Hotel Odysseus

8.1Fantastisch

15 reviews over Hotel Odysseus

• 2019
      8Ilse19-08-2019

Prachtig uitzicht over de baai van Palaiokastritsa

Prima hotel, prijs kwaliteit is goed. Van het ontbijt en avondeten niet te veel verwachten, dan valt t ook niet tegen. Kamer met prachtig uitzicht over de baai. De douche was erg krap. In Palaiokastritsa zelf is niet een gezellig centrum te vinden waar je 's avonds lekker kan slenteren. Wel meerdere eettentjes en plekjes waar je met een mooi uitzicht kan drinken. Een bootje huren via het hotel is een absolute aanrader. De strandjes in de buurt zijn redelijk druk. Met een auto tal van mogelijkheden om mooie strandjes te bezoeken. De wegen zijn wel erg slecht. Via Google Maps wordt je langs onmogelijke wegen geleid, hoofdwegen aanhouden dus!

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij neckermann

• Oude reviews

9Wendy18-09-2016

Wanneer mag ik weer?

Hotel Odysseus ligt op een geweldige plek in Chora, op een steenworp afstand van het dorp (2 tot 3 minuten lopen) waar diverse gezellige en authentiek griekse taverna's te vinden zijn. Toch is het hotel een oase van rust, met een fijn zwembad en vanaf het zwembad (en ook vanaf alle balkons en terrassen) frontaal zeezicht. Kamers schoon en voorzien van alle gemakken, dagelijkse schoonmaak. Zeer vriendelijke en behulpzame stafmedewerkers. Kom ik heel graag nog eens terug.

Alleen gereisd in september 2016

• 8Naomi03-08-2016

Leuk hotel dichtbij mooie baaien

Goed en vriendelijk personeel die van alles voor je willen doen. Wij hadden een tweepersoonskamer waar niks mis mee was, precies wat je nodig had. Avond eten mocht wel wat uitgebreider. Kies een kamer met zeezicht, is het zeker waard. Er is gratis wifi en houd er rekening mee €5 per dag voor de airco. Paleokastrista heeft niet echt een centrum of een boulevard dit vonden wij wel jammer. Het hotel ligt wel centraal qua afstanden naar restaurants. Wat wij ook super vonden: met een boot naar stranden waar je alleen met de boot kunt komen. Bij het "centrum" is een aanleg stijger met bootjes die je daar heen brengen en later weer ophalen tegen leuk prijzen.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9m.behet12-08-2015

super hotel, knus en gezellig

Gezellig klein familiehotel. Zeer vriendelijk. Ligt aan geweldige baai. Schitterend uitzicht. Eten eenvoudig en puur. Kamers eenvoudig maar schoon. Strandjes (druk of rustig) op loopafstand. Bus naar stad stopt voor de deur. Enige verrassing was dat we 5 euro per dag moesten betalen voor de airco..... wandeling naar klooster loont zich en het uitzicht vanaf the golden fox (ezelpad omhoog wandelen; zwaar!!) Is schitterend. Hotel is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, veel trappen. Ik kan dit hotel absoluut aanraden!!!!!

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 10Martijn14-07-2014

Gastvriendelijk, mooie ligging, gewoon goed.

Mooi degelijk hotel, goed onderhouden. Eten is zeker goed, maar niet zo overdone zoals in sommige andere hotels wordt aangeboden. Het is gezond eten, met zorg bereidt, dat kun je zien. Mooie hoteltuin me veel bloemen, citroenbomen etc. Er zijn mooie strandjes op een paar minuten lopen, je moet dan wel wat trappen af, maar echt de moeite waard. Het enige zandstrand is erg druk. Je kunt beter het hotel uitlopen, linksaf slaan en na een paar honderd meter een trapje naar beneden, dit is echt een heel mooi strandje met standbedden (3,5 euro per dag, parasol 2 euro.) Het water ziet er mooi helder en blauw uit, zeer mooi om te snorkelen en te zwemmen. De hotelkamer is simpel, maar heeft alles wat je nodig hebt. Wij hadden een kamer met een prachtig uitzicht.Zeer gastvriendelijk personeel, en zeer service gericht. De eigenaar / barman had de WK wedstrijden op mooi groot scherm voor iedereen geregeld en leefde goed met ons land mee! Veel gelachen.

Gereisd met partner in juli 2014

• 10ad02-06-2014

Prachtige ligging !

Hotel Odysseus is schitterend gelegen in de mooiste plaats van Corfu, het mooiste Griekse eiland, dit durf ik als reisagent die zowat alle Griekse eilanden heeft bezocht rustig te stellen. Wij hebben een uitgebreid foto-reisverslag gemaakt waaruit dit duidelijk naar voren komt.
      Veel foto's, weinig tekst, met veel tips, maar dit geeft u een duidelijk beeld. Uiterst vriendelijk personeel, prima eten en niet te vergeten, schitterende uitzichten over zee, baaien en kliffen vanuit dit hotel. Kamer met zeezicht nemen is derhalve een absolute "must" !! Meer dan prima prijs/kwaliteit verhouding. Dagelijkse kamer schoonmaak en handdoeken. Ik kan als ervaringsdeskundige werkelijk niets negatiefs verzinnen. Duizenden accomodaties bezocht in meer dan 60 landen en kan u dit hotel alleen maar van harte aanbevelen !!

Gereisd met partner in mei 2014

• 7Heerde18-07-2012

Fijn hotel

Ruime kamer en groot balkon, koelkastje op kamer, wifi slecht bereik, terras nauwelijks bediening, ontbijt eenvoudig, snackbar bij zwembad alleen geopend van 12:00 tot 16:00, en je mag zelf geen eten en drinken meenemen naar het zwembad. Blonde mevrouw in bediening bij ontbijt niet erg gastvrij

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Sandra en Peter19-10-2010

Gezellig toch die Griekse gastvrijheid

Wij hebben in augustus 2010 een fantastische vakantie gehad op Corfu. De kamers zijn ruim en zeer netjes. Het is een familie-hotel en gezelligheid is er troef. Boek een kamer met zeezicht en je hebt een prachtig zicht op de baai van Paleokastritsa. Het eten was zeer lekker en voor een familie-hotel was er keuze genoeg. Thuis hebben wij ook geen buffet om aan te schuiven. Wij hebben 8 dagen een auto gehuurd om het ganse eiland te verkennen en nadien ook nog een bootje om alle baaien van Paleokastritsa te bewonderen. Ongelooflijk mooi. Wat hadden we spijt dat we naar huis moesten...

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 6Van Nieuwkerke Dieter21-07-2010

Basic hotel met wansmakelijk avondeten

Het hotel is gelegen in het zeer rustige Paleokastritsa met een een zeer mooi uitzicht op een idyllisch baaitje. De kamers zijn basic en proper zonder franjes, maar dit hoefde ook niet. Boek zeker geen halfpension want het avondeten is nog slechter dan van een doorsnee rusthuis grootkeuken. Geen enkele keer vis op het warm buffet, het vlees iedere keer zwemmend in een vettige rode semi-tomatensaus. Er was nauwelijks variatie, van een koud buffet hadden ze blijkbaar ook nog nooit gehoord. Noodgedwongen zijn we maar enkele keren buiten het hotel gaan eten want op reis wil je toch wel eens iets deftig op je bord. Het ontbijt was ook op het randje, maar kon er nog door. Voor de prijs die we hebben betaald via Thomas Cook hadden we toch veel beter mogen krijgen. Ook de airco in de kamer was nog eens extra te betalen (5euro per dag).

Gereisd met partner in juli 2010

• 10veerle08-06-2009

super

Pas terug van een heerlijke vakantie. Alles was er fantastisch. De eerste week van juni is het er nog heel rustig. Iedereen is er super vriendelijk. Wat kan een mens nog meer verwachten van zo'n vakantie.

Gereisd met partner in juni 2009

Hotel Odysseus info