Appartement Eveline

Laatste review

Heerlijk!!!!!!

Jolanda,
30-7-2018

De overweldigende rust, de zee!

Op en top ontspanning na een druk jaar.

Zeker weer naar Corfu en deze plek.

156 reviews over Appartement Eveline in het Nederlands

Heerlijk!!!!!!

Jolanda,
30-7-2018

De overweldigende rust, de zee!

Op en top ontspanning na een druk jaar.

Zeker weer naar Corfu en deze plek.

we hebben een heerlijke tijd gehad SUPER

Wim Koene,
16-7-2018

super locatie, zicht op zee en Albanie

vriendelijke beheerders staan altijd voor je klaar, dus wat moet je nog meer

Heerlijk relaxen aan de Griekse kust.

Anita,
18-5-2018

Gezellige, knusse, eenvoudige appartementen. Heerlijk rustig net buiten het hart van Roda gelegen, super om van daaruit te wandelen of met een auto het eiland over te gaan. Superaardige beheerders!

Volgend jaar willen we weer.

Mattijn Wijnhout,
17-5-2018

Wij waren er met 2 gezinnen, elk 4 personen, kids in de leeftijd van 6 t/m 9. Binnen is alles 2 prima in orde, 2 slaapkamers en een badkamer. In de voorste slaapkamer ook een keukentje. Maar in Griekenland wil je vooral buiten zijn. Dus we zaten altijd buiten op het terras te ontbijten of lunchen. Dineren deden we in een van de vele restaurantjes in Roda (en wat een aardige gastvrije mensen daar). Het unieke aan Eveline Apartments is de directe ligging aan de zee én het enorme privé-grasveld waar je lekker kunt zonnen op één van de ligbedden of voetballen met de kids. Direct naast Eveline kun je gratis gebruik maken van het (erg mooie) zwembad van het hotel. Volgend jaar willen we weer.

Echt vakantie

FSteg,
13-5-2018

Al vaker geweest en altijd goed! Dit jaar kregen we een wandeling aangeboden. Prachtig gebied ontdekt met schitterende uitzichten en het authentieke Corfu ervaren met een wandeling langs de fruitbomen en olijfbomen. Aanrader!

Heerlijk ruim opgezet met zicht op zee. Kleinschalig appartementencomplex met voor en achter een kamer met 2 bedden. Een keukentje en badkamer. Heerlijk terras van waar je uitkijkt over grasveld en zee. Ideaal als je bijvoorbeeld met meerdere families wil gaan. Appartementen naast elkaar, privé, maar ook gezelligheid van samen op vakantie. Loopafstand van veel restaurantjes. Ideaal voor jonge kids (zwembad bij de buren dus veilig). Auto huren aan te raden. Genoeg stranden en baaitjes voor jong en oud. Windsurfen, snorkelen, langzaam aflopende stranden.

Altijd heerlijk!!

Familie Smit,
12-9-2017

Heerlijk knus complex. Hier heb je de ruimte en rust maar ook gezelligheid.

Tot de volgende zomervakantie.

Wederom een fantastische, ontspannende vakantie.

Fam. Sulkers,
10-9-2017

Als je voor rust en ruimte gaat, moet je hier zijn. Dit jaar voor de 7e keer naar Eveline geweest en we komen weer helemaal uitgerust terug. Voor het eerst in september dit keer en de temperaturen zijn dan heerlijk. Lekker warm overdag en 's nachts koelt het redelijk af, zodat slapen ook geen probleem is. Alle bekende restaurantjes weer gehad, leuk om iedereen weer te zien.

We hebben het Mavroudis olijfolie museum in het zuiden bezocht, het Archillion (paleis van Sissi) en van het uitzicht genoten op de Kaiser's Throne bij Pelekas. Dus zelfs bij 7x nog nieuwe dingen gezien!

Kortom: 'Het is hier fantastisch'.

Prachtige ligging, kleinschalig

Folkert,
28-8-2017

Aanrader

Scherpe prijs kwaliteit

Makkelijk contact met beheerder ook bij boeken snel en behulpzaam

Super ligging

Voor jong en oud aantrekkelijke omgeving

Heerlijke plek

Cock van Geel,
27-8-2017

Super relaxed genoten van zon, zee, strand en terrasjes. De kleinschaligheid van de accommodatie (5 huisjes) en de grote plek maakt dat we ons heerlijk hebben ontspannen. Op loopafstand een winkeltje met vers brood voor het ontbijt, zo fijn! De zee voor de deur en verschillende restaurantjes links en rechts op loopafstand. En zwemmen in de zwembaden van omliggende hotels is met een gentlemens agreement goed geregeld (niet picknicken maar je drankje bestellen bij de bar en je kan gewoon plonsen). Genoeg te ontdekken op Corfu. We zijn hier nu voor de 7de keer in 10 jaar tijd en weer hebben we nieuwe dingen gezien en gedaan. Dit keer een bootje gehuurd om te varen rond de noord-westelijke kust. De Nederlandse beheerders doen iedere keer weer hun best om iedereen een fijne vakantie te laten beleven. Echt een aanrader wat ons betreft!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Eveline in Roda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Eveline zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.