Hotel Zefiros Traditional

Hotel Zefiros Traditional

2 reviews over Hotel Zefiros Traditional in het Nederlands

Topgastvrijheid in mooiste deel van Corfu

Ingrid Heijnen, 8-8-2010

De beste gastvrijheid die we ooit hebben meegemaakt. Het hotel wordt gerund door een echtpaar en 4 medewerkers, die allen op een vrolijke en natuurlijke manier dag en nacht voor de gasten klaarstaan. Wij voelden er ons zo thuis dat we na onze eilandhoptour nog voor 3 dagen teruggekeerd zijn naar dit hotel. De kamers zijn schoon en comfortable, het ontbijt is supervers (ter plekke klaargemaakt door de kok) en je loopt in 1 minuut naar de overkant van de straat, waar de mooie kleine baai begint. Daar vind strand, zonbedjes, wat watersportactiviteiten en een paar hele leuke restaurantjes. Dit is veruit het mooiste deel van Corfu. Huur wel een auto, want het openbaar vervoer op heel Corfu is matig. Het klimaat: 3 weken 33 graden en strakblauwe lucht.

Héél net hotelletje

Myriam, 21-7-2010

Het hotel is prachtig gelegen aan een van de vele baaitjes in Paleokastritsa.

Heel vriendelijke gastheer en gastvrouw! Ze zijn er (als derde generatie)zeer goed in geslaagd de familale sfeer te behouden.

Onze kamer werd elke dag schoon gemaakt en de handdoeken elke dag ververst.

Ontbijt werd aan tafel geserveerd, en konden kiezen wat we wilden, niks was teveel gevraagd.

Veel uitstapjes gedaan en gesnorkeld

We hebben er een hele fijne week

doorgebracht.

Aanrader!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zefiros Traditional in Paleokastritsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zefiros Traditional zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zefiros Traditional scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.