Hotel Three Stars Village

7.8Goed

Hotel Info

• Aan zee
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Three Stars Village voor je op een rij gezet:

20 reviews over Hotel Three Stars Village

• 9Harry09-08-2019

Goed hotel

Leuk hotel, goede badkamer en balkon.Ontbijt en diner; goed, ruime keuze. Aardig personeel. We gaan zeker nog een keer terug.

• 9Ineke08-08-2019

Geweldig!!,voor herhaling vatbaar

Geweldige vakantie gehad, in een zeer gastvrij hotel. Het personeel is geweldig en niets is teveel. Hotel ligt aan een zeer mooi onderhouden strand en tuin. Zwembad mooi en schoon.Kamers zien er goed uit, nieuwe badkamer/douche geplaatst. Mooi ruim balkon. Kamer wordt elke dag schoon gemaakt. Ontbijt was prima, erg veel keuze. Diner was ook elke dag goed, ruime keuze en....elke dag tzatziki! Dit hotel is een echte aanrader.

• 2018
    9miranda26-09-2018

Fantastisch!

Het hotel is super gelegen aan t mooie strand.De zeer vriendelijke medewerkers zijn super aardig, niets is hun teveel om jou een goede vakantie te bezorgen....Het hotel wordt gerund door een fantastische griekse familie, die jou echt zien als Gast!! Altijd in voor een vriendelijk praatje! Voor een 3* hotel ziet het er goed uit, de kamers zijn heerlijk grieks, beetje oubollig met een kleine douche, maar dat vinden we juist leuk. Het balkon is heerlijk ruim en de schoonmaak is prima.Wij hadden een geweldige tijd in dit hotel....Maar zoek je een hotel in een levendige omgeving, dan moet je niet hier zijn!!

• 6jacqueline03-09-2018

Eiland is mooi hotel viel wat tegen

Mooie tuin leuk aan het strand met zwembad en ziet der gezellig uit. Verder vonden wij het hotel wel tegen vallen. De kamer hoeft niet groot te zijn maar je kan amper je kont keren, de badkamer had een bad gemaakt op formaat van kleine kinderen, je moet de douchen kop vasthouden om te douchen . De kamers zijn zeker toe aan renovatie. Het ontbijt was prima niet bijzonder. Het avond eten was eigenlijk beetje teleurstellend . Ik heb geen hoge verwachtingen maar veel koud, weinig Griekse gerechten zoals gyros zaziki. Veel westers. Helaas ook vrijweinig te beleven buiten het hotel aan leuke restaurants. Gelukkig hadden wij een auto wat iedereen aan te raden is en kan jezelf leuke uitstapjes maken. Er loopt een wat oudere man op strand die boottochten verkoop dit is ECHT een aanrader voor €28 euro een hele leuke dag gehad.

• 7M.Looijenga04-08-2018

goed 3 sterren Hotel direct aan het strand

Prima hotel ,schone kamers wel kleine kamers en de douche veel te klein,De kamer heeft wel een ruim balkon maar de kamer zelf kan wel een update gebruiken.bij aankomst werd ons mede gedeeld dat we 3 euro per dag voor een koelkast moesten betalen dit bleek de volgende dag niet waar te zijn voor touroperator klanten zit dit al bij de prijs in!Het hotel heeft een mooi zwembadje en tuin ook direct toegang tot het strand waar je voor 4 euro 2 ligstoelen hebt en een parasol wat wij wel erg vreemd vonden dat je ook in de tuin en bij het zwembad ook 4 euro moet betalen voor de ligstoelen!Het restaurant is goed voor een 3 sterren hotel ontbijt super diner redelijk goed al .Al met al een geslaagde vakantie gehad in een schoon goed hotel met vriendelijke bediening waar je ook lekker kunt lunchen

• 7Roos03-06-2018

Leuk hotel, eten iets minder.

Prima Hotel, direct aan het strand. De kamer netjes en schoon. Lekker balkon om buiten te zitten. Het eten was basic en duidelijk gemaakt voor de Noord Europese toeristen. Wij misten wel een beetje de Griekse gerechten. Gelukkig zijn er prima restaurants/barretjes op loop afstand waar we dan ook een paar keer gebruik van hebben gemaakt. We hadden wel wat geluid overlast van het nabij gelegen Elvis bar.

• 2017
    8Vroonland d.29-07-2017

Fantastische plek

3Stars Village Hotel Moraitika Corfu ligt vlak aan zee en heeft een mooi strand. Je hebt vanuit het voortreffelijke restaurant een prachtig uitzicht op de zee, de prachtig aangelegde en onderhouden tuin met palmbomen en veel bloeiende planten. Een waar paradijs. Van daar uit mooie wandel en autotochten en een mooie busverbinding naar Corfu hoofdstad. Een aanrader

• Oude reviews

8TK05-09-2016

Ideale ligging aan het strand

Hotel was eenvoudig, maar proper en gezellig! Vriendelijk personeel. De kamers waren in orde.
    Het hotel heeft een mooie ligging met de tuin tegen het strand. Een pluspunt in vergelijking met andere hotels.

Het eten viel de ene dag goed mee en de andere dag viel het wat tegen.
    Ook de wifi van het hotel werkt heel slecht.

Algemeen gezien een goeie prijs/kwaliteit.

• 9Rianna26-08-2015

Top!

Mooi zwembad, grote tuin/ligweide grenzend aan het strand, winkeltje, restaurant.... Strandstoelen niet duur... Aardig personeel/receptie.. Regel wel airco op je kamer, bij ons was het inbegrepen maar is niet standaard zo, was met 40graden niet te doen geweest zonder.. Enige minpuntje; voor kinderen tijdens ontbijt / diner niet echt veel te kiezen Verder super!!

Met jonge kinderen

• 7sylvana 24-07-2015

redelijk /goed

Voor 3 sterren hotel niet slecht maar de extra bijkomende kosten maken deze goedkope accommodatie juist duurder Koelkast 2 euro per dag / airco 6 euro per dag / kluisje 3 euro per dag/ nylon strandbedje zonder matras 2 euro per dag en dan bedoel ik strandstoelen van het hotel Personeel vriendelijk schoonmaak prima nwe badkamers mooi maar gevaarlijk alles is van glas ik bleef met teen onder de glazen deur hangen ( open teen!! Keiharde bedden en te kort!! veel te heet ! een tweede Tunesie!! geen zuchtje wind balkon ruim s avonds niks te doen beetje boulevard en op loopafstand wat winkeltjes maar daar zo uit gekeken ontbijt was een topper en avondeten was vaak eentonig Toetjes waren beter en vaak het zelfde fruit pruimen en meloen Het stikt letterlijk van de Duitsers!! Nederlanders zijn er haast niet te vinden Ook geen Nederlandse kranten of tijdschriften Zwembad Klein, familie hotel rustig en gemoedelijk en relaxed, internet l traag als het er is want dat is ook knudde

Met oudere kinderen

1 tip over Hotel Three Stars Village

• Geartsje Hoekstra, 05-10-2014

In het hoofdgebouw zijn de kamers iets verouderd. wij hadden 310, ruime kamer, grote badkamer en ruim balkon met zeezicht en idd discomuziek dus de deur dicht snachst. Doe de eilandtour en ga met de bus naar corfustad, eiland heeft veel te bieden !!

0 vragen over Hotel Three Stars Village

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
    • Kleur van het strandLicht
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
    • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Catering aanwezig, Parasols aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGrieks
    • Aantal cafés3

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig