Géén boekingskosten

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

5 Reviews over Serena

• 9ron05-04-2022

Leuk klein persoonlijk hotel met griekse flair .

Eenvoudig hotel waar moeder kookt. Het buffet is niet groot in vergelijk met andere hotels maar iedere dag typische griekse gerechten en dat vonden wij prima voor een week.

Wij hadden een superior room en die is naar de nieuwe maatstaven. Voor de rest weinig te doen in het hotel maar lekker om even er tussenuit te zijn.

• 9familie Dijk06-09-2011

betaalbare gastvrijheid

Voor degene met dezelfde verwachtingen als de kosten zijn hier zeer tevreden, de familie verzorgt je goed van eten en drinkenl De kamers zijn ruim en schoon, badkamer aan kant, keuken bevat alles wat je nodig hebt. Het zwembad is geweldig en ook het strand is makkelijk te bereiken. Iedere dag kookt mama typisch griekse gerechten. Papa zorgt 's morgens voor een eenvoudig ontbijt. Er is een bar waar ook ijs is voor de kids, en een pooltafel staat. ook kun je er pingpongen.

• 2sharmaine14-08-2011

nooit meer

Wij zaten hier van eind juli tot begin augustus. Veel klachten, ten eerste is en was het verschrikkelijk vies en slecht schoongemaakt, overal lagen iedere dag weer zwarte lange haren en dat terwijl ik blond ben en mijn vriend ook licht. Dit waren dus haren van een onbekende eigenaar. De hele twee weken heb ik met mijn ogen dicht gedoucht zo vies was de badkamer. Het keukentje hetzelfde verhaal, overal zaten aangekoekte etensresten en vlekken. De koelkast ging niet goed dicht waardoor er overal water lekte. Zo kan ik nog wel even doorgaan, toen wij hierover gingen klagen werden we uitgelachen, 5 minuten later kwam de eigenares binnen ( met de sleutel!)in onze kamer en begon tegen ons te schreeuwen in het grieks.

echt dit noooooooooooooooooit meer!!!

• 8Jambo03-07-2011

Zeer gastvrij verblijf

De prijs kwaliteit verhouding is fantastisch! De kamers zijn simpel ingericht en schoon, het ontbijt is eenvoudig, maar wel goed verzorgd, de tuin met zwembad mooi en netjes en het personeel zeer gastvrij en vriendelijk! Eigenlijk zijn er maar twee minpunten. De muggen, die zijn in grote getalen aanwezig, en de lounge bar die aan de doorgaande weg ligt, maar waar je helaas wel last van hebt. Tip: neem het tweekamerappartement dan heb je er minder last van of neem oordopjes mee. Het zou voor mij geen reden zijn om niet te gaan, maar wel goed om te weten. Ga in ieder geval in oude dorp op de berg eten (tassos en village taverne zijn top).

• 9Saskia13-08-2010

relaxed, kleinschalig, super!

Hotel/Appartementen Serena in Moraitika is in de Meivakantie een echt aanrader. Heerlijk rustig, en vaak het zwembad voor ons alleen. Het is een kleinschalig complex met een mooie tuin er omheen. De appartementen zijn erg ruim, maar een beetje knullig in gedeelt, wat ook zijn charme heeft. Het keukentje is klein, maar de restaurantjes in de omgeving zijn goedkoop en perfect. Alles (winkels, restuarant, strand, autoverhuur) op loopafstand.

Hotel Serena info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar