Appartement Eveline

Meer appartement info
Tonen op kaart

165 reviews over Appartement Eveline

• 10syreeta roosingh28-08-2016

Vind het echt wel een mooie plek.Prachtig uitzicht.Want je kijkt vanuit je huisje naar de zee.En wat je wel echt nodig hebt ,is een auto.(Maar die is zo in de buurt te regelen) Om de omgeving te verkennen.Heb heerlijk genoten met mijn partner,zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Paras in 't Veld26-08-2016

Elk jaar vaste prik

Het complex ligt direct aan zee, prachtige tuin en op loopafstand van het gezellige dorp Roda.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10lonneke24-08-2016

Geweldig

Super beheerders alles is er erg netjes en een super verblijf dat aan zee ligt en bij de buren een zwembad

• 10Rinus23-08-2016

Geweldig!

Heerlijke, rustige plek gelijk aan zee met een prachtig uitzicht vanaf je terrasje. Groot grasveld voor de deur. Ideale bestemming met kinderen. Vriendelijke Nederlandse beheerders. Ben je een keer geweest dan kom je terug!

• 10Kim Arends-Broekhuizen23-08-2016

Corfu is een heerlijk eiland met veel groen, aardige mensen en lekker eten. Eveline ligt in het plaatsje Roda. Gezellig dorpje met veel eetgelegenheden en leuke winkeltjes. De accommodatie Eveline is een heerlijke plek om te verblijven. Mooie huisjes, prachtige omgeving, dicht bij het stand en je kan ernaast bij het hotel gebruik maken van het zwembad. Wij zijn er net 2 weken geweest en hebben het weer heerlijk gehad. Alles was prima verzorgd door super lieve mensen. Ontzettend bedankt en tot over een paar jaar.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 8Nikki Nederhoff22-08-2016

Fijne plek voor een onvergetelijke vakantie!

De huisjes zijn prima en verzorgd, maar verwacht geen luxe. Alles wat je nodig hebt is er en er zijn goede bedden en het huisje is schoon. De accommodatie biedt veel ruimte en is erg kindvriendelijk. Het grote grasveld kan door jong en oud worden gebruikt vvoor het lezen van een boek of juist een potje voetbal. De Nederlandse beheerders zijn gastvrij en vriendelijk. Wij komen hier al jaren!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Corona22-08-2016

Kindvriendelijk. Vriendelijke Nederlandse beheerders

• 9W.W. Blom05-08-2016

Sfeervolle tuin, zee, zwembad vlakbij.

Zoveel ruimte om je heen is heerlijk. Het gras wordt goed onderhouden. De sfeer met de bomen, de oprijlaan,alles is echt grieks en gemoedelijk. Hier is rust en ruimte. Op loopafstand kun je naar de winkeltjes en restaurants. Keuze genoeg, maar niet te druk.Een aanrader dus.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9dennis nederhoff31-07-2016

Fantastische verblijf.

Huisjes zijn top. Mooie ligging vlakbij strand zwembad en supermarkt. Het dorpje dichtbij! Met de auto binnen 30 min rijden mooie andere idyllische plekjes aan zee of in de bergen! Vriendelijke mensen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Erica Gunzel29-07-2016

Wederom TOP vakantie gehad in Eveline

Wat hebben we weer een heimwee naar Eveline hier in Holland. We hebben weer een top vakantie gehad. Prachtig weer, lekker (te veel) eten, genoten van het zwembad bij Ninos on the Beach en van eigenaar Danny en zijn team. Huisjes zijn eenvoudig maar ruim genoeg voor 4 personen. Wij willen voorlopig niks anders meer als Eveline!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

12 tips over Appartement Eveline

• denniswr, 16-09-2013

Heb je kinderen? Ga dan naar Kalamaki beach. en haal 's avonds in Roda pita's met Giros om die met je kids op het strand op te eten. Geweldig met de ondergaande zon!

• Rob Arends, 20-07-2013

Wandel langs het strand naar Acharavi om daar bij de Lemon Garden te eten, er hangt een gezellige sfeer, je zit mooi verlicht onder de bomen en geniet tijdens het eten van orignele griekse muziek, geen druk of gek gedoe, lekker relaxed. En bovenal hele oprecht aardige mensen in de bediening.

• chantal en pim, 11-09-2012

Restaurant Sunset is een aanrader :-)

1 vraag over Appartement Eveline

• Wendy, 31-07-2010

bereikbaar

Hallo,

Kan iemand mij vertellen of ze wel eens problemen hebben gehad met de bereikbaarheid van Sunshine Holidays? Ik probeer vanaf donderdag 29/7 ze te bereiken, maar krijg steeds een voicemail. Er wordt niet teruggebeld. Ook op mijn mail wordt niet gereageerd...

Vriendelijke groet, Wendy

Bas, 02-08-2010

Hallo Wendy,

Heb je mijn mails inmiddels ontvangen? Mocht je nog vragen hebben kun je altijd mailen.

Mvg

Korfoe Sunshine Holidays

Bas, 10-08-2010

Kunt u uw vraag per e-mail sturen aan [email protected]? Of anders online op www.korfoe.nl het reserveringsformulier geheel vrijblijvend invullen. U krijgt dan zo snel mogelijk een antwoord op uw gestelde vragen.

Mvg Korfoe Sunshine Holidays

John Mohr, 10-08-2010

ik heb op maandagochtend 9 augustus ingesproken en heb nog steeds geen reactie ontvangen. Ik wil voor volgend jaar boeken en wil graag meer informatie.

Appartement Eveline info

• Aantal sterrenstersterster