Hotel Apollon

3 reviews over Hotel Apollon in het Nederlands

Viel ons tegen

Erik & Nancy
26-9-2017

Mooi uitzicht op de baai maar wij hebben er geen 1x gezwommen omdat er geen strandbedjes waren en er inderdaad heel veel dagjestoeristen kwamen. Wij gingen liever naar Ampelaki Beach, drie minuten lopen vanaf het hotel. Lekker rustig met strandbedverhuur. Wel grote keien in het water maar wij houden daar van.

Hotelkamer erg klein, slechte bedden. De meeste mensen van het personeel waren erg aardig. Nogal Engels georiënteerd, en het ontbijt vonden wij matig tot slecht. Diner is daarentegen wel acceptabel. Hygiene bij het ontbijtbuffet liet erg te wensen over. Redelijk wat restaurantjes in de buurt maar verder weinig vertier. Heel erg goed eten bij Miraklis aan de grote weg. Uitermate schoon met open keuken. Natuur op Corfu is erg mooi met name de westkust. Prachtige kuststrook en ook Corfu stad is zeker de moeite waard. Gaan wij hier nog eens naartoe? Nee, dat niet.

Oude reviews (archief)

Geweldig!

Bernie
17-1-2016

Bijzonder leuk hotel met een fantastische ligging aan de mooiste baai van Corfu. Wel veel dagjes toeristen maar geen last van gehad. Het Hotel bestaat uit twee gedeeltes 1 waarin het restaurant is gesitueerd en verder op het bijgebouw waarin wij ook vertoefden. De kamers zijn schoon en netjes maar niet luxe maar met een heel mooi uitzicht. Wij hadden half pension en het ontbijt was goed. Het diner was uitstekend...je kon altij kiezen uit 3 hoofdgerechten en de kwaliteit was erg goed. Zeker een aanrader...!

Leuk hotel gelijk aan het mooie strand van Paleokastritsa. Superuitzicht vanaf de balkons en het terras. Kamers zelf niet heel bijzonder, maar gewoon netjes en schoon.

We hebben een aantal aanbieders voor Apollon voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Apollon in Paleokastritsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Apollon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Apollon scoort een 7.45 uit 10 op basis van 3 reviews.