Hotel Aeolos Beach Resort

Hotel Aeolos Beach Resort

8.9Fantastisch

Griekenland, Corfu, Perama

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 626p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Sauna

243 reviews over Hotel Aeolos Beach Resort

• 2019
    9Nelleke02-11-2019

Heerlijk ontspannen, luxe en netjes hotel

Wij zijn 9 dagen in dit hotel verbleven. Het was heerlijk ontspannen, het eten was gevarieerd en lekker. Zelf ben ik vegan en er was redelijk wat keuze en het personeel was behulpzaam om mee te denken. We hebben elke dag 27 graden gehad, ondanks dat het oktober was. De kamers waren mooi schoon, het personeel was vriendelijk. Het strand viel alleen wat tegen, veel kiezels en erg klein. Je ligt heel dicht op elkaar. Voordeel is dat de bedjes wel gratis zijn :) Er zijn 2 zwembaden met fijne ligstoelen. Ik raad het zeker aan en zou graag eens terug komen!

Gereisd met partner in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Sjack en Irma15-10-2019

Mooi complex gelegen in een prachtige tuin

Begin oktober dit mooie complex bezocht. We verbleven in een soort van bungalowtje met uitzicht op zee. Kamer eenvoudig maar schoon . Het is een groot complex. Daardoor vrij rustig overal. Heerlijk. Er zijn 2 zwembaden. Vooral het zwembad boven vonden wij geweldig. Wat een uitzicht. Er kan op verschillende plaatsen worden gegeten. Eten is goed, alhoewel niet altijd warm. Het a la carte eten wat je kan bespreken vonden wij zeker een aanrader. Het strandje bij het hotel, te bereiken via een tunneltje, stelt niet zo heel veel voor. Beter kan je naar één van de stranden aan de westkust gaan. Deze zijn veel mooier. Het huren van een auto raden we je zeker aan. Je kan dan veel meer vh mooie eiland zien. De wegen zijn wel slecht. Je kan ook met de bus , goedkoop, duurt alleen langer. Eventjes een wandeling maken vanaf het hotel is niet te doen. Veel te gevaarlijk langs de drukke weg. Wij hebben genoten van dit hotel. Is zeker een aanrader

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Charlotte22-08-2019

Tevreden

Wij gingen voor 10 dagen naar dit hotel. Algemeen zijn we zeker tevreden over het hotel. Er was aan elk zwembad of zee een plekje vrij om te liggen. Er was geen gedoe om snel te moeten opstaan voor een goede plaats. Het eten was lekker en er waren heel veel opties buiten het restaurant om iets te eten. Heel aangenaam, rustig gevoel doordat alles verspreid ligt. Minpuntjes vind ik: veel te veel single use plastic, verouderde hardroger, bijbetalen voor lunchpakket, fles water of cocktail. Algemeen was het wel een aangename vakantie. Tip: excursies voor het hotel exact hetzelfde als die van reisorganisattie, maar veel goedkoper.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Mur18-08-2019

Onvergetelijk hemels!

Super resort!! Heel vriendelijk personeel (Pavlos en Alexandra van Ionio!). Heerlijk eten de hele dag . Goed verzorgd! Mooi uitzicht. Heerlijk water. All-in tot 24.00 incl cocktails vond onze jeugd errug leuk! Prima relax strand vakantie en nog wat in de buurt te zien. Uitgaan voor jeugd niet echt ontdekt(geen behoefte aan). Geweldig entertainment team kunnen geweldig dansen 👍. Gaan graag nog eens😍

Nadeelpuntje; hele harde bedden😲 Veel klim/loopwerk dus voor mensen slecht ter been niet handig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Raymond Herweijer25-05-2019

Voor ons nooit meer

Zeer vriendelijk Personeel en prima kamer met leuk uitzicht op zee. Eten viel ons tegen. Restaurant is groot en massaal. Die lange broek kan je als man wel thuislaten want de meeste mannen lopen daar gewoon in korte broek. Grappige verkeersregelaar in het restaurant om de mensen naar de tafel dirigeren.Zwembaden zijn prima! fitness en sauna zeer klein. De Website is knap gemaakt en zorgt ervoor dat de verwachtingen stukken hoger liggen dan de realiteit. Aan de andere kant.... de meeste mensen vonden het prima. Het is maar net wat je verwachtingen zijn.

Gereisd met partner in mei 2019

• 6E. Bennink20-05-2019

Nooit meer

De foto’s en impressies op de diverse sites komen alles behalve overeen met de werkelijkheid. Welness en fitness ruimtes stellen niets voor . Twee piepkleine sauna’s. De eetzaal is echt vreselijk massaal en sfeerloos. Staat iedere dag in het midden Vd zaal een meneer die je op gebiedende wijze naar je tafel dirigeerd. Eten veel keuze maar alles smaakt hetzelfde. Hotelkamer redelijk maar klein. Bed , erg klein en hard. Kraakt bij elke beweging. Geen gezellig dorpje in de buurt wat je lopend kan aandoen.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8W.Elburg en R.Masselink08-09-2018

Een prima hotel om een weekje heerlijk te genieten

Je moet goed te been zijn omdat het hotel tegen een helling ligt.Het heeft een prachtig uitzicht over de zee, en een prachtig zwembad.De accomodatie is erg schoon en netjes en het personeel ontzettend vriendelijk.Het eten is er prima en gevarieerd genoeg.Geen lange wachttijden en je krijgt keurig een plek aangewezen. De eetzaal is wel wat lawaaierig .Er zijn veel Franstalige gasten. Ruime kamers ( wij hadden familiekamer met twee aparte slaapruimtes nr 2506 is erg ruim en schoon met een mooi breed balkon.Dicht bij het strand met helder water.Voor weinig geld ben je met de bus in een kwartiertje in Corfu staat en met tien minuutjes bij Kanoni waar de vliegtuigen landen. prima hotel niet heel veel luxe, maar zeker de moeite waart om naar toe te gaan.Lijkt me niet geschikt voor feestende jongelui! Bus stopt voor het hotel en er is een busje op het resort die je graag van boven naar beneden brengt.In directe omgeving weinig vertier.

Gereisd met vrienden in september 2018

• Oude reviews

9marcel25-09-2017

het is genieten daar.

Het is een heel groen resort er ligt een mooi strand bij de ligging van het resort is op een berg dus voor mensen slecht ter been geen aanrader of voor het hoofd gebouw reserveren ,vriendelijk en behulpzaam personeel en de kamers zij erg mooi en worden goed schoon gehouden. Eten is er goed en variatie genoeg . Met de bus die bij het resort een halte heeft kan je voor heel weinig overal naar toe.

Gereisd met partner in september 2017

• 7dominique14-08-2017

goed, maar kan beter

goed hotel maar geen 4 sterren eerder 3 sterren. eten is goed maar niet echt warm. kamers zijn redelijk in het hoofdgebouw maar dringend aan renovatie toe en raar maar waar nooit bedden opgemaakt wel verse lakens. (nochtans wat men verwacht van een hotel ) kamer gekuist op z'n grieks. aan de receptie niet vriendelijk de rest van het hotel wel. zwembad is mooi en in orde en de all in is zeker goed. wel veel rokers in het hotel en er wordt praktisch overal gerookt. het domein is heel groot dus veel trappen en veel stappen al rijdt er een busje je overal naartoe. (zeer vriendelijke chauffeur) . het privé strandje is klein maar gezellig en zwemschoentjes zijn aan te raden. huur zeker een auto om het eiland te ontdekken want het westen en het noorden van het eiland zijn zeer mooi, het zuiden waar dit hotel ligt is minder mooi.wel oppassen voor corruptie handelaars op het eiland, altijd kasticket controleren.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 6Yannis04-08-2017

Tof resort, goed voor één keer

De positieve punten van dit resort : het eten was héél lekker, beperkte keuze , maar wel met elke dag andere lekkere dingen ! Mooie uitzichten, veel groen ! De negatieve punten : voor jong of oud is het elke dag weer puffen en blazen om van het hotel naar het zwembad te gaan of van het zwembad naar de kust, de niveau verschillen zijn echt verschrikkelijk, soms met +/- 150 trappen ! Het personeel in het algemeen is niet echt vriendelijk ! Het zwembad is groot, maar ligt elke dag vol bladeren en steentjes ! Internet alléén in de inkomhal , of bijbetalen ! kluis bijbetalen ! Griekse avond bijbetalen , 60 euro voor 3 mensen ! Na 23 u dranken betalen ! Dit is zeker geen 100 % All in resort ! De kamer voor 3 personen die we hadden geboekt bleek een kamer voor 2 met een ligbedje ! De kamer werd niet elke dag gekuist , nieuwe lakens 1 maal op 10 dagen, de gang naar onze kamer waar de eerste dag iemand cola had gemorst , is nooit gekuist ! Toch héél fijne vakantie gehad, want die maak je zelf !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Hotel Aeolos Beach Resort info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats