Appartement Sevilla

Appartement Sevilla

Appartement

2 reviews over Appartement Sevilla in het Nederlands

2005

wij hebben daar twee keer gezeten een keer in een studio .

max en gerry haak
28-3-2005

wij hebben daar twee keer gezeten een keer in een studio met geen uit zicht het was best knus een als je van te voren je informeert weet je wat je krijgt . de tweede keer in een 3kamer apartement met een een geweldig balkon we hadden daar een waanzinnig mooi uitzicht . wehebben er een heerlijke vakantie gehad .zeker bij mike en denise in de pub .een scooter is een aanrader.

Gereisd Anders in Mon Mar 28 2005 13:00:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2004

Wij hebben hier een hele relaxte vakantie gehad! Klein wel

Dewi en Ids
22-8-2004

Wij hebben hier een hele relaxte vakantie gehad! Klein dorpje, maar wel gezellig. Ons diner hebben we vaak gedaan in een restaurantje pal aan de zee. Studio had niet echt vrij uitzicht, beetje begroeid, maar wel knus! Helaas geen zwembad, maar het strand is dichtbij! Tip: huur een scooter en ontdek Corfu!

Gereisd Anders in augustus 2004

Appartement info

• AdresGR-491 00
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sevilla in Nissaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sevilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.