Camping Paleokastri­tsa

Camping Paleokastri­tsa

9Fenomenaal

Griekenland, Corfu, Paleokastritsa

Op vakantie geweest naar Paleokastri­tsa?

9Fenomenaal

• 8.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

4 reviews over Camping Paleokastri­tsa

• 10Milou29-07-2015

Kortom geweldig!

Hele vriendelijke eigenaressen, supermarkt voor de deur, gebruik van zwembad en aan de mooie kant (qua natuur) van het eiland. De tenten lekker in de schaduw waardoor het prima te doen is en 's nachts koelt het lekker af!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Paul Stroheck28-10-2012

Best campsite on Corfu!!!

In my opinion that´s the best campsite on Corfu. It´s a big campsite located on in hillside in an olive-tree-wood. The owner family is very friendly and gives you a warm welcome and shows you the greek hospitality. The ground is ok for tents and mobile-homes. There are some electricity ports near some parcels, but no ports for fresh/used water. The prices are, especially in the low season low (round about 12EUR per Night/tent/2persons)and there is also some internet (1EUR/8min), chair/table/fridges(for free)for the guests. Unfortunately there are no washing-machines. The sea in Paleokastritsa is amazing, so you should do some diving

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2012

• 8Familie Emmen12-02-2012

Gastvrije, Griekse camping, prachtige ligging!

Wij hebben met ons gezin, met kinderen van 10 en 12 jaar onze vakantie doorgebracht op dit heerlijke eiland op deze echt griekse camping in een oliifboomgaard. De plaatsen zijn heel ruim, terassen, met camper of caravan is alleen de onderste helft van de camping toegankelijk. Achterste gedeelte wordt vnl gebruikt door tentcampeerders. De twee zussen zijn erg vriendelijk en behulpzaam en altijd aanwezig. 'S morgens verse broodjes in de supermarkt tegenover de camping, heerlijk! Twee gezellig tavernes tegenover de camping met 's avonds griekse muziek en dans! De afstand naar het eerste baaitje is ongeveer 10 minuten lopen. Verder zijn er mooie baaitjes met de auto te bereiken binnen 10 minuten. Paleokastritsa heeft echt de mooiste kust (met name rotsen) en idyllische baaitjes waar je heerlijk kunt snorkelen en zwemmen. Wij zijn met de boot van Minoan lines vanuit Venetie naar Corfu gevaren, dit is een belevenis, prachtige boottocht. Fantastische vakantie gehad, voor herhaling vatbaar!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8Fam. Rennen16-08-2011

Prima camping met fantastische ligging!

Wij hebben op deze camping gestaan in juli/aug 2011. Nadat wij vorig jaar op het vaste land hadden gecampeerd nu een keertje naar Corfu. Camping is een terassencamping in een oude olijfboomgaard. Daardoor ruim voldoende schaduw en een sfeervolle camping in echt griekse stijl. Deze camping heeft een geweldige ligging namelijk op het mooiste stukje van Corfu, geweldig mooie baaien en rotskust. Midden tussen de groene bergen. Het sanitair was netjes maar niet luxe en werd goed schoongehouden. De twee zussen die de camping runnen zijn ontzettend gastvrij en aardig en helpen je waar ze kunnen. Elke keer als je de camping op of af gaat zullen ze je begroeten. Wij hebben er met ons gezin een fantastische tijd gehad en zullen zeker terug keren. Tegenover de camping staat een geldautomaat en een ruim gesorteerde supermarkt waar je alles kan krijgen. Ook een zwembad ligt op nog geen 50 stappen van de camping waar je altijd een ligbed hebt en lekker kunt eten en drinken voor weinig geld.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011