Appartement Pelecas Country Club

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag15°9°
Appartement Pelecas Country Club
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Pelecas Country Club voor je op een rij gezet:

Laatste review

Prachtige locatie!

Sanne,
4-8-2016

Pelecas Country Club is een prachtige locatie, midden op Corfu. Door haar gunstige ligging is het hele eiland goed te bereiken met de auto en de luchthaven ligt op een kleine 20 minuten rijden. Onze studio (Vendemia), was erg netjes en schoon. Dagelijks wordt de studio schoongemaakt en de verse bloemetjes op de wastafel maken het helemaal af. Ten opzichte van voorgaande recensies was de inrichting niet oubollig maar een Grieks modern tintje met een aantal authentieke elementen en een prima bed. De badkamer was modern en van alle gemakken voorzien. De keukeninrichting is wat karig maar voldoende om een eenvoudige maaltijd te koken. Leuk dat je bij de bar ook nog een kleine snack kan bestellen, zoals een sandwich of salade. Ontbijt is een echte aanrader om eens te doen, ter plaatse bij te boeken voor 15 euro. Heerlijk! Al met al een geweldige vakantie gehad op een prachtig eiland. Een echte aanrader als je van een kleinschalige en rustige accommodatie houdt.

Kenmerken
Airco
Parkeren mogelijk
Kinderopvang

16 reviews over Appartement Pelecas Country Club in het Nederlands

Prachtige locatie!

Sanne
4-8-2016

Alles bij het landhuis ademt een sfeer van luxe ontspanning. Het landhuis uit 1831 is prachtig gerenoveerd met inachtneming van de originele details. Een wandeling over het terrein biedt een aantal prachtige doorkijkjes. Het zwembad is groot (16 meter) en het is hier fantastisch vertoeven. Riante ligbedden (matrassen) met gebruik van handdoeken. Terrassen zijn verfraaid met grote planten in potten, houten (lig)stoelen met smetteloze witte kussens. Inrichting van de studio (La Reccolte) is authentiek maar erg mooi opgeknapt. Een grote kamer met slaapgedeelte en aan de tuinzijde een gesloten veranda met 2 stoelen en een loungebank gedecoreerd met kussentjes. Badkamer van marmer is nieuwe. In de tuin voor de studio (circa 50 m2) staat een enorme tafel van marmer voor ontbijt en fraai uitzicht op de vallei. De foto's op de website van Pelecas Country club (Corfu) beantwoorden zeker aan de realiteit. En als laatste zeker niet te vergeten is de gastvrijheid van de mensen die er werken!

Netjes appartement met mooie tuin

NBerghuis
18-12-2012

Heel rustig omdat er niet veel gasten zijn en een mooi zwembad met een mooie tuin heeft. Het is ook erg leuk dat er een tennisbaan op het terrein ligt. Mooie omgeving met mooie stranden in de omgeving. Het enige nadeel is dat het altijd een stukje rijden is. Echte mooie stranden liggen op drie kwartier rijden. Het personeel is erg vriendelijk. En de prijs is netjes voor de luxe die je krijgt. Je kan er ontbijten maar dit hebben we niet gedaan. De kamers zijn erg ruim en schoon. Ze worden elke dag schoongemaakt. Er is net genoeg kookmateriaal aanwezig om iets te koken.

Eliza was here

Heerlijke plek voor de rustzoeker!

Joyce
18-6-2011

Net een paar dagen terug van Pelecas Country Club en het was in 1 woord 'geweldig'!! Wat een rust en heerlijke sfeer op dit landgoed. Onze studio was basic ingericht met antieke meubels (harde bedden), maar heel schoon en sfeervol. Op ons terras stonden 2 ligstoelen waar je heerlijk relaxed van de warme avonden kan genieten en je uitkijkt op de mooie tuin (nr. 21). Er waren nog een aantal gasten op het landgoed, maar 9 van de 10 keer had je het zwembad voor je alleen, fantastisch! Kamer werd elke dag schoongemaakt en het personeel is zeer vriendelijk! Er lopen wel veel katten rond, maar ik heb dat niet als vervelend ervaren.

Mocht je zelf willen koken neem dan wel wat zout/peper/kruiden en scherpe messen mee, want de inventaris in de keuken is heel karig! Een tip voor een restaurant: Pink Panther in Pélekas, lekker eten (neem vooraf Garlic Bread!) en een fantastisch uitzicht!

heerlijk complex, aanvaarding

Meindert
23-9-2009

wij hebben hier geweldige tijd gehad. Het complex is kleinschallig en heerlijk rustig. Hier geen massa toerisme maar een lekker authentiek Grieks complex. De gastvrijheid is geweldig.

Wij zijn zeker van plan om hier terug te komen.

Heerlijke plek

Suzanne
16-8-2009

Wat een heerlijke en bijzondere plek is Pelekas Country Club, zeker als je tot rust wilt komen. De gastheren en - vrouw, Nikos, Nikos en Kiki - zijn erg vriendelijk. Het royale zwembad is super. De locatis is ideaal om vandaar uit het eiland te verkennen met de auto. De stad is maar 8 km rijden. Vooruit, een minpuntje: het interieur van de studio's had was ons betreft wel wat moderner gemogen. Maar hoe vaak waren we binnen? Alleen om te slapen.

Heerlijke plek

Suzanne
16-8-2009

Wat een heerlijke plek om tot rust te komen. Het landgoed ligt er prachtig bij. De gastheren en - vrouw, Nikos, Nikos en Kiki, zijn erg vriendelijk. De locatie is geweldig. Pelekas Country Club ligt maar 8 kilometer van de stad en 5 kilometer van het strand. Pelekas is een goed vertrekpunt voor tochten op het eiland. Wat ons betreft mag de eigenaar wel wat meer aandacht besteden aan het interieur van de studio's. Dat zou luxer mogen. Maar hoe vaak zaten we binnen met het mooie weer op Corfu? Niet.

Bijzondere vakantie!

Mark en Ineke van der Laan
30-1-2009

Mijn man en ik hebben deze zomer genoten van een heerlijke vakantie op de Pelecas Country Club. Er lopen inderdaad wat katten rond maar waar in Griekenland heb je dat niet? Wij vonden het alleen maar gezellig en het waren er bij ons niet hinderlijk veel. De katten komen niet in de buurt van de kamers, in dat geval zou ik het minder prettig vinden. Wij hebben onwijs genoten van al het karakter (de rijke historie zie en voel je in alles terug), het prachtige luxe zwembad en de fietsen die ons gratis werden aangeboden voor een dagje. Wij waren opzoek naar een bijzondere relax vakantie en waren bijzonder verrast met deze appartementen. Ook het gratis internet was zeker voor mijn man een heerlijke bijkomstigheid!

2008

Het staat omschreven als een luze resort, echter de inrichting en met name de badkamer en keuken is zeer bescheiden, we hadden hier veel meer van voorgesteld nav de omschrijving bij Eliza was here. Verder lopen er +/- 20 katten rond, drie honden (waarvan 1 loslopend), twee paarden etc. Dus degene die niet van poezen/dieren houdt......

2007

Deze acc

Quin Mariska
29-8-2007

Deze acc. is in een woord geweldig. Een prachtig landgoed met gezellige ruime kamers, mooi zwembad en super rustig.Ontbijd is prijzeg maar echt aan te raden om een keer te doen, erg lekker en gezellig.Een auto is zeer zeker aan te raden, op loopafstand is er helaas niet veel te doen.

Eliza was here

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pelecas Country Club in Pelekas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pelecas Country Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.