Hotel Paleo ArtNouveau

• Kinderopvang

87 reviews over Hotel Paleo ArtNouveau

• 2018
    8Jw.hendriksen01-03-2018

Corfu heeft ons hart gestolen

Echt heerlijk gehad, hotel lag hoog dus veel trappen . Wel jammer dat je via een trap je koffer omhoog moet dragen , Dat viel tegen . Dit is geen hotel voor kleine kinderen Vriendelijk personeel Een ontzettend mooi uitzicht en veel baaien op loop afstand Ook klooster op loop afstand .

Gereisd met partner in september 2017

• Oude reviews

7Harry25-07-2017

mooi uitzicht, veel hoogte erschil

Over Paleokastritsa:

fraaie baai met mooi uitzicht, (heel) veel trappen en hellingen ivm hoogte verschil. In Paleokastritsa is verder weinig te doen, paar barretjes en winkeltjes met hetzelfde assortiment. Veel boten-, auto- en scooterverhuur. Dorp ligt aan de westkant van het eiland, daar is geen verbindingsweg, dus veel heen en weer rijden om ergens te komen. Tip: Bar La Grotta die boven zee in de rotsen is gebouwd (tegenover ingang hotel), erg mooi!

Over Paleo ArtNouveau:

Net hotel (prijs/kwaliteit), wel wat gedateerd. Simpele kamers, werd wel goed schoongehouden. Eten weinig variatie maar wel grotendeels vers. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Bij restaurant wordt je gecontroleerd op de juiste kleding (geen zwembroek en badslippers). Zwembad heeft vreemde openingstijden (tussen 10.00 en 18.00 uur), veel te kort. Zwembad gedeelte werd ook niet schoongehouden. Hotelgasten bestaan voor 95% uit Fransen en Polen/Russen. Uitzicht is erg mooi, hadden kamer met zeezicht. Hotel is zeker niet geschikt voor ouderen of mensen die slecht ter been zijn ivm het hoogte verschil.

Gereisd met partner in juni 2017

• 4Farid06-09-2016

Dit nooit meer

onvoldoende Kamer ruikt naar riool, twee dagen gewacht voor een andere kamer, eten slecht. Gelukkig mooi uitzicht, daar hebben we voor bij moeten betalen . Begrijp touroperator niet. 1800 euro voor 11 dagen in de shit te zitten.

Gereisd met partner in september 2016

• 8Caroline Hoenstok26-06-2016

Fantastisch [email protected]

Goed hotel prachtige ligging (niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn)hoog tegen een berg!!!! Zeezichtkamers prachtig uitzicht!! Service prima, eten prima!!! Leuk strand wel een hele klim!!!! Veel Fransen en Russen maar daar had je totaal geen last van!!!!

Gereisd met partner in juni 2016

• 4Reggers Brigitte02-10-2015

onvoldoende over de hele lijn.

Kamer rook naar riool, beerput oooongelooflijk...hebben drie dagen moeten wachten voor een andere kamer, onvriendelijk,niet proper...eten slecht. Gelukkig mooi uitzicht,maar daar hebben we moeten voor bijbetalen. Volledig gebuisd! Begrijp touroperator niet. 650 euro voor een weekje in de shit te zitten.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 8Maus14-07-2015

Aanrader!

Een week verbleven in het hotel met partner, schoonouders, zwager en ons zoontje van net 1 jaar. Wat hebben we genoten! Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Buffet was afwisselend en lekker. De animatie door "Foe Foe" en Patrick maakte onze vakantie helemaal af!

Gereisd in mei 2015

• 4Marianne28-06-2015

Geen aanrader

Wij verbleven een week in dit hotel eind juni en raden dit hotel af. De animatie is tot 23.30 uur met harde muziek bij het zwembad, waar 80% van de kamers op uitkijkt. Rustig s avonds op je balkon zitten of vroeg naar bed is er niet bij. Het personeel was vaak onvriendelijk en weinig behulpzaam, zo wilden we 10 min na sluiting van het ontbijt nog een croissantje meenemen voor onderweg die er nog voldoende waren, maar dit mocht niet want het ontbijt was dicht. Het eten (ontbijt) was bovendien van matige kwaliteit; veel vet, droog brood, geen afwisseling. Bovendien drink je je koffie en sap hier uit plastic bekertjes en liggen overal plastic tafelkleedjes. Niet echt 'chic' wat de naam van het hotel wel pretendeert, meer het gevoel alsof je op een festival bent ipv in een hotel. Als laatste goed om te weten dat er veel Fransen in dit hotel verblijven en dat alle communicatie meer in het Frans dan Engels gaat (incl. Bijv. Sport en animatie). Kamers zelf zijn wel prima en uitzicht is mooi.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9A. Lubbers14-06-2015

Een goede beoordeling waard!

Wij zijn 11 dagen in dit hotel op vakantie geweest met ons kindje van 19 maanden. Onze eerste all-inclusieve vakantie gezien we normaal het leuker vinden zelf gezellige restaurantjes op te zoeken. Ik vind het belangrijk een beoordeling toe te voegen gezien er veel slechte beoordelingen op Zoover staan maar dat de kwaliteit van het hotel nu top is! Wij hadden een excutieve kamer/suite. Een ruime kamer met kingsize bed, aparte ruimte (niet gescheiden door een deur) waar ons zoontje sliep en een mooie ruime badkamer met inloopdouche. Ik heb nog nooit zo lekker gedouched in Griekenland! Ook een ruim dakterras met ligbedjes. Animatie was heel goed met voornamelijk onze dank aan Patrik voor de gezellige dagen. Het eten was prima! Goede kwaliteit eten wat hygiënisch bereid is. Wel wat afgestemd op de Fransen die veel in het hotel zitten. Omdat we van echt Grieks houden toch ook een aantal keer wezen uiteten. Frisdrank, bier, wijn, sap en wat sterke drankjes behoorde tot het all-in concept.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 6Ingid 18-07-2014

Mooie locatie, zeer slecht eten

Het hotel heet nu 'Paleo Art Nouveau' maar het nieuwe is ver te zoeken. Uitzicht vanuit een kamer met zeezicht is adembenemend. Die kamer was ok, onze dochters hadden landzijde = een muffe, stinkende kamer met schimmel op het douchegordijn. Het eten was ongeloofelijk slecht, spruitjes, bloemkool, raar vlees in vieze rode saus, bij het ontbijt was alleen het brood lekker. Ligging super wel veel trappen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 8Liesbeth06-04-2012

mooie en romantische vakantie

in 2008 een weekje verbleven en was super goed meegevallen, zeker na het lezen van de slechte commentaren, Ok ik heb ook al in luxueuzere hotels verbleven. maar desalniettemin een supermooie vakantie gehad. Mensen die 7d aan het zwembad liggen, boeken beter iets anders. Wij zijn 's avonds vrij laat toegekomen en een mini kamer gekregen in de vorm van een driehoek zodat er 2 kleine bedjes elk tegen een kant van de muur stonden. Ik ben onmiddelijk naar de receptie terug gegaan om een andere kamer te vragen. Ze gingen zien wat ze konden doen. de volgende dag hebben we een nieuwe kamer gekregen. Veel ruimer een groot dubbelbed, wel redelijk verouderd allemaal! maar wij zijn toch enkel op de kamer voor te slapen. Het eten was in buffetvorm en vonden wij wat minder. Er zijn 2 zwembaden, maar niets speciaal, ook geen kinderbadje dacht ik en niet echt animatie, dus niet kindvriendelijk maar voor ons was dit positief. Vanuit het hotel heb je een schitterend zich voor de baai van Paleokastritsa

Gereisd met partner in september 2008

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats