Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag16°3°
6,9

Omschrijving
Naar Hotel Messonghi Beach Holiday Resort op Corfu ga je zoals de naam al doet vermoeden voor een strandvakantie. Er is veel keuze bij het buffet, maar wel elke dag hetzelfde. Direct aan een kiezelstrand waar je ook een ligbed met parasol kunt huren. Dichtbij het hotel vind je een bushalte, of huur een auto om Corfu verder te verkennen.
Kenmerken

438 reviews over Hotel Messonghi Beach in het Nederlands

Een prachtige vakantie gehad

Luuk,
30-5-2017

Wij zijn met de stichtingvakantiereizensw een week te gast geweest, verzorging prima, eten lekker, vers en warm!

Kamers groot en schoon, goede badkamer en bedden.

Personeel super aardig en behulpzaam, ook omdat we met gehandicapten waren.

Entertainment was matig, ze deden wel hun best.

In de nabije omgeving weinige te beleven, maar 3 mooie excursies gemaakt.

Wij hebben genoten en willen alle medewerkers heel hartelijk bedanken

Gereisd met vrienden in mei 2017
Het management van Messonghi Beach Hotel, Guest Relations, 1-6-2017

Beste Luuk,

Hartelijk dank voor het kiezen van Hotel Messonghi Beach voor uw verblijf op Corfu met de stichtingvakanitiereizen.

Leuk dat u de tijd nam om deze review te schrijven. Wij zijn zeer blij te vernemen dat u hebt genoten van het eten, de kamers en de vriendelijkheid en behulpzaamheid van ons personeel.

Wij hopen dat u ons nogmaals zult verkiezen en kijken uit naar uw volgende verblijf,

Goedkoop

Caspar,
24-5-2017

Vandaag thuisgekomen na een verblijf van 8 dagen op Messonghi Beach. Na een aantal jaren Turkije geboekt op dit eiland. Voor Corfu begrippen een goedkoop hotel en dat is aan veel dingen te merken. Onze kamer in het Riverside Building was oud, gehorig, slechte bedden, badkamer antiek en altijd nat, airco werkte wel goed. De rest van het hotel was ook vervallen, kaal, veel beton en geen gezellige terrassen om te eten of te drinken. Alle drankjes in slappe plastic bekers, ook op het terras 's avonds. Het eten vonden wij verrassend goed, genoeg afwisseling en altijd wel wat lekkers te vinden. Het eiland zelf is trouwens ook in vervallen staat, niet echt een pareltje wat het wel pretendeert te zijn. De gevolgen van de crisis zijn hier overal te zien....Het hotel was zich nog een beetje aan het voorbereiden op het hoogseizoen. Wel vreemd dat sommigen aangeven te moeten betalen voor bedjes op het strand, want wij hebben hier geen cent voor betaald. Een positief punt was het personeel: heel vriendelijk en gastvrij! Kortom, best een fijne vakantie gehad, maar dit hotel/eiland hebben we wel gezien...

Het management van Messonghi Beach Hotel, Guest Relations, 25-5-2017

Beste Caspar, Leuk dat u de tijd nam om deze review te schrijven. Het spijt ons te horen dat niet alles voor u naar wens was.

Elk jaar worden er renovatiewerken uitgevoerd en wij luisteren naar uw suggesties en verbeterpunten.Wij zijn blij te vernemen dat het eten u goed bevallen is.

met vriendelijke groet

Dikke teleurstelling

Lilian,
21-5-2017

Helaas zijn wij niet tevreden over het hotel. Hierbij moet ik zeggen dat onze verwachtingen misschien te hoog waren door de foto's die touroperator laat zien als je het hotel bekijkt.

Ten eerste: de kamer. Met één stopcontact kun je niet veel opladen. Voor twee personen met een telefoon en fotocamera is dit dus altijd afwisselen. Opzich geen probleem, maar in 2017, waarbij vrijwel iedereen een telefoon/tablet heeft is dit wat schaars. Daarnaast was de kamer erg oud en aan vervanging toe. Twee één persoons bedden die erg kraken en érg hard zijn, waren tegen elkaar aangeschoven met 10 cm hout er tussen in. Niks gezellig. De badkamer was daarnaast ook niet altijd schoon, de waterdruk was soms ver te zoeken wat douchen onmogelijk maakte en de wc spoelde niet door. Wanneer je dit meld bij de receptie komt er wel snel iemand langs maar het waterdruk probleem bleef (meer mensen hierover gehoord).

Ten tweede de service. We zijn in acht dagen tijd 4 keer bij de receptie geweest of er misschien een andere kamer voor ons was. De receptie kon niks anders zeggen dat 'Dit zijn de kamers die touroperator aanbiedt'. Ze mogen zich schamen. Daarnaast was het eten een beetje eentonig en wat warm moest zijn was niet warm. Eten opscheppen en hup naar je tafel omdat het anders koud was.

Het hotel heeft vijf zwembaden zoals op alle foto's te zien is, maar er was één open voor de gasten. En wel het zwembad met de glijbanen van 1.10m diep. De andere zwembaden waren dicht of alleen voor de Franse gasten (net als één van de barren en restaurants). Belachelijk.

Al met al, we hebben een heerlijke vakantie gehad maar dat hebben we wel zelf moeten doen en voornamelijk buiten het hotel. We vinden het erg jammer zo negatief te moeten zijn maar we willen wel eerlijk zijn zodat andere gasten dit ook weten. Wij gaan het hotel in ieder geval niet aanraden en nemen nog contact op met touroperator vanwege onze teleurstelling in hun service vanuit zowel de reisleiding op het eiland, als het hoofdkantoor in NL die niks wil doen als je al op vakantie bent.

Het management van Messonghi Beach Hotel, Guest Relations, 25-5-2017

Beste Anna,

Het spijt ons te horen dat niet alles voor u naar wens was.

Wij werken constant aan verbetering, dus uw mening is daarom belangrijk voor ons. Elk jaar worden er renovatiewerken uitgevoerd en wordt een deel van de kamers gerenoveerd met, dat spreekt voor zich, meer stopcontacten. Wij geven zeker gevolg aan uw opmerking over de netheid van de badkamer.

Een gedeelte van het resort is inderdaad gereserveerd door een Franse touroperator. Het grootste gedeelte van het hotel met al zijn faciliteiten, waaronder 3 zwembaden (2 voor volwassenen en een Mini Qauapark voor kinderen) is toegankelijk voor al onze gasten. Tijdens u verblijf was één van de twee zwembaden gesloten voor onderhoud, waarvoor onze excuses. Wij danken u voor het schrijven van deze beoordeling en nogmaals het spijt ons dat we u niet geheel konden tevreden stellen.

Bebsy

was super mooi daar. Mooi complex.

heidi,
21-5-2017

Het personeel was super aardig. Eten was goed . we hadden all in dat was goed. De kamers waar we sliepen waren niet schoon ook de badkamer niet helaas. we hadden wel schone handdoeken en bed was opgemaakt. Helaas kraakte de bedden ook.waren meer die daar over klaagden. Dus betere bedden en de kamers mogen schoner. En de badkamers.

Gereisd met vrienden in mei 2017
Het Management van Hotel Messonghi Beach, Guest Relations, 25-5-2017

Beste Heidi

Hartelijk dank dat u de tijd nam om deze waardevolle review te schrijven. Het doet ons veel plezier te vernemen dat u ons resort heel mooi vond. Wij nemen zeker ook nota van uw verbeterpunt over de schoonmaak van de kamers. Dit is een zeer belangerijk punt voor ons en wij danken u voor uw opmerking waaraan zeker gevolg gegeven wordt.

Mooie ligging!

Danielle,
20-5-2017

Als u een relax vakantie wilt is dit de place to be. In principe heb je alles op het resort zelf en buiten het resort zijn er ook leuke toeristische winkeltjes en leuke restaurantjes. De service is erg vriendelijk. Kortom prima vakantie gehad

Management Hotel, Guest Relations, 25-5-2017

Beste Danielle,

Hartelijk dank voor het kiezen van Hotel Messonghi Beach tijdens uw verblijf op het prachtige eiland Corfu.

Wij zijn zeer blij te vernemen dat u tevreden bent over het resort en zijn direkte omgeving. Wij danken u ook voor u 8/10 cijfer en kijken ernaar uit u nogmaals te mogen verwelkomen.

met vriendelijke groet,

Het Management

Prima resort voor 3 sterren. Geen overdadige luxe, maar er van alles te krijgen en te doen. Op de receptie werken 2 Nederlandse studentes; Anniek en Kelly. Ze lopen daar stage en doen het prima, goede gastvrouwen voor het resort. Fijn om een Nederlands aanspreekpunt te hebben. Eten was prima, weinig afwisseling, maar dat is meestal op dit soort resorts. Omgeving is fantastisch voor uitstapje. Wij hebben een auto gehuurd. Dan ben je zo overal.

Het management van Messonghi Beach Hotel, Guest Relations, 10-5-2017

Beste Eric, Ons personeel is ongetwijfeld een van de elementen die de kracht van ons hotel uitmaakt, zo ook onze sympathieke studentes Anniek en Kelly. Wij zijn blij te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf op Corfu en kijken uit naar een volgende bezoek.

Het management van Messonghi Beach Hotel

Receptie was bemand met Anniek en Kelly, 2 Nederlandse studentes die daar stage lopen. Ze doen het prima.

Voor een 3 sterren resort, was het eten goed, maar weinig afwisselend.

Het management van Messonghi Beach Hotel, Guest Relations, 10-5-2017

Beste cdevetter, Hartelijk dank voor het schrijven van deze review! Anniek en Kelly groeten jullie en zij zeer blij met uw opmerking dat zij het prima doen! Wij nemen ook nota van de verbeterpunten i.v.m. het eten.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in de toekomst!

Het management van Messonghi Beach Hotel

We hebben erg genoten!

Famke,
5-5-2017

Messonghi Beach ligt erg centraal en je bent zo in een gezellig dorpje met allerlei leuke winkeltjes, cocktail bars en restaurants.

Veel dingen te doen in de omgeving! Tip: bezoek s'avonds Kavos.

Hotel is erg groot en er waren twee restaurants. Lekker en gevarieerd eten. S'avonds was er altijd wel iets te doen, alleen jammer dat de all-in maar tot 22:00 is. Verder hele mooie ligging aan zee, erg mooi om een boottocht te maken naar de Blue Lagoon en het vaste land van Griekenland, zeker aan te raden!

Verder was het wel een minpuntje dat er voor de glijbanen betaald moest worden terwijl dit maar twee (vrij simpele) glijbanen waren. Ook zitten er veel Fransen, dit was voor ons niet hinderlijk.

Over het algemeen een hele leuke accomodatie met een gezellige sfeer!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Super

Dominic,
3-5-2017

Agelopen april zijn we een pa dagen hier geweest en het was goed. Goed eten, netjes schoon en genoeg te doen. Het enige nadeel voor ons was dat het resort heel erg Frans is ingesteld waardoor je dus niets verstaat betreft animatie. Verder top.

Gereisd met partner in april 2017
Het Hotel Management, Guest Relations, 7-5-2017

Beste Dominic, Hartelijk dank voor het kiezen van Hotel messonghi Beach tijdens uw verblijf op het prachtige eiland Corfu. Leuk dat u de tijd nam om deze review te schrijven. Wij zijn zeer blij te vernemen dat u hebt genoten van het eten, de faciliteiten en het nette onderhoud.

Wij hope u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Mooie ligging!

Els,
3-5-2017

Super service, erg fijn om nederlandse meiden achter de receptie te hebben!

Gereisd met partner in april 2017
Het Hotel Management, Guest Relations, 7-5-2017

Beste Els, Hartelijk dank voor het schrijven van deze beoordeling!

Wij zijn zeer blij te vermenen dat u genoten hebt van de mooie ligging, onze nederlandstalige receptionistes en de mooie ligging van het resort.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Bebsy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Messonghi Beach in Moraitika, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Messonghi Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.