Hotel Mareblue Aeolos Beach Resort

Hotel Mareblue Aeolos Beach Resort
8,4

10 tips over Hotel Mareblue Aeolos Beach Resort

Eva, 19-6-2015
Het is leuk om een paar dagen een auto te huren zodat je het hele eiland kunt verkennen.
Marijke, 26-5-2015

Huur een auto!

Mooi eiland om lekker rond te rijden!

Marloes, 20-7-2014

Met de bus naar Corfu Stad

Vliegtuigen spotten op het muurtje

We hebben een aantal aanbieders voor Mareblue Aeolos Beach Resort voor je op een rij gezet:

Linda, 30-5-2014

Wij hadden een kamer in het hoofdgebouw, deze was mooi en schoon met mooi uitzicht op zee.

Zeker de moeite waard om te bezoeken is het Achillion, het zomer verblijf van Keizerin Sissy.

Iris , 21-5-2014
Dagje Albanië met de boot!
Janine Temminck, 5-9-2013
Tip: neem waterschoenen mee en een snorkelset. Mooie vissen te zien bij de zee van het hotel. Alleen liggen er wel kiezels en hebben we zee-egels gespot. Als je bij het ontbijt een broodje meeneemt kan je deze aan de vissen voeren. Bij ons zwommen er toen zeker een stuk of 200 om ons heen! Erg leuk!

franka, 14-7-2013
Sla een bezoek aan Benitses niet over. Leuk dorpje met bovenin een leuke wandeltocht door de bossen.
franka, 14-7-2013
Het plaatsje Benitses niet overslaan. Leuk dorpje met schelpenmuseum, maar ook met prachtige wandelmogelijkheid in de bossen, als je door het dorp omhoog loopt, vanaf de bushalte.
W. Geneugelijk, 16-6-2013

Neem zelf een strandhanddoek mee, want je kan hem wel huren, maar is erg prijzig.

Het Sissi paleis is volgens sommigen op loopafstand, maar die 20 minuten is eeder een uur, want je moet flink klimmen.

btorfs, 12-8-2012
Op vrijdag was er een zorba's night. extra te betalen, maar het bord stukgooien vonden onze dochters wel cool