Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag29°19°
Appartement Angelina

We hebben een aantal aanbieders voor Angelina voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Angelina in het Nederlands

Goed Grieks appartement

C.A.Bonger
27-6-2016

Appartementen Angelina is kleinschalig en lekker knus. In een klein rustig straatje met een kleine supermarkt, alwaar de eigenaresse van Angelina de hele dag is te vinden. De appartementen zien er keurig onderhouden uit en ook het keukengerei is voldoende. Bedden met lekkere matrassen, niets mis mee. Het 2 k.a. appartement die wij hadden hadden een goed ruim balkon met enkele stoelen en stevige tafel en een overkapping. Douche en toilet helemaal goed. De boel werd netjes schoongemaakt en voldoende schone handdoeken. Alleen je ziet ook een mooie foto met zwembad, maar dat is er niet. Daar kijk je op vanaf je balkon en daar mag je gebruik van maken als je daar ook wat drinkt. Al met al een lekker plekje, zou zo weer gaan en zeer centraal. App. Angelina in Roda is niet meer te boeken bij een Nederlandse Reisorg. en dat is erg jammer. Maar ik wilde dit even kenbaar maken voor eventuele liefhebbers van het mooie eiland Corfu.

Gereisd Met vrienden in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadBuitenzwembad

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Kluis

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Angelina in Roda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Angelina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.