Hotel Aeolos Beach Resort

KinderhotelWeer vandaag26°16°
Hotel Aeolos Beach Resort
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Aeolos Beach Resort voor je op een rij gezet:

175 reviews over Hotel Aeolos Beach Resort in het Nederlands

Een prima hotel om een weekje heerlijk te genieten

W.Elburg en R.Masselink
8-9-2018

Je moet goed te been zijn omdat het hotel tegen een helling ligt.Het heeft een prachtig uitzicht over de zee, en een prachtig zwembad.De accomodatie is erg schoon en netjes en het personeel ontzettend vriendelijk.Het eten is er prima en gevarieerd genoeg.Geen lange wachttijden en je krijgt keurig een plek aangewezen. De eetzaal is wel wat lawaaierig .Er zijn veel Franstalige gasten.

Ruime kamers ( wij hadden familiekamer met twee aparte slaapruimtes nr 2506 is erg ruim en schoon met een mooi breed balkon.Dicht bij het strand met helder water.Voor weinig geld ben je met de bus in een kwartiertje in Corfu staat en met tien minuutjes bij Kanoni waar de vliegtuigen landen.

prima hotel niet heel veel luxe, maar zeker de moeite waart om naar toe te gaan.Lijkt me niet geschikt voor feestende jongelui!

Bus stopt voor het hotel en er is een busje op het resort die je graag van boven naar beneden brengt.In directe omgeving weinig vertier.

het is genieten daar.

marcel
25-9-2017

Het is een heel groen resort er ligt een mooi strand bij de ligging van het resort is op een berg dus voor mensen slecht ter been geen aanrader of voor het hoofd gebouw reserveren ,vriendelijk en behulpzaam personeel en de kamers zij erg mooi en worden goed schoon gehouden. Eten is er goed en variatie genoeg . Met de bus die bij het resort een halte heeft kan je voor heel weinig overal naar toe.

goed, maar kan beter

dominique
14-8-2017

goed hotel maar geen 4 sterren eerder 3 sterren. eten is goed maar niet echt warm. kamers zijn redelijk in het hoofdgebouw maar dringend aan renovatie toe en raar maar waar nooit bedden opgemaakt wel verse lakens. (nochtans wat men verwacht van een hotel ) kamer gekuist op z'n grieks. aan de receptie niet vriendelijk de rest van het hotel wel. zwembad is mooi en in orde en de all in is zeker goed. wel veel rokers in het hotel en er wordt praktisch overal gerookt. het domein is heel groot dus veel trappen en veel stappen al rijdt er een busje je overal naartoe. (zeer vriendelijke chauffeur) . het privé strandje is klein maar gezellig en zwemschoentjes zijn aan te raden. huur zeker een auto om het eiland te ontdekken want het westen en het noorden van het eiland zijn zeer mooi, het zuiden waar dit hotel ligt is minder mooi.wel oppassen voor corruptie handelaars op het eiland, altijd kasticket controleren.

Tjingo

Tof resort, goed voor één keer

Yannis
4-8-2017

De positieve punten van dit resort : het eten was héél lekker, beperkte keuze , maar wel met elke dag andere lekkere dingen ! Mooie uitzichten, veel groen ! De negatieve punten : voor jong of oud is het elke dag weer puffen en blazen om van het hotel naar het zwembad te gaan of van het zwembad naar de kust, de niveau verschillen zijn echt verschrikkelijk, soms met +/- 150 trappen ! Het personeel in het algemeen is niet echt vriendelijk ! Het zwembad is groot, maar ligt elke dag vol bladeren en steentjes ! Internet alléén in de inkomhal , of bijbetalen ! kluis bijbetalen ! Griekse avond bijbetalen , 60 euro voor 3 mensen ! Na 23 u dranken betalen ! Dit is zeker geen 100 % All in resort ! De kamer voor 3 personen die we hadden geboekt bleek een kamer voor 2 met een ligbedje ! De kamer werd niet elke dag gekuist , nieuwe lakens 1 maal op 10 dagen, de gang naar onze kamer waar de eerste dag iemand cola had gemorst , is nooit gekuist ! Toch héél fijne vakantie gehad, want die maak je zelf !

super

Patricia
11-5-2017

we hebben een heerlijke week gehad op aeolos. super vriendelijk personeel, het eten is lekker. veel groen op het park. de beach bar was ook goed, veilig te bereiken dmv een tunnel onder de drukke weg door. Mooi infinity zwembad met schitterend uitzicht op zee. Boven alles het uitzicht is prachtig, vanuit onze kamer een prachtig uitzicht op zee. In het hoofdgebouw is de lobby waar je heerlijk op zee uitkijkt. De wifi is minder dat is het enigste minpuntje. Het is inderdaad erg stijl en heuvelachtig dus mensen die slecht te been zijn kunnen beter een ander hotel uit kiezen. tot 23.00 geldt de all inclusive bij de bar daarna moet je betalen. Al met al een aanrader en we gaan zeker nog een keer terug.

Prima hotel

Sabrina
16-3-2017

Last minute dit hotel geboekt vorige zomer. Hotel kamer en het eten waren goed. Let wel op dat je bij sommige bars moet betalen voor je drankje na 7 uur. Infinity pool was prachtig. Elke dag entertainment bij het zwembad, maar niet opdringerig. Resort is gebouwd op een heuvel, waardoor je vaak heuvel op en heuvel af moet lopen. Zelf een auto gehuurd in het hotel voor €55, om het eiland te verkennen(aanrader). Met de bus, die stopt voor het hotel, ben je binnen 15 minuten in het centrum. Vooral s'avonds gezellig.

mooi luxe resort

timo
16-9-2016

Het eten was erg lekker in het resort. Het is een vrij groot resort. Een kamer in het hoofdgebouw is hierdoor erg fijn. Personeel wat Engels spreek is erg vriendelijk. Bij het strand zijn altijd genoeg ligbedjes, bij zwembad helaas niet doordat mensen ze vast houden. De cocktails zijn lekkerder dan gewoon fris. Drukte viel hier erg mee. Nooit het gevoel gehad dat we op een groot resort hebben gezeten. De wellness op het resort is erg fijn.

Een heel goed hotel op toplocatie!

Astrid Henneken
4-7-2016

Het was allemaal fantastisch van het eten tot de hotelkamer , het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken ook op het strand ontbrak het je aan niets kortom we hebben erg genoten !!!!enige minpuntje als je geen goede conditie hebt of slecht ter been vraag dan een kamer dicht bij de receptie het is heuvel achting en stijl. Tip : neem spul tegen de muggen mee 😜)

Het was goed

carine
9-5-2016

Een mooi hotel met zicht op zee ,zéér heuvelachtig , moeilijk begaanbaar voor mensen die niet goed te been zijn . maar ze lossen dit op met je overal in het domein naar naar toe te voeren met minibus

Geweldig hotel

Edith
8-5-2016

Het is een geweldig hotel met vriendelijk personeel. Ligging is prachtig met een mooi uitzicht maar het complex is echt niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, veel verschil in hoogtes en veel kamers/appartementen liggen ver van het hoofdgebouw. Er is echter wel altijd een busje beschikbaar om je naar de kamer te brengen. Kamers keurig en iedere dag schoongemaakt. Eten altijd lekker warm en gevarieerd. Wanneer het verschil in hoogtes niet zo groot was gingen we er zeker naar terug.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aeolos Beach Resort in Perama, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aeolos Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.