Appartement Charlies Venus

Appartement Charlies Venus

3.9Onvoldoende

Griekenland, Corfu, Roda

Op vakantie geweest naar Charlies Venus?

3.9Onvoldoende

6 reviews over Appartement Charlies Venus

• 2018
    1Paul26-09-2018

Wat een ramp

We hadden twee appartementen bij Charlies Venus Appartementen. Wat een ramp.... Beide waren sterk vervuild toen we aan kwamen, heb dit vier keer gemeld en laten zien wat de klachten waren maar er werd niks mee gedaan ......alleen maar smoesjes.. resten eten nog op borden en in pannen, glazen en al het bestek. Er lag bij beide appartementen een dikke laag stof, etens resten, oude batterij en dood ongedierte in alle hoeken van de kamers en tandpasta en zeepresten in de wasbak en ook zeep resten in de douche. Het toilet lekte aan de achterkant van de pot en bleef maar doorlopen na een spoeling. De appartementen zijn sterk verouderd en zijn amateuristisch gerepareerd. Keukenkastje stonken naar een vieze muffe lucht. Na het douchen stond er telkens weer een laag water in de badkamer/keuken, ook dit diverse keren gemeld. TIP.... Boek wat anders

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 3Selina26-09-2018

Corfu ja, Charlies Venus appartementen NEE

Het is een kleinschalig complex op loopafstand van het centrum van Roda en het strand. De ligging is goed. Het zwembad is prima in orde en goed onderhouden. De eigenaren zijn supervriendelijk, niets is te veel.
    Maar de appartementen! Oud, vies en ook gevaarlijk. Stopcontacten zonder kapje, geen voegen in de badkamer, lekkende kranen en een koelkast van zeker 30 jaar oud zonder handvat. De banken stinken, maar eigenlijk ruikt alles heel muf. De eerste 3 dagen hadden we geen warm water. Bleek dat de waterleiding verkeerd om op de kranen zat...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 3Logosan09-08-2018

Onhygiënisch en ondoenlijk!

Prachtig zwembad, perfecte airco, aftandse viezige accomodatie. We durfden er niet te koken omdat de koelkast volledig verroest is en er maar 1 pan en geen kookgerei is en voor ieder 1 bord, 1 beker en 1 glas. Erg beperkt allemaal. We gebruikten de badkamers zo min mogelijk omdat deze door allerlei constructiefouten niet hygiënisch schoon te krijgen zijn. Ook kun je geen enkele badkamerdeur sluiten wat erg vervelend is als je met meerdere personen in het appartement zit. De banken in de woonkamer stinken naar zure melk waardoor je zelf stinkt als je er op gaat zitten. Je krijgt de bedden opgemaakt en steeds schone handdoeken, maar we blijven ons onprettig voelen in dit gorige 3-kamer- appartement. De andere appartementen hier zullen misschien iets beter zijn, maar we horen meer klachten. Het verblijf is achteraf echt te duur! Naschrift: op de dag van vertrek werden onze kleren van het droogrekje gestolen door de poetsvrouw.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

0 tips over Appartement Charlies Venus

0 vragen over Appartement Charlies Venus

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad

• Op het terreinTerras, Tuin