Hotel Oasis

Hotel Oasis
7,9

6 tips over Hotel Oasis

romygroeneveld, 2-6-2016
Voor minder validen is dit hotel minder geschikt. Om van de weg naar het hotel te komen, moet je een lange trap af. Ook is er een steile stenen trap van het hotel naar het privé strand beneden.
romygroeneveld, 2-6-2016
Bovenaan het hotel is de bushalte. Hiermee reis je naar Corfu Stad of Benitses.
romygroeneveld, 2-6-2016
Bescherm je goed tegen muggen! Op sommige nachten hebben we er wel zeven gevonden in de kamer.

We hebben een aantal aanbieders voor Oasis voor je op een rij gezet:

romygroeneveld, 2-6-2016
Cafe Nisos heeft de beste cocktails! Vanuit het hotel een paar honderd meter lopen naar rechts. Bij Nisos kun je ook naar beneden wandelen en zo via de brug naar het Vlacherna Klooster (met overgang naar Pontikonisi). Op de brug gaan de vliegtuigen vlak boven je langs.
romygroeneveld, 2-6-2016
Voor heerlijk eten en voortreffelijke service ga je naar Avra Taverne (hotel rechts), met uitzicht op Pontikonisi.
mirjam, 21-5-2013
fiets/scooter en autoverhuur aan de overkant van het hotel

We hebben een aantal aanbieders voor Oasis voor je op een rij gezet: