Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

40 Reviews over Akrotiri Beach

• 8Ryanne08-07-2018

Netjes en een geweldige locatie

Mooi en keurig hotel. De kamers zijn ruim genoeg en schoon. Vanaf elke plek in het hotel een geweldig uitzicht. Bij het zwembad zijn genoeg bedjes en er is een handdoekservice wat erg prettig is. Het ontbijt elke ochtend was uitgebreid en lekker (pancakes/broodjes/eieren/fruit/yoghurt/bruscetta etc.). Wij hebben ervoor gekozen om elke avond ergens anders te eten. Het personeel is beleefd en vriendelijk maar wel erg afstandelijk. 's Avonds is er niets te doen bij de bar bij het zwembad of in het hotel. Dat is wel jammer. Ik denk dat dit hotel het leukste is voor mensen vanaf 50+.

• 10Anja de Greef11-06-2018

Geweldig mooie vakantie op TOP locatie

Dit is een prachtig hotel met een erg mooi uitzicht, zowel aan de voor als aan de achterzijde van het hotel omdat het in een schitterende baai ligt. Vanuit het zwembad kijk je zo over de zee echt zoo mooi met al de bootjes die langs varen. Via een trap naar beneden loop je naar het kiezel strand met leuke strand tentjes waar het personeel je vriendelijk bediend. Parasol en 2 bedjes voor 10 euro per dag. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel! Kamers zijn keurig en schoon en hebben een fijn balkon. Heel goed ontbijt met veel keus, brood, beleg, fruit ,ei op diverse manieren klaargemaakt, yoghurt , cake, pancake, enz. Hotel ligt ook op een prima loopafstand naar heel veel leuke restaurantjes in de buurt. Vooral restaurant Nereids is super en bij Tango bar serveren ze heerlijke salades en gezonde fruitcocktails. Het was voor ons een top vakantie op dit mooie eiland met veel groen en bloemen

• 9G.van. der Burg28-06-2017

Super locatie,prachtige ligging.

Mooie vergezichten, alles voorheen geschreven is waar.Eten is niet bijzonder maar wat niet vermeld wordt is dat het ook bijna niets kost. 80 euro 12 dagen voor twee personen,diner. . Voor mooie duiken even de trap af,Achilleon diving.nieuw materiaal en prima bootduiken .

• 9Willeke Rietbroek28-06-2017

Hele mooie locatie

Goed hotel op een mooie locatie. Hele mooie baai en prettig strand

• 7J Aartsen22-06-2017

Prachtige ligging aan baai met 2 kanten zeezicht

Kamer netjes en voldoet aan o.a. zeezicht. Weinig plaats bij zwembad, overigens erg koud water, je ligt ook op elkaars lip. Bedden op het strand zijn gratis en niet zoals vermeld bij de receptie voor een set van 2 bedden en een parasol 10.00 euro. Wat men wel verwacht is dat je op het strand regelmatig wat te drinken besteld. Een goede en aannemelijke gang van zaken. Wij hadden op advies van kennissen, en ook in sommige reviews gelezen geen avondeten bij te boeken, overigens geen spijt van gehad. Volop andere opties in de buurt. Avondeten in restaurant van het hotel bijzonder beperkt. Ontbijt redelijk, brood vooral wit erg droog, maar oké je kan je maag ermee vullen. Even roosteren en voilà. Warme zaken moet je uit zo'n bak scheppen, meestal lauw of zelfs koud.

Huur een auto om het eiland te onderzoeken prachtige plaatsen en strandjes. Een bezoek aan Corfu stad is een aanrader zeker het oude gedeelte.

Huur ook een boot als het kan om lekker mee te toeren, wij hebben dit als heerlijk ervaren, wel goed smeren tegen de zon, op het water gaat verbranden namelijk stukken sneller. Verder een aanrader om er lekker even tussenuit te zijn.

• 9Floor Vermeulen15-08-2016

Heel mooi hotel

Prachtig hotel op een mooie plek. Mooie kamer met zeezicht en het hotel is heel netjes en schoon. Elke dag word je kamer schoongemaakt. Ontbijt is goed, veel keuze. Broodjes, brood, verschillende soorten beleg, vers fruit, Griekse yoghurt etc. Zwembad ligt heel mooi en bij Rocky beach lig je ook met een prachtig uitzicht. Baaitje naast het hotel is leuk. Mooie strandbar akron waar je lekker kan lunchen, dineren en borrelen echt een aanrader. Voor een leuke vakantie en niet heel toeristisch echt perfekt.

• 9Fam. Boomars13-08-2016

Goed hotel op zeer mooie ligging

We hadden een superieur kamer met zeezicht. 1 Kamer van 6 t/m 13 augustus voor ons beiden en zoon van 15. Ontbijt (in buffetvorm) en diner (4 gangen menu) was prima,goed en lekker. Zwembad en eigen rotsterras waren heel mooi. Op "rocky beach" heb je mooi uitzicht over de baai. Lekker snorkelen en zwemmen. Zeer vriendelijk personeel. Hotel en kamers werden goed schoon gehouden. 's Avonds vanaf het terras prachtig uitzicht over de baai. Waar je ook leuk kon zitten en zwemmen was La Grotta bar iets verder op bij Akrotiri Beach. Aanrader is ook het oude deel van Corfu-stad met zijn mooie smalle straatjes. We hebben een goed verzorgde en leuke week gehad.

• 9E. Philippi04-08-2016

Fantastisch uitzicht

Een schoon mooi hotel met verschillende gelegenheden qua zwemmen! Eten bij de beachbar en bij akron beachbar is super. Kamers netjes en overal rond het hotel mooi uitzicht. Ook zijn er verschillende watermogelijkheden beneden op t strand. Genoeg voor een relaxe vakantie in de warme zon!

• 9Familie Stemerdink31-07-2016

Mooiste plekje op Corfu

Na onze flottielje zeilreis sloten wij onze vakantie af met nog 4 nachten in dit mooie hotel. Het hotel had een fout gemaakt met de reservering van onze familyroom 2 volwassenen en 2 kinderen. Als alernatief werd een superiorroom geboden. Erg klein, vooral het extra bed voor onze dochter van 15. De ligging van de kamer met het beste uitzicht maakte alles goed. Eten in Accron beach en in Nereids zijn absolute aanraders. Ontbijt was prima. Zwembad en eigen rotsterras met snorkelbaai toppers! Jammer van al die 'met handdoeken gereserveerde' ligbedjes. Ons terras had maar 2 stoelen. We hebben gebruik gemaakt van hotel wasservice, maar kregen een rose broekje in blauwe kleur terug, foutje... We ontdekten op het vliegveld op de terugvlucht dat we een USB met foto's waren vergeten mee te nemen. Receptie gebeld en die hebben het dezelfde dag nog per post naar ons huisadres gestuurd. Keurig! Kortom, dit hotel is een aanrader!

• 7Heidi06-07-2016

Perfecte ligging, maar wel een beetje saai.

Het hotel heeft echt een perfecte ligging. Van alle kanten kijk je hoog over de baaien uit. De kamers zijn in orde, bedden wel vrij hard. Ontbijtbuffet is niet heel veel, maar wel goed. Gesneden brood droogt wel snel uit. Jammer dat het hotel geen buitenterras heeft waar je kunt ontbijten, dit is echt een gemiste kans. Verder werd er geprobeerd de gasten tijdens het diner te vermaken met live muziek, maar deze muziek was niet echt geschikt daarvoor, misschien leuk in een bejaardentehuis ;). Het diner (een 4 gangen keuze menu) is ook leuk geprobeerd, maar erg vet, en apart (b.v.voorgerecht risotto met mosselen). Mensen die niet goed ter been zijn, kunnen hier beter niet naar toe gaan. Veel traplopen. (Kiezel)strand is alleen bereikbaar via 3 steile trappen. Beachbar is erg goed, vriendelijke bediening. De bedjes zowel bij strand als zwembad zijn niet van hele goede kwaliteit. We hebben een prima verblijf gehad, maar een week was precies voldoende.

Hotel Akrotiri Beach info

• Room serviceBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)