Appartement Eveline

Tonen op kaart

165 reviews over Appartement Eveline

• 2018
    9Wim Koene16-07-2018

we hebben een heerlijke tijd gehad SUPER

super locatie, zicht op zee en Albanie

vriendelijke beheerders staan altijd voor je klaar, dus wat moet je nog meer

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Anita18-05-2018

Heerlijk relaxen aan de Griekse kust.

Gezellige, knusse, eenvoudige appartementen. Heerlijk rustig net buiten het hart van Roda gelegen, super om van daaruit te wandelen of met een auto het eiland over te gaan. Superaardige beheerders!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 8Mattijn Wijnhout17-05-2018

Volgend jaar willen we weer.

Wij waren er met 2 gezinnen, elk 4 personen, kids in de leeftijd van 6 t/m 9. Binnen is alles 2 prima in orde, 2 slaapkamers en een badkamer. In de voorste slaapkamer ook een keukentje. Maar in Griekenland wil je vooral buiten zijn. Dus we zaten altijd buiten op het terras te ontbijten of lunchen. Dineren deden we in een van de vele restaurantjes in Roda (en wat een aardige gastvrije mensen daar). Het unieke aan Eveline Apartments is de directe ligging aan de zee én het enorme privé-grasveld waar je lekker kunt zonnen op één van de ligbedden of voetballen met de kids. Direct naast Eveline kun je gratis gebruik maken van het (erg mooie) zwembad van het hotel. Volgend jaar willen we weer.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 10FSteg13-05-2018

Echt vakantie

Al vaker geweest en altijd goed! Dit jaar kregen we een wandeling aangeboden. Prachtig gebied ontdekt met schitterende uitzichten en het authentieke Corfu ervaren met een wandeling langs de fruitbomen en olijfbomen. Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• 10Bas13-05-2018

Heerlijke week gehad met kids en vrienden

Heerlijk ruim opgezet met zicht op zee. Kleinschalig appartementencomplex met voor en achter een kamer met 2 bedden. Een keukentje en badkamer. Heerlijk terras van waar je uitkijkt over grasveld en zee. Ideaal als je bijvoorbeeld met meerdere families wil gaan. Appartementen naast elkaar, privé, maar ook gezelligheid van samen op vakantie. Loopafstand van veel restaurantjes. Ideaal voor jonge kids (zwembad bij de buren dus veilig). Auto huren aan te raden. Genoeg stranden en baaitjes voor jong en oud. Windsurfen, snorkelen, langzaam aflopende stranden.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

9Familie Smit12-09-2017

Altijd heerlijk!!

Heerlijk knus complex. Hier heb je de ruimte en rust maar ook gezelligheid. Tot de volgende zomervakantie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Fam. Sulkers10-09-2017

Wederom een fantastische, ontspannende vakantie.

Als je voor rust en ruimte gaat, moet je hier zijn. Dit jaar voor de 7e keer naar Eveline geweest en we komen weer helemaal uitgerust terug. Voor het eerst in september dit keer en de temperaturen zijn dan heerlijk. Lekker warm overdag en 's nachts koelt het redelijk af, zodat slapen ook geen probleem is. Alle bekende restaurantjes weer gehad, leuk om iedereen weer te zien. We hebben het Mavroudis olijfolie museum in het zuiden bezocht, het Archillion (paleis van Sissi) en van het uitzicht genoten op de Kaiser's Throne bij Pelekas. Dus zelfs bij 7x nog nieuwe dingen gezien! Kortom: 'Het is hier fantastisch'.

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

• 10Folkert28-08-2017

Prachtige ligging, kleinschalig

Aanrader Scherpe prijs kwaliteit Makkelijk contact met beheerder ook bij boeken snel en behulpzaam

Super ligging Voor jong en oud aantrekkelijke omgeving

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Cock van Geel27-08-2017

Heerlijke plek

Super relaxed genoten van zon, zee, strand en terrasjes. De kleinschaligheid van de accommodatie (5 huisjes) en de grote plek maakt dat we ons heerlijk hebben ontspannen. Op loopafstand een winkeltje met vers brood voor het ontbijt, zo fijn! De zee voor de deur en verschillende restaurantjes links en rechts op loopafstand. En zwemmen in de zwembaden van omliggende hotels is met een gentlemens agreement goed geregeld (niet picknicken maar je drankje bestellen bij de bar en je kan gewoon plonsen). Genoeg te ontdekken op Corfu. We zijn hier nu voor de 7de keer in 10 jaar tijd en weer hebben we nieuwe dingen gezien en gedaan. Dit keer een bootje gehuurd om te varen rond de noord-westelijke kust. De Nederlandse beheerders doen iedere keer weer hun best om iedereen een fijne vakantie te laten beleven. Echt een aanrader wat ons betreft!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Familie Ter Laak25-08-2017

Centraal gelegen en rustig

We wilden graag gaan wandelen in het noorden van Corfu en na het boeken van een goedkope vliegticket zochten we een rustig gelegen accommodatie met privacy, dichtbij zee, centrale ligging voor het noorden van Corfu en in de buurt van een wandelboulevard met restaurants, winkeltjes en wat terrasjes. Geen massatoerisme. Appartementen Eveline voldoen aan al deze wensen. Bovendien is het fijn dat er een Nederlands echtpaar aanwezig is om je de weg te wijzen en voor tips voor lokale restaurantjes om Grieks te gaan eten. Het dorpje Roda ligt op loopafstand met een wandelboulevardje en voor supermarkten en de betere restaurants reden we naar Acharavi. Mooie wandelingen gemaakt in de bergen en de natuur is werkelijk prachtig.

Gereisd met partner in juni 2017

12 tips over Appartement Eveline

• denniswr, 16-09-2013 Rapporteren

Heb je kinderen? Ga dan naar Kalamaki beach. en haal 's avonds in Roda pita's met Giros om die met je kids op het strand op te eten. Geweldig met de ondergaande zon!

• Rob Arends, 20-07-2013 Rapporteren

Wandel langs het strand naar Acharavi om daar bij de Lemon Garden te eten, er hangt een gezellige sfeer, je zit mooi verlicht onder de bomen en geniet tijdens het eten van orignele griekse muziek, geen druk of gek gedoe, lekker relaxed. En bovenal hele oprecht aardige mensen in de bediening.

• chantal en pim, 11-09-2012 Rapporteren

Restaurant Sunset is een aanrader :-)

1 vraag over Appartement Eveline

• Wendy, 31-07-2010 Rapporteren

bereikbaar

Hallo,

Kan iemand mij vertellen of ze wel eens problemen hebben gehad met de bereikbaarheid van Sunshine Holidays? Ik probeer vanaf donderdag 29/7 ze te bereiken, maar krijg steeds een voicemail. Er wordt niet teruggebeld. Ook op mijn mail wordt niet gereageerd...

Vriendelijke groet, Wendy

Bas, 02-08-2010

Hallo Wendy,

Heb je mijn mails inmiddels ontvangen? Mocht je nog vragen hebben kun je altijd mailen.

Mvg

Korfoe Sunshine Holidays

Bas, 10-08-2010

Kunt u uw vraag per e-mail sturen aan [email protected]? Of anders online op www.korfoe.nl het reserveringsformulier geheel vrijblijvend invullen. U krijgt dan zo snel mogelijk een antwoord op uw gestelde vragen.

Mvg Korfoe Sunshine Holidays

John Mohr, 10-08-2010

ik heb op maandagochtend 9 augustus ingesproken en heb nog steeds geen reactie ontvangen. Ik wil voor volgend jaar boeken en wil graag meer informatie.

Appartement Eveline info

• Aantal sterrenstersterster