Hotel Villa de Loulia

6 reviews over Hotel Villa de Loulia in het Nederlands

Heerlijke vakantie!

vd Rijdt
27-9-2009

Wij zijn in september 2009 10 dagen te gast geweest in Villa de Loulia en hebben er ontzettend van genoten! We herkennen ons dan ook totaal niet in onderstaande recensies.

's Ochtends een lekker vers ontbijtje (brood, yoghurt, vers fruit, gebakjes etc.) in de prachtige tuin waar je de zwaluwen over het zwembad ziet scheren. De kamer was ruim en schoon; lakens en handdoeken worden elke dag vervangen als je wil. In de buurt liggen prachtige pittoreske strandjes (wij hebben het eiland verkend, maar vonden dat deze kant van Corfu de mooiste en meest ongerepte stranden en baaitjes had). Het toeristische Sidari ligt dichtbij, maar hier heb je absoluut geen last van; de stranden in Peroulades zijn heerlijk rustig.

In het dorpje en bij het strand kun je lekker en goed geprijsd eten. Echt een topvakantie!

Wij vonden de prijs-kwaliteitverhouding goed; hebben via Eliza was here geboekt in het najaar. De hoofdstad Corfu ligt op een uurtje rijden; prima te doen voor een dagje weg vonden we.

mooie plek

anna
18-8-2009

Villa de Loulia in Peroulades. Géén viersterren, wel schoon en netjes, fijn zwembad met helaas maar één parasol. Je hebt absoluut een auto nodig. Wij misten ook een terrasje. De zitjes die er waren, bevonden zich direct onder de open ramen van andere gasten en daar ga je dan natuurlijk niet zitten. Vraag om een kamer met terras voor de deur. Ik vond het erg warm in augustus. Met zijn 3-en op de bovenverdieping konden wel de deuren open blijven staan. De eigenaresse was een beetje stug, dat wijt ik maar aan de volksaard. Eten, hoef je natuurlijk niet in het hotel. Een paar huizen voor het hotel is een restaurantje waar je voor bijna niks prima kunt eten.

Leuk voor strand maar niets meer.

margot
15-7-2009

Villa Loulia ligt in Perloulades, vlakbij het "engelse" dorp Sidari. De griekse sfeer is hier nauwelijks te vinden. Het onbijt is zeer eenvoudig en eenzijdig. De zolderkamer die wij kregen was simpel, warm en laag, ondanks dat er betere kamers beschikbaar waren was het niet mogelijk om te wisselen. Na een verblijf van 2 weken waren we blij om weer naar huis te gaan. Voor strand liefhebbers is Corfu een prima bestemming maar als je ook van natuur en cultuur houdt dan zou ik Corfu niet aanbevelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa de Loulia voor je op een rij gezet:

ook voor de 2e keer fantastisch!

Mark en Ineke van der Laan
16-1-2009

We zijn nu voor de tweede keer bij Villa de Loulia geweest en de 2e keer was nog beter dan de eerste! Een hartelijke gastvrouw, de tuin met een heerlijk zwembad en de mooie omgeving maakte het voor ons een top vakantie! Of we nog een 3e keer gaan weten we nog niet maar ik kan het in ieder geval iedereen aanraden,.

2007

Villa de Loulia ligt idd verder van Kerkyra dan de toeristischere plekken (35 min. rijden), maar Corfu is nu ook weer niet zo groot dat je niet alles kunt zien in 10 dagen. Wij hebben het hele eiland verkend met onze huurauto en dat was prima te doen; zonder dat we vroeg zijn opgestaan (mijn man is een echte langslaper). De villa is knus en authentiek ingericht. Idd geen terrasjes of balkons, maar wel een heerlijke tuin, die door het kleine aantal kamers zo goed als privé te noemen is; er is een zwembadje en lekkere ligbedden. De gastheren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam; het eten is lekker, ontbijt wordt buiten geserveerd en is maatwerk (je kunt alles vragen wat je wilt!). Ben het met vorige schrijfster eens dat de prijzen van diner (en bar ook!) te hoog zijn; wij schrokken ons lam toen we de laatste avond afrekenden. Maar wij hebben dat voor lief genomen; het was tenslotte vakantie. Absoluut een aanrader, juist ook voor je rust

2006

Villa de Loulia is een 18e-eeuws landhuis in het gehucht Peroulades. De eigenaars pretenderen een viersterrenhotel te zijn, maar alleen de prijzen zijn vier sterren!

Villa de Loulia ligt erg ongunstig ten opzichte van de hoofdstad Kerkyra en andere hoogtepunten van het eiland. De kamers zijn erg klein en donker zonder balkom of terras. De eigenaars zijn zeer eigenzinnig en vragen hoge bedragen voor eenvoudige eten (gemiddeld 80 á 100 euro voor een diner twee personen).

Corfu is een gewelding mooi eiland, maar niet bij villa de Loulia.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa de Loulia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa de Loulia in Peroulades, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa de Loulia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.