Camping Roda

Met oudere kinderen

Slecht en dieven

Koopmans
22-8-2018

Oude camping die slecht onderhouden is. Vies zwembad water, totale afrader. En de deposit van 50 euro nooit terug gekregen ondanks herhaaldelijke verzoeken.

Het voelt als thuiskomen.

Elma Beemsterboer
3-1-2012

Je mag zijn wie je bent, doen wat je wilt en privacy.

Prima camping

bart&gerda
8-9-2010

Prima camping, stonden er 9 dagen. Was er erg rustig, slechts 1/4 van het terrein was bezet (recessie?). Goed uitvalbasis om Corfu te ontdekken. Mooi zwembad (éen van de weinige campings mét). Vriendelijk personeel. Wel veel muggen die je dag en nacht het leven zuur maakten. Betaalden +/- e 32 per dag (4 personen, auto en grote tent).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Roda in Roda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Roda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.