Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag11°7°
6,9

Omschrijving
Naar Hotel Messonghi Beach Holiday Resort op Corfu ga je zoals de naam al doet vermoeden voor een strandvakantie. Er is veel keuze bij het buffet, maar wel elke dag hetzelfde. Direct aan een kiezelstrand waar je ook een ligbed met parasol kunt huren. Dichtbij het hotel vind je een bushalte, of huur een auto om Corfu verder te verkennen.

438 reviews over Hotel Messonghi Beach in het Nederlands

Wel Terug maar ...

Marjan,
21-9-2017

net terug van een geslaagde vakantie ,personeel en animatie team deed er alles aan om je te vermaken .

onze kamer was goed van ruimte ,maar de bedden waren slechte staat ,hoop gekraak en bij douchen ondanks douch gordijn de badcel kletsnat.levensgevaarlijk vloer word spekglad.misschien een tip in de vooravond voordat de animatie begon voor de ouderen een uurtje voor de kids,vele kleintjes waren aan het dansen op de muziek .wil best terug maar dan een beter bed en verbetering van de douch.omgeving zeer mooi corfu mooi eiland.

Gereisd met partner in september 2017
Het management van Messonghi Beach Hotel, Guest Relations, 28-9-2017

Beste Marian,

Allereerst, dankjewel voor het schrijven van deze review. Leuk te horen dat jullie een geslaagde vakantie gehad hebben. Het spijt ons te vernemen de bedden en de doucheruimte voor ongemak gezorgd hebben. Wij renoveren elk jaar en het grootste deel van het hotel en de kamers zijn reeds gerenoveerd.Elk jaar worden daar nieuwe aan toegevoegd. Wij hopen da nook dat u ons in de toekomst nogmaals zult verkiezen.

Het hotel management

niet meer

karel,
18-9-2017

boek niet op geen gerenoveerde kamers niet van deze tijd oud en

krakkemikkig en bij sommige mensen schimmel aanwezig.

eten ruim aanwezig maar lauw,het is een hotel dat een Frans, gedeelte heeft beheert door touroperator het gedeelte waar wij zaten is hoofdzakelijk gericht op Oosterblokker voor al veel polen geen kwaadwoord daar over waren netten mensen personeel zeer behulpzaam ik vind het te massaal.

Gereisd met partner in september 2017
Hotel Management, Guest Relations, 20-9-2017

Beste Karel,

Leuk dat u de tijd nam om deze review te schrijven. Het spijt ons te horen dat niet alles voor u naar wens was. Elk jaar worden er renovatiewerken uitgevoerd en praktisch al onze kamers zijn nu gerenoveerd!

Een gedeelte van het resort is inderdaad gereserveerd door een Franse touroperator. Het grootste gedeelte van het hotel met zijn vele faciliteiten is toegankelijk voor al onze gasten. Wij danken u voor het schrijven van deze beoordeling en nogmaals het spijt ons dat we u niet geheel konden tevreden stellen.Toch willen wij u voorstellen ons ook eens een bezoekje te brengen buiten het hoogseizoen, wij zijn er namelijk van overtuigd dat wij u een geslaagde vakantie kunnen aanbieden wanneer het minder druk is.

Het Management

Heerlijke week gehad, aanrader!

Anoniem,
31-8-2017

We hadden een superior kamer (gerenoveerde kamer) welke basic was maar prima (kamer op foto's van hotel zijn veelal superior-plus kamers..). Wel voorzien van koelkastje en airco. Ook prima badkamer met douche. Wij hadden een 3e bed op de kamer wat een opklapbed was met een stuk schuimrubber als matras was met daarop een soort tuinstoelkussen, wat er heel vies uit zag. Maar kind sliep er prima op.

Wij zaten in Twin-building tegenover zwembad met glijbanen en ideale locatie t.o.v strand en hoofdgebouw. 2 zwembaden in resort zijn niet toegankelijk want afgehuurd door een Franse club. Bij zwembad op zich voldoende bedjes maar niet allemaal met parasol. Strandje is heerlijk, je betaalt €6,00 voor 2 ligbedden met parasol (waterschoenen aan te raden). Leuke gameroom met voldoende spellen voor €1,00.

Eten was prima! Vrij veel keus en altijd voldoende. En vrijwel de hele dag iets aangeboden. Het personeel in het restaurant werkt hard en is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Entertainment in de avond was leuk, de 'gratis' cocktails lekker. Kinderen hebben genoten van de verschillende smaken schepijs wat de hele dag beschikbaar is. Een dag naar Corfu-stad geweest. Bushalte is direct bij uitgang resort, waar ook een pinautomaat is en winkeltjes. Wij hebben een heerlijke week gehad!

Beste gast,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review! Met plezier vernemen we dat de hele familie een heerlijke week bij ons heeft gehad. Wij bedanken u voor de complimenten en hopen jullie nogmaals te mogen verwelkomen in de toekomst.

Het management van Messonghi Beach Hotel

Naar verwachting...prima hotel

Joyce,
29-8-2017

Het hotel is groot en massaal, maar behalve in het enorme restaurant merk je niet veel van de drukte, zelfs in het hoogseizoen. Altijd wel een bedje beschikbaar bij het zwembad. De ligging is prachtig aan het strand, zeker met ons uitzicht in twin building naast het kinderbad (kamer 417). Deze kamer is prima, ruim met een afgescheiden gedeelte voor de kinderen met een stapelbed. Kinderbad is super leuk voor de kleintjes. Het eten vonden wij helaas enorm tegenvallen. Veel keuze aan salades, maar qua warm eten echt weinig keuze en helaas op dag 2 behoorlijk ziek geworden. Hier hoorden we meer mensen over. We willen speciaal het animatie team bedanken, ze deden geweldig hun best met veel enthousiasme. Vooral Evridiki en Fotis, 2 schatten waar onze kids dol op waren en omgekeerd. Ook genoten met Spiros van de Levantes shop, waar je heerlijk in een hangmat aan zee kunt genieten, prachtige relaxte kerel. Al met al heerlijke vakantie gehad, op het eten na dan.

Het management van Messonghi Beach hotel, Guest Relations, 20-9-2017

Beste Joyce, Hartelijk dank dat u de tijd nam om deze waardevolle review te schrijven. Het doet ons veel plezier te vernemen dat u een heerlijke vakantie gehad heeft en genoten heeft van het prachtige uitzicht vanuit uw kamer.

Natuurlijk nemen wij ook nota van uw verbeterpunten in verband met het eten en het spijt ons zeer te vernemen dat u onwel was.

Toch zou ik er even op willen wijzen dat virusinfecties overal en op elk moment kunnen voorkomen en dat ze virussen gemakkelijk verspreid worden en niet gerelateerd zijn aan voedselconsumptie. Voorts volgt ons hotel alle regels en voorschriften met betrekking tot de juiste behandeling van eten en drinken.

Wij hopen dat u ons nogmaals zult verkiezen en kijken uit naar uw volgende verblijf,

Het Management

op zich een goed hotel de minpunten niet meegeteld

van santvoort,
29-8-2017

we hebben een goede vakantie gehad omdat we niet zoveel zeuren en er nog wel om kunnen lachen, maar hier wil ik het toch wel even kwijt hoor.

mooi groot resortachtig hotel met een leuke speeltuin, gamehal en twee restaurants en 5 zwembaden( 2 niet die zijn voor de fransen van het andere hotel?)

alles ziet er netjes en verzorgd uit. eten is goed maar veel hetzelfde. als je zelf creatief bent kan je iedere dag wat anders eten.

het strand is prima als je niet van zand houd. het zijn namelijk kleine kiezeltjes. je kunt overal waterschoentjes kopen voor 8 euro en dan kan je rechtlopend zonder zere voeten de zee in. wat wel erg fijn is dat je zover als je kan kijken de zee in kan lopen want het loopt weinig tot niet af. ideaal voor kids. je kan wel alle visjes zien en zee egels want het is erg helder het water.

ik werd grof weggestuurd want ik lag op een beige stoeltje en ik had een groen bandje en ik mocht niet daar liggen. het was voor de fransen. meneer stond ook echt te wachten tot ik opstond en op een andere blauwe ging liggen die me 3 euro pp kostte.

Dan nog de herrie die ze produceerde bij het animatiegedoe savonds echt heeeel hard en dan was alles nog in het russisch en het frans. dat zijn de hoofdverblijvers. verder geen last gehad hoor van de russen.de kamermeubels waren helemaal kapot van het volgezogen water van het dweilen denk. hele stukken er van af echt zo cheapass om te zien en de bedden als beton 3 personen en 1 klapbed die snachts de hele tijd omviel..grrr 840e pp voor betaald. mocht naar een andere kamer met bijbetaling van 240 euro????ow en de glijbanen bij het zwembad kostte ook nog 6e pp ..dat is toch niet all inclusive? ik kom niet meer trg iig

Greta P, Guest Relations, 24-2-2018

Beste familie Sandvoort,

Allereerst wil ik jullie danken voor het kiezen van Hotel messonghi Beach tijdens uw verblijf op eiland Corfu. Wij werken constant aan verbetering, dus uw mening is belangrijk voor ons en het spijt ons te horen dat niet alles voor u naar wens was.

Renovatiewerken worden elk jaar uitgevoerd en het grootste deel van onze kamers is nu gerenoveerd.

Wat de ligbedjes aan het strand betreft is het inderdaad zo dat de beige zijn voorbestemd voor de gasten van de Franstalige club. Deze gasten betaalden hun bedjes reeds op voorhand aan hun agentschap. De overige ligbedden, die het merendeel uitmaken, zijn voor onze reguliere gasten en kosten inderdaad 3 € per persoon. De parasol is gratis en ook de parasols en ligbedden rondom de zwembaden zijn gratis. Het spijt ons zeer te vernemen dat het gedrag van de strandverantwoordelijke te wensen overliet en wij geven dan ook gevolg aan uw opmerking over zijn gebrek aan vriendelijkheid.

De glijbanen aan het centrale zwembad kosten inderdaad 6 € per persoon voor de hele duur van uw verblijf. De glijbanen aan het mini aquapark zijn dan weer gratis en mogen gebruikt worden door kinderen tot 12 jaar.

Tot slot danken wij u voor het schrijven van deze waardevolle review en hoewel u verblijf niet volledig naar wens was hopen wij toch dat u ons in de toekomst een tweede kans zult geven.

Met dank en vriendelijke groeten,

Duidelijk 3 sterren en niet meer

Joris,
28-8-2017

Het ziet er op het eerste gezicht mooi uit

Maar er zijn een hoop dingen niet fijn

Veel schimmel in de badkamer,erg klein ook, douche gordijn veel te kort waardoor de badkamer elke x zeiknat is

Het all in is echt een vreetschuur ondanks de keuze wel bijna elke dag hetzelfde

Geen controle aangezien je alles zelf moet tappen

Het is idd aan het strand maar het is geen zandstrand

En er is een apart Frans gedeelte met eigen animatie en eigen zwembaden die wel op alle foto's geshowd worden en waar je dus niet in mag

Ook op het strand is er z'n gedeelte

Het is naar onze mening iets te massaal

Voor de glijbanen betaal je 6€ pp voor je verblijf

Maar je kan er alleen vanaf tussen bepaalde tijden

Heus naar onze zin gehad maar nooit meer in een 3 sterren hotel

GretaP, Guest Relations, 24-2-2018

Beste Joris, Leuk dat u de tijd nam om deze review te schrijven.

Het spijt ons te vernemen dat u een hoop dingen niet fijn vond.

Schimmel in de badkamer is natuurlijk onaanvaardbaar en ligt ver beneden onze standaard. Wij geven alle kamers en bungalows jaarlijks een opfrisbeurt maar ook grondigere renovatiewerken worden jaarlijks uitgevoerd.

Een gedeelte van het resort is inderdaad gereserveerd door een Franse touroperator. Het grootste gedeelte van het hotel met zijn vele faciliteiten is toegankelijk voor al onze gasten. De franse club heeft 2 zwembaden ter zijn beschikking, het internationale gedeelte heeft een andere twee zwembaden en een Mini Aquaparkt er zijner beschikking.

Value for money

Bart,
24-8-2017

Prima hotel in deze prijsklasse.

Wel wat groot. Buiten hotel wat winkeltjes.

In onze periode voldoende bedjes beschikbaar. Zeker bij het strand (€6).

Kamer klein, maar netjes verzorgd (we zaten in Twin Building). Wij hadden erg goede bedden (in tegenstelling tot geluiden van anderen). In jaren niet zulke goede bedden gehad.

Zwembaden wel wat klein. 2 baden waarvan 1 voor glijbanen.

Zelf zijn we altijd bij strand gaan zitten.

Personeel wat afstandelijk. Twee Nederlandse meiden bij receptie alleraardigst. Net als de mevrouw van de Pita Gyros. Erg aardig.

Minidisco wat teleurstellend. Werd gedaan bij lunch restaurant en niet bij het hoofdterras. Ook Oostblok georiënteerd.

Animatie niet erg zichtbaar. Viel 's avonds ook wat tegen.

Eten op zich kwalitatief goed. Wel weinig variatie en beperkte keuze.

Al met al fijne vakantie gehad.

GretaP, Guest Relations, 24-2-2018

Beste Btimmerman,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Met plezier vernemen wij dat u een fijne vakantie gehad heeft. Wij nemen natuurlijk ook nota van de verbeterpunten.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in de toekomst!

nooit meer

Fam. van Belle,
21-8-2017

kamers te klein, badkamer te klein, douche te klein, wc te smal, eten weinig grieks, geen lampje op balkon, bedden keihard, een stretchbed voor kinderen. overal extra voor betalen (wifi, cappuccino, ligbedden op het strand, glijbanen) Touroperator moet zich schamen om zulke accomodaties aan te bieden. alleen maar Franse en Russische animatie.

Greta P, Guest Relations, 24-2-2018

Beste familie van Belle,

Met veel spijt vernemen wij dat uw verblijf bij ons niet naar wens was. Het spijt ons dat wij niet aan uw verwachtingen konden beantwoorden en wij nemen zeker nota van uw verbeterpunten. Tegelijkertijd wens ik toch ook te vermelden dat we er in slagen om het merendeel van onze gasten tevreden te stellen.

GretaP

Goed hotel, zeer vriendelijk personeel!

Jolanda,
17-8-2017

Ik ging met mijn partner in het begin van augustus. Het hotel was erg druk, maar als je er minder mee bezig was en meer met je vakantie, had ik tenminste nergens last van.

Het eten was goed en meestal afwisselend. Kamers altijd netjes schoon.

Niks te klagen!

Vooral het personeel doet het erg goed! Achter de receptie helpt iedereen goed, en wat handig is is dat er twee nederlandse meisjes werken Kelly en Anniek. Zijn zeer vriendelijk en voor de nederlandse mensen is het altijd handig een Nederlands aanspreekpunt te hebben! Spirudoulla (de lifeguard van het strand) verdient voor mij toch wel een extra'tje. Wat een lieve en hardwerkende meid. Altijd een gezellig praatje maken en vooral zo positief ingesteld.

En als laatste wil ik nog even een bedankje maken aan Mariella van de receptie. Ze heeft ons zo goed geholpen met het boeken en onze mooie kamer in de twin building. Bedankt daarvoor!

Al met al een prima vakantie!!

Gereisd met partner in augustus 2017

Beste Jolanda,

Hartelijk dank voor het kiezen van Hotel messonghi Beach tijdens uw verblijf op het prachtige eiland Corfu. Leuk dat u de tijd nam om deze review te schrijven. Wij zijn zeer blij te vernemen dat u hebt genoten van het eten , van de netheid van de kamers en van ons vriendelijke en behulpzame personeel. Ons personeel is ongetwijfeld een van de elementen die de kracht van ons hotel uitmaken zo ook onze sympathieke studentes Anniek en Kelly. Wij zijn blij te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf op Corfu en kijken uit naar een volgende bezoek.

Met vriendelijke groet,

Het management van Messonghi Beach Hotel

Prima hotel!

Martijn de Haan,
17-7-2017

Messonghi beach is een prachtig gelegen hotel direct aan het strand.

We hebben een topweek gehad. We hadden een hotelkamer in de riverside building welke niet bijzonder en ietwat gedateerd was maar dit wisten we vantevoren. Voordeel is wel dat er een bar vrijwel direct naast onze hotelkamer lag en een zwembad voor de deur. Bij de zwembaden moest je helaas wel snel zijn met het neerleggen van je handdoek anders waren deze snel bezet.

Grootste nadeel van het hotel vond ik grote hoeveelheid russen en oostblokkers. Dit leverde soms overlast op aangezien er in de ochtend rond 7 uur al veel kabaal werd gemaakt

Eten in het hotel was prima verzorgd, vooral de pita gyros die je elke dag bij de beach snackbar kon krijgen was heerlijk! Er was daarnaast altijd voldoende eten aanwezig en de bakken werden zeer constant bijgevuld. Qua drinken was er ook voldoende keuze, de cocktails werden half met alcohol geschonken dus lekker gul!

Kamers werden elke dag verschoond en je kreeg elke dag nieuwe handdoeken. Ik zou wel aanbevelen om een gerenoveerde kamer met zeezicht in het hoofdgebouw te boeken aangezien dit toch een stuk mooiere ervaring geeft.

Kortom, een prima hotel dat zeker aan te raden is!

Gereisd met partner in juli 2017
Het Management, Guest Relations, 2-8-2017

Beste Martijn,

Leuk dat u de tijd nam om deze review te schrijven! Wij zijn zeer blij te horen dat u een topweek gehad heeft en dat u genoten heeft van het eten en de netheid van de kamers.

Wij werken elk jaar aan renovaties en het grootste deel van de kamers is reeds gerennoveerd. Wij zouden het leuk vinden om u nogmaals te mogen verwelkomen in hotel Messonghi Beach!

Met vriendelijkle groeten,

het Management

Bebsy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Messonghi Beach in Moraitika, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Messonghi Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.