Hotel Roda Garden Village

Hotel Roda Garden Village

2.5Onvoldoende

Griekenland, Corfu, Roda

2.5Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Roda Garden Village voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang

24 reviews over Hotel Roda Garden Village

• 9Ankie Roubroeks15-06-2014

Leuk vriendelijk hotel.

Fijn hotel,met uitzicht op de zee, net gelegen tussen Roda en Acharavi ideaal heb je 2 plaatsen binnen loopafstand.Het personeel is zeer vriendelijk en zeer behulpzaam.Prijs/kwaliteit is zeer goed, gevarieerd eten en ze doen hun best dat je je als gast voelt.Wij hadden een aparttement super lekker rustig en ruim.de schoonmaak is goed en vriendelijk.

Gereisd met partner in mei 2014

• 7christa21-06-2010

Prima hotel- appartementencomplex

Van 7 juni tot 20 juni 2010 op Corfu geweest in Roda Garden Village. Het is een druk Engels bezocht oord. Waren weinig Nederlanders. Wij zaten (met ons 2 jarige zoontje) in het appartementencomplex (2-kamer), welke prima was. Netjes verzorgd, goed schoon gehouden, aardige baliemedewerksters, tuinman, schoonmaakdames en horecapersoneel. Eten was prima. Wel een beetje aan de late kant (buffet opende pas om 19,00 uur). Zwembad is niet geschikt voor zulke jonge kindjes. Ik zag overigens wel leuke animatie voor de wat oudere kinderen. Ligging is minder. Zit precies tussen het stadje Acharavi en Roda in. Ca. 10-15 minuten wandelen. Het strand is bij dit complex van grote keien. In Roda ligt het zandstrand. Deze wordt niet heel erg goed schoongehouden (veel wier op het strand), maar het is prima om daar te liggen. Een paar dagen een auto gehuurd. Vooral de west kust (richting het noorden) is prachtig. Mochten wij ooit nog terug gaan, dan gaan we naar dat gedeelte van het eiland.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• 8Fam. van Baaren31-05-2010

Erg schoon. Rustige sfeer. Gemoedelijk

Het was spannend om voor het eerst een all inclusive vakantie te boeken. Met 7 volwassenen en 3 babies hebben we genoten van de rust, het lekkere eten, het schone appartement en het schone park. Erg goed onderhouden.Jammer dat er geen peuterbadje was. maar dat was dan ook het enige minpuntje. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd in mei 2010

• 10koos21-09-2009

geweldig

in een woord een aanrader heerlijk eten goede service echt een een aanrader voor mensen die rust willen

Gereisd met partner in september 2009

• 8De Bergenaren02-09-2009

Voor herhaling vatbaar...

Afgaand op enkele beoordelingen van vorig jaar, hadden wij vooraf zo onze bedenkingen. Onze ervaring is echter compleet anders als die van de "Rotterdammertjes" en de "Vlaardingertjes" vorig jaar. De appartementen buiten het hoofdgebouw liggen in een mooie tuin. Deze zijn voorzien van een groot balkon, zowel aan de voor, als aan de achterzijde. Het eten was gewoon goed. Keuze uit vlees of vis. Daarbij verschillende soorten groenten en fruit. Verder ook voldoende keuze uit nagerechten. Puntje van kritiek is dat de cocktails niet koud zijn. De sterke drank staat gewoon de hele dag op de bar en het fris gaat, na geopend te zijn, niet meer terug in de koeling. De toevoeging van wat extra ijs doet echter wonderen... Animatie is minder, maar er liggen 2 leuke dorpjes op loopafstand.

Tip: gezinnen met jonge kinderen kunnen dit soort vakanties het beste boeken via Duitse reisorganisaties. Dit scheelt vaak honderden euro's.

Kortom: voor herhaling vatbaar...

De Bergenaren, 2-9-2009

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 5De Rotterdammertjes03-09-2008

Met gierende banden.....

De ligging is direct aan het kiezelstrand. Bedjes met parasol zijn gratis. Zwembad is niet groot en heeft geen apart kinderbad. Diepte van 0,80 naar 2.50 m. Het eten is zeer eentonig, de borden en servetjes zijn nog van hotel Irene. De tafellakens/kleedjes worden niet verschoond. Gelukkig zijn er leuke restaurants in de buurt. De kamers zijn ruim, maar worden slecht schoon gehouden. Op zondag wordt er helemaal niets gedaan. Het bulgaarse animatieteam valt tegen. Voor je drankjes moet je in de rij gaan staan, ook al zit je aan de bar. Drank krijg je in plastic, behalve 's avonds, maar de glazen zijn snel op, dus weer plastic. Voor all-inclusive is er een kleine drankenkaart. En let op: om stipt 23.00 uur draaien ze het bordje om en moet je betalen. We hebben er het beste van gemaakt, het was zeer gezellig met de Vlaardingertjes. Maar na 8 dagen met gierende banden........ gillend naar huis.

• 5kleijwegt27-08-2008

jammer

wij hebben er maar een woord voor over en dat is jammer.animatie schiet te kort,kok heeft slechte ingredienten om er wat mee te doen,barpersoneel spreekt haast geen engels maar bulgaars,kamers zijn niet echt fris,eetzaal lijkt op kantine alles is het net niet.gelukkig zijn er goede eettentjes om s avonds echt lekker te eten.het was het dus net niet.de vlaardingers

Gereisd met partner in augustus 2008

• 1100% single26-08-2008

Gillend naar huis!!

Misschien zijn wij verwend maar dit hotel was niet goed. Het eten was vreselijk,vis in een ranzig sausje en patat. Als je van structuur houdt is het hotel uitermate geschikt want je eet elke dag hetzelfde!

Over de animatie :ze deden werkelijk niks,af en toe een spelletje maar dan moesten ze dan eerst weer een paar uur bijkomen.Toen de radio kapot was, was er helemaal geen animatie meer want improvisatie komt niet in hun woordenboek voor.

Ohwja en een tip als je aan de bar zit moet je toch in de rij gaan staan voor een drankje want dat kan het barpersoneel niet aan die 3 mensen in de rij en 2 aan de bar en die tegelijk bedienen.

De kamers waren zeer vies, laat niets vallen onder de wasbak of bed want het is zo vies dat je het niet meer terug wilt.

We hebben een fijne vakantie gehad door de gezellige rotterdammertjes en ons eigen feestje er van gemaakt!

• 8N.Hijdra25-08-2008

Voor ons Super Ligging

Was in april gaan kijken, alles nog dicht en dacht te gaan veranderen van hotel. Maar het heeft onze verwachtingehn overtroffen. Je loopt van hotel/app. zo naar strand en zwembad. En de bar ligt er net tussen in. Appartement was erg ruim en schoon met heerlijk balkon. Eten goed en vooral makkelijk omdat je er zelf geen omkijken naar had. De kans dat we er volgend jaar weer naar toe gaan is erg groot.

• 7Corry16-06-2008

Wij hebben 2 weken doorgebracht in Roda Garden Village,en alles was voor ons geweldig.Hotel was netjes,schoonmaak iedere dag.eten was goed..Personeel vriendelijk en behulpzaam.Strand ligt voor de deur. Echt een aanrader voor mensen die van rust houden,ligt wel wat afgelegen.Naar het dorpje Roda was het ongeveer 15 minuten lopen..En met een auto is het heerlijk om het eiland te verkennen,met de prachtigste uitzichten.

Gereisd in juni 2008

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin