Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag22°9°
6,9

Omschrijving
Naar Hotel Messonghi Beach Holiday Resort op Corfu ga je zoals de naam al doet vermoeden voor een strandvakantie. Er is veel keuze bij het buffet, maar wel elke dag hetzelfde. Direct aan een kiezelstrand waar je ook een ligbed met parasol kunt huren. Dichtbij het hotel vind je een bushalte, of huur een auto om Corfu verder te verkennen.

6 reviews over Hotel Messonghi Beach in het Nederlands

Prijs/kwaliteit ok voor 3-sterren

Lea Van den Broeck
22-5-2016

Dit is een familiehotel, met een goede prijs/kwaliteitverhouding. De kamers zijn net, het eten ok, maar niet bijzonder. Er zijn geen handdoeken aan het zwembad of strand te huur, dus zelf mee te nemen of ter plaatse te kopen.

Stevig minpunt was het lawaai, ook buiten het seizoen (mei) : vanaf 10u aan het zwembad luide "muziek" (smaken verschillen), overdag muziek van het zwembad samen met die van de bar,'s namiddags nogeens overstemd door Zumba en 's avonds bleven de deuren van de bar open staan tot 1u, met geluidshinder voor een groot stuk van het terrein.

Gereisd alleenreizend in mei 2016
Greta Pandi, Guest Relations, 1-6-2016

Best Lea, Hartelijk dank voor het kiezen van Hotel messonghi Beach tijdens uw verblijf op het prachtige eiland Corfu.

Wij zijn zeer blij te vernemen dat u tevreden bent over de prijs/kwaliteit verhouding en over de nette kamers. Wij danken u ook voor u 8/10 cijfer waaruit wij afleiden dat u een geslaagde vakantie gehad heeft.

Wij nemen ook nota van uw verbeterpunten. Het zwembad aan het Riverside gebouw werd geopend, daar is het de hele dag rustig, zonder muziek. Het spijt ons dat het nog niet geopend was ten tijde van uw verblijf. Het animatieprogramma stopt rond 23:00 uur s avonds enkel met Grieks Pasen ging het langer door.

Wij danken u nogmaals voor uw beoordeling en hopen u alsnog een keer te mogen verwelkomen in hotel Messonghi Beach!

met vriendelijke groet

heel goed

robin boeren
3-8-2015

het verblijf is heel erg aangenaam hoewel de kamers een beetje uit de tijd zijn liggen de bedden vrij goed, het eten smaakt erg lekker in het restaurant en de medewerkers zijn er heel gastvrij.

Gereisd alleenreizend in augustus 2015
Greta Pandis, Guest Relations, 13-3-2016

Beste Robin, dankjewel dat je de tijd nam om deze review te schrijven. Wij doen ons best om elk jaar te rennoveren en zo de kamers te moderniseren. We danken je voor de complimenten en hopen je nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

super

laura
18-11-2009

wij zijn hier geweest van 29.06.09 tot 13.06.09 geweest, gelukkig net voor de staking aan. Wij hebben echt een super tijd gehad! heel erg leuk en vriendelijk personeel en een leuk animatie team. Als er wat miste of niet goed was direct geholpen. Bediening in het restaurant ook super, eten ook prima. We direct in het begin van de vakantie een andere kamer gekregen, geen probleem. tijdens de staking zou dit wel anders zijn geweest maar ja als je al meer dan een half jaar geen loon hebt gehad snap ik ook best dat je gaat staken. Mocht je naar messonghi gaan moet je zeker naar corfu stad gaan, ben je zo met de bus. Ook is de boottocht een echte aanrader. Je bezoekt het vaste land, een grot en gaat naar de blue lagoon, waar het water mooi helder en blauw is. Hier stopt de boot ook even om te zwemmen. Tijdens de boottocht wordt muziek gedraaid en aan het einde van de middag is er een bbq. Deze boottochten kun je gewoon boeken bij mannetjes op een strand. Het was echt een supervakantie!

Gereisd alleenreizend in juni 2009

Bebsy

een geweldige plek om een weekje bij te komen.

walda theunisse
29-9-2009

Ik ben er geweest va 21 september tot 28 september en heb geboekt via touroperator,en zat dus op het gerenoveerde gedeelte.Ondanks de negatieve reactie's hier op zoover toch geboekt en het is ontzettend meegevallen.onbijt erg gevarieerd.gekookte ei gebakken spek,worstjes,jam,kaas,ham,yoghurt,vruchten.lunch gevarieerd en ook het diner gevarieerd.je kon elke dag kiezen tussen,rijst,pasta of een aardappel gerecht.groente boontjes,brocolie enzv enzv.tja je kunt natuurlijk alles tegelijk op je bord laden,dan eet je inderdaad elke dag hetzelfde,maar je kunt ook afwisselen.mooie kamer vlak bij het strand werd gewoon elke dag schoongemaakt en voldoende handdoeken.heb ook genoten van het animatieteam en heb de all in drankjes gewoon gehaald bij de voor daar aangewezen bar,helemaal geen probleem.kortom ik heb er een geweldige relaxste vakantie gehad en zou het zo weer boeken.

Gereisd alleenreizend in september 2009

over het algemeen goed

Bandell
1-8-2009

Het hotel was op zich prima,alleen de kamer werd niet of nauwelijks schoongemaakt. ( er was een staking van huishoudelijk personeel )

Verder was de badkamer echt een aanfluiting.

Eten en drinken was prima en personeel vriendelijk.

Ik zou een volgende keer ondanks alles toch weer boeken in dit hotel.

Gereisd alleenreizend in juli 2009
2007

leuke paats niet al te ver van Corfustad af is goed met de bus te doen. vriendelijke mensen heel behulpzaam en altijd in voor een praatje . een fijne temperatuur met een zwoel windje is voor herhaling vatbaar.

Gereisd alleenreizend in juli 2007

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Messonghi Beach in Moraitika, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Messonghi Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.