Appartement Aspioti - Pipitsa

9.7Fenomenaal

• 9.7Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Aspioti - Pipitsa voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Aspioti - Pipitsa

• 9pw20-06-2010

Pipitsa´s Appartementen: ongekende Griekse luxe

Pipitsa's appartementen zijn ongekend luxueus,5sterren waard, met een Venetiaanse inrichting. Ze heeft "orthopedic beds" ,nette badkamers (sommige met bad,andere met douche). Alle appartementen hebben (satelliet)TV ,DVD speler(met een selectie dvd's), een compleet ingerichte keuken met o.a. koelkast en wasmachine. De appartementen liggen midden in het oude gedeelte van het gezellige dorpje Roda, op loopafstand (1 minuut!) van het centrale zandstrand, restaurants en winkels/supermarkten zijn om de hoek. Maar het beste van alles is Pipitsa zelf, ze doet alles voor haar klanten ,niets is haar teveel. Mocht je iets missen in de inrichting van het appartement, dan gaat ze het voor je kopen. Bij Pipitsa krijg je waar voor je geld.... Sinds 2010 biedt ze draadloos internet aan (inclusief, net als airco). Pipitsa: je komt er als toerist maar vertrekt er als vriend(in)!

Met oudere kinderen

0 tips over Appartement Aspioti - Pipitsa