Hotel Miramare Beach

• Sauna

13 reviews over Hotel Miramare Beach

• 5a.zomerschoe13-08-2011

geen 4 sterren

bij aankomst bleken de airco's het niet te doen. na veel druk de vierde dag twee andere kamers.eten en drinken:het eten was niet slecht,maar ééntonig en weinig grieks eten. de snackbar aan het zwembad was nog niet open maar het was al hoogseizoen.de all-in drankjes waren zeer beperkt.voor een fles water moest je betalen.het personeel was niet vriendelijk op enkele na.aan het zwembad ontbreken op soms een paar roosters heel gevaarlijk voor kleine kinderen.de bungalows waren aan onderhoud toe.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 6sabine03-09-2009

nooit meer

Het hotel is ideaal gelegen. Dicht bij het strand, dicht bij Moraitika...daar geen opmerkingen over. Het is zeker geen 4 sterren waard : kamers net, maar very basic, zelfs geen stukje zeep in de badkamer. Op zondag lagen de lakens op het bed en moesten we zelf de bedden opmaken. Eten...hééél ééntonig...we lagen beide na het eten van de BBQ de volgende dag ziek in ons bed. Enorm veel last van wespen op het eten en rond de dranken. Zelfs de drank wordt niet bediend aan tafel. Zwembad en ligweide....mooi en in orde...maar geen enkele parasol te bespeuren. Het is mijn 6de keer op Corfu. Ik heb er mijn hart verloren, maar er zijn véél betere 4-sterren hotels dan dit. Aantal verdiende sterren : 2+

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 1achiel31-08-2009

nooit meer

Zeer slecht onderhouden hotel. Duitse animatie. Slecht en eentonig eten. Denk zelfs dat ze geen echte koks hebben. Slechte kuisploeg. Slecht in andere talen. Alles kapot overal. Geen echte all inn. Gewoon vreselijk. Airco kan nergens want alle deuren staan open. Eten dus in de warmte en met vliegen en wespen. Niks vers fruit s'morgens. Groenten ook niet altijd even vers.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8belgica19-07-2009

niet het wauw gevoel

het was een mooi hotel in de beginjaren. Is dringend aan een opknapbeurt toe vooral het gedeelte aan de zeekant. Is zeer duits gericht zowel de annimatie als alles er rond rekening houden dat de bezetting uit 85% duitsers bestaan. Zij houden geen rekening met de andere hotelgasten zijn niet beschaamd om met hun schoenen het zwembad te betreden en er zelfs de was in te doen laten hun baby's zonder zwemluiers in het bad soms ligt er iets te drijven wat niet hoort. Er zou meer toezicht moeten zijn vanuit het hoetl door een badmeester en niet door de bardame.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8Nadine en Roel12-09-2007

Wij zijn in sept. Voor 8 dagen naar Miramare Beach geweest. We hadden een bungalowkamer geboekt maar Oad had bij het resort een hotelkamer geboekt. Nou blijkt dat de luxe/nieuwe bungalows die Oad op de site heeft staan (en die je hier ook ziet staan) helemaal niet door Oad geboekt kunnen worden!!! De bungalowkamers waar Oad het over heeft zijn hele oude kamers in het oude gedeelte die 2 verdiepingen hoog zijn (dat worden bungalowkamers genoemd!! Belachelijk, hoe maak je iemand lekker….) Dus let er op als je dit gaat boeken! We hebben het verder super gehad. We zijn wel in het nieuwe hotel gedeelte gebleven. De zwembaden waren erg mooi je hoeft ook niet te vechten voor een ligbedje. We hebben ’s avonds heerlijke cocktails gedronken (ook all in!!) en het eten was ook lekker (voor ieder wat wils). Later in de middag of ’s avonds is het heerlijk om langs de zee naar de verschillende tavernes te lopen, heerlijk sfeertje!!!! Al met al een leuke vakantie!!!!!!!!!

Gereisd met partner in september 2007

• 6J&S04-10-2005

J&S De ligging van het hotel is mooi, kamers vielen ons tegen (oude gedeelte) eenvoudig geen 5 sterren. Eten was ronduit slecht geen variatie met name het avondeten de vis was uitgedroogd en de kok stond het eten te bewerken als of hij nog nooit vlees had gesneden (hakken). Het hotel richt zich met name op Engelse en Duitse gasten, daar is alles op afgestemd. Jammer want het hotel ligt op een mooie lokatie.

Gereisd in oktober 2005

• 5Jolanda14-08-2005

aangeprezen als een 5 sterren hotel, doch op eigen website van het hotel hebben ze maar 4 sterren en zelf vind ik het 3 sterren waard. Ze teren nog op beroemde bezoekers in de jaren 70 zoals Jacky Onassis en President Jimmy Carter etc. ER is ook geen strand in de buurt en de overlast van wespen is enorm vooral tijdens het eten. Verder veel Duitsers en Engelsen op all-inclusive basis zodat er veel gezinnen met kinderen zijn, waarop het entertainment dan ook is gericht. Al met al zeker geen hotel om een relaxte vakantie te vieren na een jaar hard werken.

Gereisd in augustus 2005

• 8Mark en Leonieke12-08-2005

Wij zijn 13 dagen naar het Miramare Beach hotel geweest. Het hotel heeft erg leuke animatie (yogales, aerobicsles, aquagym, volleybal, darts, elke avond een entertainmentavond met een specifiek doel. Het eten is erg goed, vriendelijk personeel, 3 mooie zwembaden, fantastisch uitzicht op de zee. Wat we wel een nadeel vonden dat was dat je nogal ver van een stadje af zat. Je kon wel lopen naar Moraitika, maar naar verschillende restaurants had je het ook wel gehad. Wij hadden halfpension (Duiters en Engelsen kunnen ook all-inclusive reserveren). Eten tussen de middag valt wel echt tegen. Of je kiest voor een (dure) warme maaltijd (14 euro p.p. in restaurant van het hotel) of voor droge broodjes van de supermarkt (op loopafstand. Wespen waren er inderdaad wel, maar het was wel te doen. Ons appartement hoorde bij het oudere gedeelte. Het was schoon, maar niet luxe en dat viel ons tegen.

Gereisd in augustus 2005

• 8John en Petra03-07-2005

Miramare bestaat uit een ouder gedeelte met voornamelijk appartementen aan zee en een nieuw gedeelte wat bestaat uit hotelkamers. Pluspunten aan dit complex zijn: prima buffet met voor ieder wat wils, mooie zwembaden, prima en vriendelijke bediening, ligging strak aan zee, rustige omgeving. Minpunten (wat ons betreft): geen echt strand voor het hotel maat steigertjes en aflopend kiezelstrand, 17 km van Corfu-stad, naarmate het seizoen vordert hoe meer wespen (op terras), drukke weg tussen het oude gedeelte (wwar het ontbijt- en dinergedeelte zit) en het nieuwe gedeelte. Al met al is het een mooi complex en is zeker aan te raden. Vanwege de wespen raden wij reizigers wel aan in het voorseizoen te gaan.

Gereisd in juli 2005

• 8H & I07-06-2005

Heel bijzonder hotel, ene zijde trendy en luxe met een groot zwembad, ander zijde sfeervol grieks met een leuke taverne en mooi zwembad aan zee prachtige ligging, en andere zijde veel animatie, voor ieder wat wils dus. Eten goed, groot buffet,met allerlei specialiteiten, uitzicht op zee, heel mooi .Wij zaten met de kamer in het nieuwe gedeelte wat net een 1 jaar oud is, super, mooie kamers, en mooi uitzicht. Zeker een aanrader!

Gereisd in juni 2005

Hotel Miramare Beach info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Soort strandKiezels
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats