Appartement Kallisto Resort

Appartement Kallisto Resort

10Fenomenaal

Griekenland, Corfu, Pelekas

Op vakantie geweest naar Kallisto Resort?

10Fenomenaal

Appartement info

Meer appartement info

2 reviews over Appartement Kallisto Resort

• 10Fam. Huisman26-07-2016

De beste plek van Corfu

Nadat wij zelf na 6 dagen gevlucht zijn uit ons appartement dat we zelf geboekt hadden bij een Griek die het met hygiëne niet zo nauw nam konden we gelukkig bij Kallisto voor 6 dagen terecht. We kwamen in een warm bad terecht, zo mooi, schoon en luxe. De communicatie was zeer persoonlijk en het ontbrak ons echt aan niets. We verbleven in de appartementen Ocean en hadden vrij zicht op de zee. Zon van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Echt alles was prachtig, we hebben dubbelop genoten. Kallisto is alles nagekomen wat ze beloven op de website. Prachtig schoon zwembad, mooi schoon appartement, wasmachine, heerlijke bedden etc. Een klein nadeel is de steile stoep naar boven, de huurauto had er wat moeite meer en wij zelf ook. Maar je moet wat overhebben voor je mooie uitzicht :-) Wij weten het zeker, volgend jaar komen we terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10FamSpar05-08-2011

Paradijs op aarde

Kallisto Resort is een klein complex met 4 gebouwen op een heuvel aan een prachtige baai. De 4 gebouwen bestaan uit 3 aparte villa's en een groter gebouw met 4 apartementen. Wij verbleven de eerste 2 weken in villa Pasiphae en de laatste 4 dagen in villa Nephilae. Alle huizen hebben een fantastisch uitzicht op de baai van Kontogialos waar een van de mooiste stranden van Corfu ligt. Alle villa's hebben een prive zwembad en het grotere gebouw een gezamenlijk zwembad. De inrichting is prima (alles Ikea) en de slaapkamers zijn ruim. Overal is airco en wifi. Het strand is 200-300 meter lopen. Er is een kleine (dure) supermarkt op 10 minuten lopen en de mensen brengen je boodschappen naar je huis. Het personeel is geweldig. Vooral Efi en haar man Gorge doen alles om het je naar de zin te maken. Een auto huren is eigenlijk een must als je wat wilt zien van dit prachtige groene eiland. Er zijn voldoende goed eeetgelegenheden in de buurt. Vooral in het stadje Pelekas.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

0 tips over Appartement Kallisto Resort