Hotel Robolla Beach

3 reviews over Hotel Robolla Beach in het Nederlands

heerlijke vakantie

Familie van Roy
27-8-2015

Robolla Beach ligt aan direct aan het strand op 500 meter lopen (via een leuk weggetje langs de zee) van het aardige dorpje Roda. De eenvoudige maar compleet ingerichte 2-kamer appartementen liggen tegen een heuvel rondom het centrale gebouw en zwembad en hebben een ruim balkon met zeezicht. Het zwembad ligt in een grote tuin met voldoende ligbedden die direct grenst aan een smal strandje met gratis ligbedden en parasols. Een breder strandje ligt op 50 meter. We hebben genoten van de Griekse specialiteiten van het buffet maar voor ons persoonlijk hadden er iets meer internationale gerechten mogen zijn en was een kinderbuffet zeer welkom geweest. Het personeel is bijzonder vriendelijk en de sfeer is er erg relaxed. Wij waren tijdens ons verblijf de enige Nederlanders tussen ruim 90% Duitsers. Als je dat niet prettig vindt moet je dus een andere locatie kiezen. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad en zouden zo opnieuw kiezen voor Robolla Beach!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Een aanrader!

Anne folkeringa
25-5-2010

Robolla Beach is een geweldig appartementen complex. Enorm ruim appartement met altijd zeezicht. Het is tegen de heuvel op gebouwd dus als je in het bovenste complex zit moet je wel wat trapjes op (75 treden) maar je kunt ook lager zitten. Supernetjes en schoon. Iedere dag worden de bedden opgemaakt en schoongemaakt (behalve op zondag). Heerlijk zwembad, en zandstrand. Je kunt over het strand naar Roda lopen. Is niet echt een bijzonder plaatsje maar wel zat restaurantjes en souvenirwinkeltjes. Een heel goed restaurant: Roda Park (in een zijstraatje) en een restaurant aan de hoofdstraat; ik weet niet hoe het heet maar het is met karakteristieke blauw/witte tafelkleedjes en veel blauw/wit. We hebben echt een geweldige vakantie gehad met onze 3 kids. Ik denk wel dat het in de zomer superdruk is hier (wij waren in mei).

Gereisd Met jonge kinderen in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top Hotel

JB TdK
24-7-2009

Schone en mooie appartementen. Mooi zwembad in een goed onderhouden tuin. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Restaurant heeft een goede keuken (één van de betere in Roda. Kortom: een aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

• AdresStreet 6, Siem Reap 1700 GR-490 81(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Robolla Beach in Roda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Robolla Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.