Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°5°
6,9

Omschrijving
Naar Hotel Messonghi Beach Holiday Resort op Corfu ga je zoals de naam al doet vermoeden voor een strandvakantie. Er is veel keuze bij het buffet, maar wel elke dag hetzelfde. Direct aan een kiezelstrand waar je ook een ligbed met parasol kunt huren. Dichtbij het hotel vind je een bushalte, of huur een auto om Corfu verder te verkennen.

65 reviews over Hotel Messonghi Beach in het Nederlands

Wij vonden het goed

Rosa
1-6-2013

Voor een 3 sterren hotel vonden we alles aan dit hotel wel best ok,

Ontbijt en avond eten, deden we op het overdekt terras, dat was wel goed want binnen leek het mij wel wat te druk, eten was lekker en keus genoeg,

lunch namen we aan de strandbar, waar het rustig was en gezellig,

kamers waren ook best ok, en personeel deed echt zijn best,

De laatste 2 dagen van ons verblijf werd het al heel wat drukker, dus over de komende volgende maanden durf ik niet te oordelen,

Voor de maanden april en mei héél goed

Gereisd anders in mei 2013
2008

geen 3 sterren waard

Gaby
10-10-2008

iedere dag lauw eten die naar niets smaakt.Zotte prijzen aan de bar.Een aanrader,500 m links als je buiten het ressort bent,voor een goede coctail Yannis Corner.Ook een boottochtje met Captain Homer (boeken aan de haven).

Gereisd anders in oktober 2008

mij zien ze nooit meer terug

bezocht met een vriendin op 02/09/2009
13-9-2008

Ben net een week terug van Messonghi Beach in Corfu. Voor mij nooit meer. Kamers waren vuil, nooit propere lakens, werd overal gebeten door kleine spinnetjes die tussen de lakens zaten. Alle dagen hetzelfde eten (wortelen, wortelen en nog eens wortelen), lang moeten wachten voor drinken te krijgen als we aan de bar stonden. Het aparte waterpark in het hotel is te betalen, voor kids 5 euro per dag en voor volwassenen 10 euro. De uitwerpselen kwamen in de toilet terug naar boven, 4x zonder electriciteit gezeten, en zo kan ik nog even doorgaan ... gaan klagen bij de touroperator, maar die zei ja je zit hier dan ook maar in een 3 sterren hotel, daar kan je niet veel van verwachten, ze wou ons overboeken naar een 4 sterren hotel, maar ja mits betaling dan wel hé. Kortom mij zien ze er nooit meer terug. Ga héél dikwijls op reis maar DIT HET IK NOG NOOIT MEEGEMAAKT, een regelrechte ramp.

Gereisd anders in september 2008

Ging wel..

patrick
25-7-2008

De kinderen hebben zich prima vermaakt, kidsclub team was top, zwembad ook, strand beviel ook goed.

Jammer dat veel extra dingen tegen betaling waren (zoals de quads of watersporten zoals kano's enz...)ook als je ander soort koffie wilde oid moest je betalen, er jammer in een allinclusive formule..

kamer was simpel maar nieuws en netjes, niks op aan te merken..het horel zelf is groot, is genoeg te zien.Het dorp zelf vonden we saai en klein, dat viel tegen en dan het eten...Ontbijt was karig en eentonig en de kwaliteit was ook niet je van het, de koffie was niet te zuipen...middag en avond was kwalitatief redelijk tot goed maar ook eentonig en weing keuze...

de dame van guestrelations, daniele was erg aardig, vooral mijn dochtter kon het goed met haar vinden..

Kortom, redelijk hotel maar de all inclusive onhoud valt tegen....

voor de kinderen echter wel een goede keuze...

Gereisd anders in juli 2008

All-in is nep, moesten voor veel dingen (behalve het eten)gewoon betalen, zoals echte Coca-Cola, Sinas of een flesje water. Het eten was de hele week het zelfde op 2 gerechten na die ze dan iedere dag afwiselde.

Het is zo gehorig dat je alles hoord op de slaapkamer, dus van uitslapen komt niks terecht. Tot 2uur in de nacht is er een disco wat je heel goed hoord.

Ik ben samen met mijn vriendin gegaan, maar dit is echt een oord voor gezinnen met kinderen of 55+ ers. Dit is niet dus echt niet aan te raden voor stelletjes,zonder kinderen.

Extra kosten die we hebben gemaakt zijn 25 euro voor de kamer, omdat je er om 14uur uit moet checken en de vele drankjes die je gewoon moet betalen als je echte drankjes wil.

Airco 8,- euro per dag

Bijna geen ligbedjes als je na 09uur komt, anders huren. Maar 3 tv zenders, ned1, zdf en bbc1.

Gereisd anders in juni 2008
2007

Wij zijn hier geweest van 23 juni t/m 30 juni. We hadden een kamer in het Messonghi Hotel. De hotelkamer hadgeen airco. Als er 's avonds eens geen wind is en je zit in een hittegolf, dan is het te warm. Faciliteiten van het hotel waren goed! Ook het eten was elke avond lekker en gevarieerd. Ontbijt was wel elke dag hetzelfde, maar keus was voldoende. Er was elke avond wel wat te doen. Het animatieteam was dan ook erg goed! Aanrader is idd een boottocht met Nicolas op zijn boot 'Nick the Greek'. Nicolas loopt op strand rond om zijn boottocht aan te prijzen (is dus geen mogelijkheid vanuit hotel of reisorganisatie). Ik zou er graag nog een keer naar terug willen.

Gereisd anders in juli 2007

Rudi&Fran,

We zijn net terug van Messonghi Beach,we zijn met een bang hart vertrokken maar het was een supervakantie,alles was prima,eten,personeel,onderhoud,zwembaden enz...Wij lagen meest aan zee,gezellig rustig en een boottocht moet je zeker doen,gewoon prachtig,het enige minpuntje was geen airco nu met de hittegolf,we gaan zeker terug,maar dan een twinkamer die zijn splinternieuw en hebben alles,laat je niet afschrikken door negatieve mensen het is er gewoon SUPER,SUPER,SUPER en zeker proper en zo vriendelijk personeel en managers.

Het stad is ook makkelijk te bereiken met bus,is wel druk maar de moeite,wij gaan zeker terug!!!Gewoon de moeite en super,geloof ons.zonnige groetjes.(15/06/2007tot25/06/2007)

Gereisd anders in juni 2007

Wij verbleven in dit hotel van 12-19 juni '07 . Voor een 3* was 't zeker in orde naar Griekse normen . Kamers sober maar dagelijks proper + schone handdoeken . Ontbijt was idd altijd hetzelfde en beperkt maar je kon wel andere dingen bestellen mits bij te betalen . Het avondeten vonden we beide lekker en uitgebreid genoeg . Wij hebben geen enkele dag hetzelfde gegeten . Als je elke avond àlles op je bord schept en tot 2 keer toe teruggaat , ja dan eet je idd dagelijks 't zelfde ... Van nors personeel hebben we ook niks gemerkt , ook al maakte die blijkbaar lange dagen (kwam ze van 's morgens vroeg tot 's avonds latt tegen) . De animatie in 't hotel was dik in orde . Op 't vliegtuig terug leerden we mensen kennen die in een 4* zaten en 't slechter hadden getroffen dan wij aan hun uitleg te horen .

Voor de rest : zeker auto/scooter huren en eiland verkennen > prachtig !

Gereisd anders in juni 2007

Wij zijn vorig jaar naar messonghi beach geweest. Het ontbijt was sober maar het avondeten was lekker. Veel keuze en elke dag iets anders. De kamer is standaard ingericht maar warm...hebben bij aankomst handdoeken gekregen en dat was het...1 avond geen warm water gehad, de boiler kon de vraag naar warm water niet aan...

wij zijn in 2002 en 2005 in dit hotel geweest

fam.roelofsen
1-1-2007

wij zijn in 2002 en 2005 in dit hotel geweest.er was weinig veranderd in die twee jaar en we vonden het zalig daar! goed eten, veel goede zwembaden, perfect animatieteam,s avonds live optredens/disco etc, een groot park waar je met het treintje doorkan, grote speeltuin. je moet wel de bungalow s nemen, die zien er prima uit en je kijkt zo op het (keien)strand. een nadeel...taxi is duur en de bus naar corfu stad een ramp met twee kids vanwege de drukte.

Gereisd anders in januari 2007

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Messonghi Beach in Moraitika, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Messonghi Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.