Appartement Corfu Sea Palm Residence

• 5.9Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

• Kinderopvang
Meer appartementinfo

Corfu Sea Palm Residence 3* is een kleinschalig appartementengebouw met een mooie ligging aan zee. Vanaf het zwembad heb je een weids uitzicht met op de achtergrond de bergen. De appartementen hebben wel wat mankementen hier en daar. Roda is een leuke badplaats vlakbij. De stad Corfu ligt op een uurtje rijden en ook Makrades is leuk om te bezoeken.

13 reviews over Appartement Corfu Sea Palm Residence

• 4E.05-09-2019

Locatie top, appartement zeer slecht

De eerste aanblik op het appartementencomplex was veelbelovend. Mooi gebouw in een keurig onderhouden tuin met, jawel, palmbomen. Het zwembad met parasols en ligbedjes lag er uitnodigend bij. En inderdaad, aan het (prive-)strand gelegen, tot zover super. Het appartement (Dolphin) was ronduit slecht. Klein, vies en oud. Schimmel in de (nauwelijks koud te krijgen) koelkast. Kastjes gammel en rot. Bestek wat uit elkaar viel. Piepklein badkamertje die duidelijk aan een echte schoonmaakbeurt toe was. Kleine moeite om die ranzige toiletborstel een keer te vervangen?! Wij gaan al jaren naar Griekenland en dan weet je dat de bedden over het algemeen niet je-van-het zijn. Zo slecht hebben we echter nog niet meegemaakt. Aan het einde van de week werd het beddengoed en de handdoeken pas vervangen. Er werd niet schoongemaakt, dat hebben we zelf maar gedaan. Locatie top, Corfu is prachtig maar dit appartement nooit meer.

• 10Multi Traveller 7528-08-2019

Super locatie!!!

Alweer een fijne vakantie gehad in dit kleinschalige complex aan zee. Ontspannen en heerlijk genoten bij het zwembad en de zee. Er is weinig animatie, geen luide muziek en geen herrie. Precies wat we zoeken tijdens onze vakantie. Op 5 rij-minuten ligt het badplaatsje Roda met genoeg toeristisch vermaak. Appartement Atlantis was vrij eenvoudig, keurig schoon en werd prima onderhouden. Het uitzicht is er fantastisch! Dank je Valeria en tot volgend jaar!

• 8E. Goosen08-03-2019

Fijne plek voor een vakantie op Corfu

Wij houden niet van drukte en vonden Corfu Sea Palm een super plek. Lekker rustig, aan zee, en genoeg ligbedjes bij het zwembad. ’s Morgens vroeg je bed uit om een handdoekje te leggen, is niet echt ons ding en hier gelukkig ook niet nodig. Appartement Kumkwat had alles wat we nodig hadden en met ons autootje hebben we heel wat van het eiland gezien. Gewoon een goede plek voor een fijne vakantie. Dank aan Valeria en familie We hebben genoten.

• 9Multi Traveller 7513-02-2019

Aanrader voor een rustige vakantie pal aan zee

Fantastische locatie, direct aan het strand en ver van alle lawaai en herrie weg. Perfect voor diegenen die kunnen genieten van de mooie simpele dingen van het leven. Rust, prachtige zonsondergangen en de azuurblauwe zee op een steenworp afstand.

De kamers zijn basic maar proper.

Het zwembad was een groot pluspunt. Er was altijd een ligbed voor ons vrij met zicht op zee, soms hadden we zelfs het hele zwembad voor ons alleen.

Ook ons appartement had een balkon met onbelemmerd zicht op zee. Na een gezellige taverne in Roda was het heerlijk nagenieten met een Grieks digestiefje op tafel en het geluid van de golven op de achtergrond.

• 2018
    8T. Lammerse07-12-2018

Zeer goed bevallen

Een prachtige accommodatie bij San Gimigiano is Residence Podere Il Gioiello. Alles zoals afgebeeld wordt waargemaakt. Wij hadden de studio met een heerlijk terras voor de deur. Ook de afstand naar het prachtige dorp San Gimigiano was op (flinke) loopafstand. Zeer centraal gelegen voor een dagje Florence,Siena, Luca. Een prachtig zwembad om einde van de dag in af te koelen. Een echte aanrader voor Toscane.

• 8Miranda06-11-2018

Prima

Prima vakantie gehad. perfecte plek zo direct aan zee, ook voor de kinderen. Heerlijk rustig. Appartement wat eenvoudig maar ok. Schoonmaak was een dingetje maar heb begrepen dat er een een probleem was doordat de eigenaresse ziek was geworden. De reisorganisatie verkoopt hun reizen incl. vluchten en auto en dat was allemaal perfect geregeld. Wij zijn tevreden.

• 9Annette06-11-2018

Hartstikke leuke plek, wil hier best wel terug

Wij hebben genoten van de heerlijk rustige plek. Zwembad was schoon en geen gevecht om bedjes, gelukkig. Het appartement was ook prima. We zaten in Atlantis. We hadden uitzicht op zee. Bij de snackbar kon je niet eten, dus 's avonds gingen we met de auto naar het dorp.Restaurantjes genoeg en ontbijt deden we gewoon zelf op het balkon. Echt leuke vakantie gehad

• 4Robin01-11-2018

Appartement en service erbarmelijk slecht!

Het ruim opgezette complex heeft een prachtige & rustige ligging. Het appartement was echter het slechtste appartement waarin we ooit gezeten hebben. Het was ontzettend vies en het stonk vreselijk naar schimmel. De bank waar onze zoon op moest slapen lag verschrikkelijk en stonk bovendien naar urine.We hebben ook geen schoonmaakster gezien. De service geboden door de Franse eigenaars was ver beneden peil. Ze waren ongeïnteresseerd en niet eerlijk in het verstrekken van informatie (we kregen een ander appartement dan geboekt en werden met een duidelijke leugen afgewimpeld, toen we gingen klagen). We hebben een klacht ingediend bij de reisorganisatie ter plekke, maar werden totaal niet serieus genomen, eigenlijk eerder afgesnauwd!

• 4John Luijnenburg22-09-2018

Ondanks de ligging, te veel minpunten

• Fantastische ligging
    • direct aan strand (1e 4 meter kiezels, dus waterschoenen) Betreft appartement Era
    • zeer vies appartement en er werd tussendoor ook niet meer schoongemaakt
    • zeer donkere woonkamer met 2 piepkleine raampjes
    • muf/vochtige stank
    • ventileren kon alleen door de slaapkamerdeur open te zetten, alleen geen optie vanwege de wolken muggen
    • 1e week 3 loslopende honden van andere gasten, met als verrassing 's-ochtends een grote hondendrol op ons terras
    • badkamer/toilet heeft geen ramen, alleen een kleine ventilator, waarvan de pijp eindigde in een keukenkastje, lekker fris na een toiletbezoek
    • douchekop nergens aan te bevestigen
    • mini keuken, aanrecht volledig gevuld met kookplaat en oventje
    • slaapkamer heeft alleen witte vitrage, rolluik aan de buitenkant defect, zodat slaapkamer niet verduisterd kan worden
    • spijkerharde bedden
    • ontbijtservice was niet aanwezig

• 4N.Roelofs22-09-2018

Erbarmelijk en nooit meer

De route er naartoe is even zoeken, bewegwijzering schaars. De ligging is perfect, aan zee in goed verzorgde tuin met palmbomen en eigen zwembad. Appartement was erbarmelijk slecht. Het was niet goed schoongemaakt.Bestek en pannen een bij elkaar geraapt zooitje. Het vriesvak zat vol met aangevroren ijs.Mieren in badkamer en in de kledingkast.Bedden met keiharde matrassen.Nergens een extra deken als het koud was.Losse wc bril.Niet overal horren voor de ramen.Leuk een beachhouse met een lijst wat er te allemaal krijgen is...Ijsjes waren op en een cappuccino lukte niet want melk werd niet ingekocht.De eigenaar was niet te vinden.Na klacht bij het reisbureau werd de wc bril vastgezet.De accommodatie wordt op de website van touroperator mooier in beeld gebracht dan het in werkelijkheid is, met leuke en gezellige tekstjes. De werkelijkheid valt zwaar tegen.Niet ok dat het reisbureau totaal niet reageert op je klacht.

Met vrienden

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKeuken
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Op het terreinTuin
      • Overige servicesHanddoeken(service)