Hostel Sunrock Backpackers

1 review over Hostel Sunrock Backpackers in het Nederlands

Uniek hostel

Truus
10-2-2010

Sunrock Backpackers hostel ligt pal aan Pelekas Beach, alleen een beetje hoger. Deze hostel heeft een schitterend terras met een onovertroffen uitzicht op zee. 's Avonds is de zondsondergang geweldig.

Het strand van Pelekas is erg gezellig, niet overvol. Je loopt er vanaf de hostel naar toe over een vrij steil aflopend pad. Vanaf het strand heb je een fraai uitzicht op de heuvels die het strand omgeven.

De hostel biedt 's ochtends een lekker ontbijt en 's avonds gemeenschappelijk een 2 gangen menu. Dit is bij de kamerprijs inbegrepen.

De sfeer is heel gemoedelijk, net een grote familie. Indien gewenst biedt het hostel een transfer van en naar het vliegveld en de haven.

Wij hebben hier een fantastische tijd gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Sunrock Backpackers in Pelekas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Sunrock Backpackers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Sunrock Backpackers scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.