekijken. Wij vonden het erg leuk en mooi, maar gaan volgende keer een ander Grieks eiland bekijken. Dorpje Roda is niet groot, iets verder ligt Acharavi. Is stuk groter, dus bijv. meer winkels. Ga naar Corfu Stad met de bus, is prima te doen.

Gereisd Met partner in oktober 2015

Voor 1 keer

Angelique
    4-9-2015

Was niet echt onder de indruk.heb een leuke vakantie gehad door de bezichtigingen die we buiten Roda gedaan hebben. Was wel een goede uitval basis om naar andere plaatsen te gaan. Roda aanzicht is rustig.je kon er lekker een terrasje pikken en wat eten.ook kon je er paardrijden was zeker de moeite waard.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Roda scoort een 7,2 uit 10, op basis van 84 reviews