Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag28°19°
4,9

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Sunshine Corfu Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

158 reviews over Hotel Sunshine Corfu Hotel & Spa in het Nederlands

Zoë van Wissem
30-7-2019

Dorp bestaat uit één straat, twee winkels en 2 restaurants aan een drukke, doorgaande weg. Hotel verouderd, slecht onderhouden en niet schoon. Eten heel eentonig, niet warm en zeker geen 4 sterren waard. Smakeloos, ongeïnteresseerd en keuze = 0. Laat je niet in de luren leggen door de lovende recensies op boekingsites. Die kloppen niet. Kamers ruim maar ook weer niet schoon en niet onderhouden. Scheuren in de gordijnen, wasbak loopt niet af, badkamer wordt niet gepoetst. Animatie alleen in het Frans.

Schandalig!

JANSSENS
12-12-2018

Verouderd, hygiëne nul, receptiemedewerkers niet vriendelijk, dagelijks 1 lift kapot, aan relaxzwembad geen bar enkel een waterdispenser, geen toilet maar een dixie ( werftoile) ! Touroperator medewerker zei dat het hotel niet meer in de brochure van 2019 zou staan ; klopt niet ! Hebben klacht ingediend en vergoeding gekregen.

Manita
17-9-2018

Heb nog nooit zo'n slechte review hoeven schrijven over een hotel. Kamers zijn vreselijk oud en totaal niet sfeervol. Slapen is geen doen, want de bedden zijn keihard. Filters van de airco hebben we zelf schoon moeten maken om er wat koude lucht uit te krijgen. Eten is daar een noodzakelijk kwaad. Totaal sfeerloos restaurant en het eten was redelijk smakeloos. Alleen de saladebar was nog wel te doen. Als je in de avond nog even buiten wil zitten met een drankje, dan moet je snel zijn. Maar beperkt aantal zitplaatsen. Zit je niet buiten, dan ben je aangewezen op het sfeerloze binnengedeelte (want in je kamer wil je al helemaal niet zitten). Ben je enigszins slecht te been, dan moet je hier sowieso niet naartoe gaan. Naast dat er veel trapjes zijn, doet de lift het ook regelmatig niet. Animatie is allemaal in het Frans en in de omgeving is ook niets te beleven. Maar op het positief af te sluiten; uitzicht is prachtig!

Gereisd Met partner in september 2018

Hoetjens
6-9-2018

Smerige kamer en niemand had echt behoefte om er iets aan te doen! Men vond het lastig dat we erover klaagden. Tegeltjes in het zwembad zaten los, net als alle trapjes en de roosters bij het zwembad zijn levensgevaarlijk, je zakt er zo doorheen... Positief zijn het uitzicht en de wifi! Ook het personeel in de eetzaal is zeer vriendelijke, bij de receptie ligt dat anders. Erg jammer, het is op zich een mooi complex waar heel veel achterstallig onderhoud is. De Tpuroperator schrijft dat Nisaki een gezellig dorp met winkels is, nou deze winkels moeten nog gebouwd worden en het "centrum (hahahaha)" van Nisaki is ver te zoeken.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Foto's zien er beter uit dan in het echt

Kyara
11-8-2018

Allen het uitzicht en de wifi was goed voor de rest was bijvoorbeeld onze kamer heel smerig en oud. De organisatie is in het frans dus voor bev. Nederlanders hier niks te zoeken erg jammer. Je moet vis lekker vinden wil je het eten lekker vinden. De receptie is niet bepaald vriendelijk. De badkamer is super smerig blauwe kraan zeggen tandpasta aan de wasbak. Bij de zogenaamde relaxpool is het niet relaxen veel kinderen alle trappen van het zwembad zitten los steentjes liggen los. Harde bedden.

Prijs / Kwaliteit serieus ondermaats

Robin
9-8-2018

De accommodatie ligt op een werkelijk prachtige plek. Fenomenaal uitzicht over de baai kijkend onder andere naar Corfu-stad. Op loopafstand is er bijzonder weinig te doen / beleven. Wel hebben we regelmatig gegeten bij The Streetfood & Bar aan de straat voor de ingang van het complex. Prettige sfeer, goed eten en drinken. Niks mis mee. Dit ook wel ingegeven door de ronduit erbarmelijke kwaliteit van het eten bij Sunshine Corfu Hotel & Spa. Het ontbijt en de toetjes zijn okay maar lunch en diner zijn verschrikkelijk. Iedere dag dezelfde doorgekookte smakeloze meuk.

Indien je stapelgek bent op een jaren-70 inrichting kom je qua kamer helemaal aan je trekken. Neem de hygiene dan niet al te nauw en zeur ook niet over kapotte gordijnen, niet werkende verlichting, het ontbreken van stopcontacten en een nauwelijks werkende koelkast waar hooguit twee flessen zijn in te proppen en een badkamer waarin echt alles uit een grijs verleden komt.

Prima, heerlijk rustigb

Gerda
16-6-2018

Een heerlijk hotel met erg vriendelijk personeel. Prachtige ligging tegen de berg aan. Zwembad en strandbedjes genoeg. Wij waren hier voor de 5e keer.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie

Daan
31-8-2017

We zijn net terug van een heerlijke familie vakantie. Vooral de ligging is prachtig! 2 ruime zwembaden en direct aan zee, waar je met een duikbril vissen kan spotten. (waterschoentjes is wel aan te raden) Voldoende bedjes om op te zonnen + parasols.Het personeel is vriendelijk. Het is een verouderd hotel, vooral de bedden zijn aan vervanging toe. Wij kregen niet elke dag schone handdoeken en ook geen schone lakens.. Het eten was lekker en gevarieerd. Groot nadeel vonden wij dat alles Frans is, Nederlandse kinderen worden nergens bij betrokken. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie vakantie

Miranda
23-8-2017

Wij zijn net terug en hebben een supervakantie gehad. Iedere dag schone handdoeken en lakens. Het eten was iedere dag anders en lekker. Personeel zeer vriendelijk. Er was 1 groot minpunt alles is voor de fransen. Ook het animatieteam er waren er 3 van de 12 die ook engels konden spreken. Dit moeten touroperators zeker vermelden op hun site. Het zou heel je vakantie kunnen verpesten. De fransen denken ook dat ze daar alles te zeggen hebben. Dus goede accomodatie alleen jammer van de fransen.

nooit meer, geen 4**** hotel!

petra
17-7-2017

Alleen het ontbijt is redelijk. Verder is het eten allemaal sudder gaar en bij elkaar gegooid en een naam aan gegeven. Er was 1 x een Grieks avond buffet wat wel goed was. Dus ze weten wel hoe het moet maar het mag niks kosten. Schoonmaak slecht, vuile handdoeken werden weer op het haakje gehangen. Niet iedere dag voor 3 personen schone handdoeken. Laatste dag werd laken op bed gelegd ipv opgemaakt. En handdoekje leggen bij het zwembad, niemand doet er wat aan, terwijl het wel aan gegeven staat. Wel een heel mooi uitzicht vanuit het hotel.Tot slot vreselijke harde bedden, zoals in heel Griekenland. Helaas, voor ons niet meer dit hotel, we waren al bijna de enige Nederlanders.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunshine Corfu Hotel & Spa in Nissaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunshine Corfu Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.