Géén boekingskosten

GriekenlandCorfuMoraitika

8.4FantastischScore uit 25 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

25 Reviews over Three Stars Village

• 9Archie Cramer15-09-2021

Ontzettend fijne accommodatie!

Bij aankomst om 10 uur's ochtends moesten wij nog een uurtje wachten totdat onze kamer klaar was en kregen een kop koffie op het heerlijke terras van het ontbijt/diner restaurant, maar dat was het wachten waard, want kamer 314 (niet in het hoofdgebouw, maar in de bij-gebouwen) vonden we ideaal; ruim, schoon, airco en een leuke overdekte veranda aansluitend op een tuin met palmbomen! De receptioniste, Irene (Irini) was vanaf de ontvangst zeer vriendelijk en behulpzaam en nam voor iedereen de tijd die men nodig had. (complimenten!) Maar ook al het andere personeel( schoonmaakster, bediening enz.) was erg vriendelijk en dat uitte zich in de gehele sfeer van het niet te grote hotel. Nadeel bij het restaurant, was dat er vaak een lange rij voor het buffet stond omdat men (ivm coronamaatregelen) niet zelf opgeschept mocht worden en dus iedereen ( ca. 6 personen tegelijk) moest aanwijzen wat men op z'n bord wilde opgeschept krijgen.

• 7Hilde13-09-2021

Fijn kleinschalig hotel

Klein scholing hotel, fijn personeel! De kamer is vrij basic ,bij het douchen is vaak de hele badkamer nat. Het eten was wel goed maar na dag 4 hadden we toch graag wat meer variatie verwacht. Vanuit de tuin loop je recht naar het strand dat was echt top!! Voor ons zonder auto lag het net iets te ver afgelegen .maar we hadden er wel een fijne tijd!

• 8Henriette10-08-2021

Heerlijk relaxed hotel

Hotel is prachtig gelegen, zwembad, tuin (schaduw) en strand grenzen aan elkaar waardoor je alles 'bij de hand' hebt. Vriendelijk personeel en eten in buffet-vorm ook uitstekend. Soms lange rij maar dat ivm corona (bediening). Hotel zat vol, maar toch voldoende plek voor ligbedjes etc. Excursie naar the Blue Lagoon ook aan te raden.Gasten zijn veel oudere mensen (vooral Duits), weinig nederlanders / kinderen in leeftijd 10-15jr.

• 9Linda28-07-2021

Prima hotel, vriendelijke medewerkers

Prima hotel. Zeer vriendelijk personeel. Kleine kamers. De tuin direct aan het strand is heerlijk en geeft wat koelte. Wel jammer dat je elke dag 2 euro per zonbedje moet betalen. De zee is aangenaam warm. Het eten is afwisselend en in buffetvorm bij half pension. Soms een flinke rij voor het ontbijt, omdat iedereen bediend moet worden, je mag niets zelf aanraken. Prijzen zijn zeer redelijk. Zwembad lijkt op de foto’s groter dan in werkelijkheid. Al met al een prima vakantie! Wij zouden zeker nog eens teruggaan, al is een appartment dan waarschijnlijk een betere optie.

• 9Miranda Ruijtenburg18-08-2020

Heerlijk kleinschalig hotel met super ligging

De afgelopen 2 weken vertoefd in Three Stars village op het mooie eiland Corfu. Hotel heeft een super ligging , de tuin loopt meteen over op het strand waar genoeg ligbedjes zijn ( 2 euro pp met parasol ) wij waren hier in coronatijd dus hotel maar voor de helft bezet , toch was het gezellig druk , het personeel is zeer vriendelijk en lost evt problemen meteen op. Wij hadden een kamer met tuinzicht ( nr 424 ) in een soort huisje met een groot balkon wat super leuk was ! Het ontbijtbuffet was voor 3 sterren zeer uitgebreid en het avondeten vonden wij ook prima , vooral de toetjes waren heerlijk !! In de buurt van het hotel een prima supermarkt en een verhuurbedrijf voor auto , scooter en fietsen . Moraitika zelf stelt niet zoveel voor maar als je het eiland gaat ontdekken kom je op prachtige plekjes , Corfu is een geweldig mooi eiland ! Hotel Three star village is voor ons zeker voor herhaling vatbaar !!

• 7Kristine31-08-2019

Nice 3-star hotel but mattrassess need replacing.

Small but nice hotel right at the beach, spacious garden, nice swimming pool. It never gets overcrowded. Food was fine. Very friendly and helpfull staff. But the rooms were basic and completely outdated and the mattrasses on the beds were ultra hard, I kid you not. Last but not least; I've never seen so many people smoking in the dining area of a hotel..

• 9Harry09-08-2019

Goed hotel

Leuk hotel, goede badkamer en balkon.Ontbijt en diner; goed, ruime keuze. Aardig personeel. We gaan zeker nog een keer terug.

• 9Ineke08-08-2019

Geweldig!!,voor herhaling vatbaar

Geweldige vakantie gehad, in een zeer gastvrij hotel. Het personeel is geweldig en niets is teveel. Hotel ligt aan een zeer mooi onderhouden strand en tuin. Zwembad mooi en schoon.Kamers zien er goed uit, nieuwe badkamer/douche geplaatst. Mooi ruim balkon. Kamer wordt elke dag schoon gemaakt. Ontbijt was prima, erg veel keuze. Diner was ook elke dag goed, ruime keuze en....elke dag tzatziki! Dit hotel is een echte aanrader.

• 9miranda26-09-2018

Fantastisch!

Het hotel is super gelegen aan t mooie strand.De zeer vriendelijke medewerkers zijn super aardig, niets is hun teveel om jou een goede vakantie te bezorgen....Het hotel wordt gerund door een fantastische griekse familie, die jou echt zien als Gast!! Altijd in voor een vriendelijk praatje! Voor een 3* hotel ziet het er goed uit, de kamers zijn heerlijk grieks, beetje oubollig met een kleine douche, maar dat vinden we juist leuk. Het balkon is heerlijk ruim en de schoonmaak is prima.Wij hadden een geweldige tijd in dit hotel....Maar zoek je een hotel in een levendige omgeving, dan moet je niet hier zijn!!

• 6jacqueline03-09-2018

Eiland is mooi hotel viel wat tegen

Mooie tuin leuk aan het strand met zwembad en ziet der gezellig uit. Verder vonden wij het hotel wel tegen vallen. De kamer hoeft niet groot te zijn maar je kan amper je kont keren, de badkamer had een bad gemaakt op formaat van kleine kinderen, je moet de douchen kop vasthouden om te douchen . De kamers zijn zeker toe aan renovatie. Het ontbijt was prima niet bijzonder. Het avond eten was eigenlijk beetje teleurstellend . Ik heb geen hoge verwachtingen maar veel koud, weinig Griekse gerechten zoals gyros zaziki. Veel westers. Helaas ook vrijweinig te beleven buiten het hotel aan leuke restaurants. Gelukkig hadden wij een auto wat iedereen aan te raden is en kan jezelf leuke uitstapjes maken. Er loopt een wat oudere man op strand die boottochten verkoop dit is ECHT een aanrader voor €28 euro een hele leuke dag gehad.

Hotel Three Stars Village info

• DinerclubBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)
  • KanovarenBeschikbaar (1)