GriekenlandCorfuPelekasAppartementen PelekasAppartement Pelecas Country Club

Appartement Pelecas Country Club

GriekenlandCorfuPelekas

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Pelecas Country Club voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 17 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 17 reviews
  • 9Waardering
  • 7.7Inrichting
  • 8.7Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

17 Reviews over Pelecas Country Club

• 10Anna Raven05-09-2019

Super!

Je hebt wel n auto nodig, maar wát n heerlijke rustige groene oase, in Corfu. Super vriendelijke mensen, kortom: een superverblijf!

• 9Sanne04-08-2016

Prachtige locatie!

Pelecas Country Club is een prachtige locatie, midden op Corfu. Door haar gunstige ligging is het hele eiland goed te bereiken met de auto en de luchthaven ligt op een kleine 20 minuten rijden. Onze studio (Vendemia), was erg netjes en schoon. Dagelijks wordt de studio schoongemaakt en de verse bloemetjes op de wastafel maken het helemaal af. Ten opzichte van voorgaande recensies was de inrichting niet oubollig maar een Grieks modern tintje met een aantal authentieke elementen en een prima bed. De badkamer was modern en van alle gemakken voorzien. De keukeninrichting is wat karig maar voldoende om een eenvoudige maaltijd te koken. Leuk dat je bij de bar ook nog een kleine snack kan bestellen, zoals een sandwich of salade. Ontbijt is een echte aanrader om eens te doen, ter plaatse bij te boeken voor 15 euro. Heerlijk! Al met al een geweldige vakantie gehad op een prachtig eiland. Een echte aanrader als je van een kleinschalige en rustige accommodatie houdt.

• 10irma_503-07-2013

Geweldige plek, oase van rust, pure verwenning

Alles bij het landhuis ademt een sfeer van luxe ontspanning. Het landhuis uit 1831 is prachtig gerenoveerd met inachtneming van de originele details. Een wandeling over het terrein biedt een aantal prachtige doorkijkjes. Het zwembad is groot (16 meter) en het is hier fantastisch vertoeven. Riante ligbedden (matrassen) met gebruik van handdoeken. Terrassen zijn verfraaid met grote planten in potten, houten (lig)stoelen met smetteloze witte kussens. Inrichting van de studio (La Reccolte) is authentiek maar erg mooi opgeknapt. Een grote kamer met slaapgedeelte en aan de tuinzijde een gesloten veranda met 2 stoelen en een loungebank gedecoreerd met kussentjes. Badkamer van marmer is nieuwe. In de tuin voor de studio (circa 50 m2) staat een enorme tafel van marmer voor ontbijt en fraai uitzicht op de vallei. De foto's op de website van Pelecas Country club (Corfu) beantwoorden zeker aan de realiteit. En als laatste zeker niet te vergeten is de gastvrijheid van de mensen die er werken!

• 9NBerghuis18-12-2012

Netjes appartement met mooie tuin

Heel rustig omdat er niet veel gasten zijn en een mooi zwembad met een mooie tuin heeft. Het is ook erg leuk dat er een tennisbaan op het terrein ligt. Mooie omgeving met mooie stranden in de omgeving. Het enige nadeel is dat het altijd een stukje rijden is. Echte mooie stranden liggen op drie kwartier rijden. Het personeel is erg vriendelijk. En de prijs is netjes voor de luxe die je krijgt. Je kan er ontbijten maar dit hebben we niet gedaan. De kamers zijn erg ruim en schoon. Ze worden elke dag schoongemaakt. Er is net genoeg kookmateriaal aanwezig om iets te koken.

• 9Joyce18-06-2011

Heerlijke plek voor de rustzoeker!

Net een paar dagen terug van Pelecas Country Club en het was in 1 woord 'geweldig'!! Wat een rust en heerlijke sfeer op dit landgoed. Onze studio was basic ingericht met antieke meubels (harde bedden), maar heel schoon en sfeervol. Op ons terras stonden 2 ligstoelen waar je heerlijk relaxed van de warme avonden kan genieten en je uitkijkt op de mooie tuin (nr. 21). Er waren nog een aantal gasten op het landgoed, maar 9 van de 10 keer had je het zwembad voor je alleen, fantastisch! Kamer werd elke dag schoongemaakt en het personeel is zeer vriendelijk! Er lopen wel veel katten rond, maar ik heb dat niet als vervelend ervaren. Mocht je zelf willen koken neem dan wel wat zout/peper/kruiden en scherpe messen mee, want de inventaris in de keuken is heel karig! Een tip voor een restaurant: Pink Panther in Pélekas, lekker eten (neem vooraf Garlic Bread!) en een fantastisch uitzicht!

• 9Meindert23-09-2009

heerlijk complex, aanvaarding

wij hebben hier geweldige tijd gehad. Het complex is kleinschallig en heerlijk rustig. Hier geen massa toerisme maar een lekker authentiek Grieks complex. De gastvrijheid is geweldig. Wij zijn zeker van plan om hier terug te komen.

• 9Suzanne16-08-2009

Heerlijke plek

Wat een heerlijke en bijzondere plek is Pelekas Country Club, zeker als je tot rust wilt komen. De gastheren en - vrouw, Nikos, Nikos en Kiki - zijn erg vriendelijk. Het royale zwembad is super. De locatis is ideaal om vandaar uit het eiland te verkennen met de auto. De stad is maar 8 km rijden. Vooruit, een minpuntje: het interieur van de studio's had was ons betreft wel wat moderner gemogen. Maar hoe vaak waren we binnen? Alleen om te slapen.

• 8Suzanne16-08-2009

Heerlijke plek

Wat een heerlijke plek om tot rust te komen. Het landgoed ligt er prachtig bij. De gastheren en - vrouw, Nikos, Nikos en Kiki, zijn erg vriendelijk. De locatie is geweldig. Pelekas Country Club ligt maar 8 kilometer van de stad en 5 kilometer van het strand. Pelekas is een goed vertrekpunt voor tochten op het eiland. Wat ons betreft mag de eigenaar wel wat meer aandacht besteden aan het interieur van de studio's. Dat zou luxer mogen. Maar hoe vaak zaten we binnen met het mooie weer op Corfu? Niet.

• 9Mark en Ineke van der Laan30-01-2009

Bijzondere vakantie!

Mijn man en ik hebben deze zomer genoten van een heerlijke vakantie op de Pelecas Country Club. Er lopen inderdaad wat katten rond maar waar in Griekenland heb je dat niet? Wij vonden het alleen maar gezellig en het waren er bij ons niet hinderlijk veel. De katten komen niet in de buurt van de kamers, in dat geval zou ik het minder prettig vinden. Wij hebben onwijs genoten van al het karakter (de rijke historie zie en voel je in alles terug), het prachtige luxe zwembad en de fietsen die ons gratis werden aangeboden voor een dagje. Wij waren opzoek naar een bijzondere relax vakantie en waren bijzonder verrast met deze appartementen. Ook het gratis internet was zeker voor mijn man een heerlijke bijkomstigheid!

• 8Sophie22-06-2008

Het staat omschreven als een luze resort, echter de inrichting en met name de badkamer en keuken is zeer bescheiden, we hadden hier veel meer van voorgesteld nav de omschrijving bij Eliza was here. Verder lopen er +/- 20 katten rond, drie honden (waarvan 1 loslopend), twee paarden etc. Dus degene die niet van poezen/dieren houdt......

Appartement Pelecas Country Club info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij