Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag21°9°
6,9

Omschrijving
Naar Hotel Messonghi Beach Holiday Resort op Corfu ga je zoals de naam al doet vermoeden voor een strandvakantie. Er is veel keuze bij het buffet, maar wel elke dag hetzelfde. Direct aan een kiezelstrand waar je ook een ligbed met parasol kunt huren. Dichtbij het hotel vind je een bushalte, of huur een auto om Corfu verder te verkennen.

30 reviews over Hotel Messonghi Beach in het Nederlands

Super!

Lise,
21-11-2018

Het restaurant is erg goed, service is uitstekend en een schone kamer! Het personeel is vriendelijk en de animatie erg leuk. Goede locatie.

Jammer dat je moet betalen voor de glijbanen.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Echt nooit meer!

Jennifer,
7-5-2018

Messonghi Beach, ‘dit hotel heeft alles in huis voor een heerlijke vakantie’ nou Nee. Er was Niks te beleven. Alles, maar dan ook Echt alles is in het Frans, dit komt omdat de helft van dit hotel deel uit maakt van een Franse touroperator. De barretjes aan de zee waren dicht, en naast dat alles aangemaakt word met water is het eten ook echt vreselijk. Niks is warm, je eet elke dag hetzelfde want variatie kennen ze hier denk ik niet. Naast dat, is het personeel ook niet echt om te genieten (en dan moet het seizoen eigenlijk nog beginnen) op veel delen van het hotel hangt een vreselijke put lucht waardoor je nog net het eten van het buffet er niet uit laat komen. Het hotel ligt ook niet echt in een stadje, maar vrij afgelegen naast zo’n 5 souvenir winkeltjes en 8 restaurantjes. De kamers worden mooi afgebeeld op de site (en op tui) maar dit zijn alleen de familie kamers. Wij komen hier Nooit meer terug!

Gereisd met vrienden in mei 2018
Greta P, Guest Relations, 12-5-2018

Beste Jennifer,Het spijt ons zeer te vernemen dat wij u geen geslaagde vakantie konden bieden en dat wij niet aan uw verwachtingen voldeden. Wij nemen nota van uw opmerkingen en verbeterpunten.

De Franse club brengt zijn eigen animatieteam met zich mee en zij zijn in het begin van het seizoen, wanneer onze international gasten nog in de minderheid zijn, erg aanwezig. Wel biedt het hotel eigen entertainment aan dat is gericht op onze gasten van alle nationaliteiten.

Over smaak valt niet te twisten en dat het eten u niet kon bekoren is uw persoonlijke opinie die wij respecteren. Het merendeel van onze gasten is anderzijds tevreden, maar er is altijd plaats voor verbetering, zodat ook onze meest veeleisende gasten met een tevreden gevoel de tafel kunnen verlaten.

Wij hebben zeer zelden klachten over ons personeel dat in de regel geprezen wordt voor zijn vriendelijkheid en zijn behulpzaamheid. Het verbaasd me dan ook zeer te horen dat uw ervaringen niet positief waren. Ook hier hebben wij een luisterend oor en nemen wij nota van uw opmerkingen; er is immers altijd nog plaats voor verbetering.

Tot slot wens ik nogmaals mijn spijt te betuigen dat uw verblijf bij ons niet naar wens was. Tegelijkertijd wens ik toch ook te vermelden dat we er in slagen om het merendeel van onze gasten tevreden te stellen.

Met vriendelijke groeten,

Greta P

Public Relations

Een prachtige vakantie gehad

Luuk,
30-5-2017

Wij zijn met de stichtingvakantiereizensw een week te gast geweest, verzorging prima, eten lekker, vers en warm!

Kamers groot en schoon, goede badkamer en bedden.

Personeel super aardig en behulpzaam, ook omdat we met gehandicapten waren.

Entertainment was matig, ze deden wel hun best.

In de nabije omgeving weinige te beleven, maar 3 mooie excursies gemaakt.

Wij hebben genoten en willen alle medewerkers heel hartelijk bedanken

Gereisd met vrienden in mei 2017
Het management van Messonghi Beach Hotel, Guest Relations, 1-6-2017

Beste Luuk,

Hartelijk dank voor het kiezen van Hotel Messonghi Beach voor uw verblijf op Corfu met de stichtingvakanitiereizen.

Leuk dat u de tijd nam om deze review te schrijven. Wij zijn zeer blij te vernemen dat u hebt genoten van het eten, de kamers en de vriendelijkheid en behulpzaamheid van ons personeel.

Wij hopen dat u ons nogmaals zult verkiezen en kijken uit naar uw volgende verblijf,

Met vriendelijke groet,

Het Management

Bebsy

was super mooi daar. Mooi complex.

heidi,
21-5-2017

Het personeel was super aardig. Eten was goed . we hadden all in dat was goed. De kamers waar we sliepen waren niet schoon ook de badkamer niet helaas. we hadden wel schone handdoeken en bed was opgemaakt. Helaas kraakte de bedden ook.waren meer die daar over klaagden. Dus betere bedden en de kamers mogen schoner. En de badkamers.

Gereisd met vrienden in mei 2017
Het Management van Hotel Messonghi Beach, Guest Relations, 25-5-2017

Beste Heidi

Hartelijk dank dat u de tijd nam om deze waardevolle review te schrijven. Het doet ons veel plezier te vernemen dat u ons resort heel mooi vond. Wij nemen zeker ook nota van uw verbeterpunt over de schoonmaak van de kamers. Dit is een zeer belangerijk punt voor ons en wij danken u voor uw opmerking waaraan zeker gevolg gegeven wordt.

Met vriendelijke groet,

Het Management

We hebben erg genoten!

Famke,
5-5-2017

Messonghi Beach ligt erg centraal en je bent zo in een gezellig dorpje met allerlei leuke winkeltjes, cocktail bars en restaurants.

Veel dingen te doen in de omgeving! Tip: bezoek s'avonds Kavos.

Hotel is erg groot en er waren twee restaurants. Lekker en gevarieerd eten. S'avonds was er altijd wel iets te doen, alleen jammer dat de all-in maar tot 22:00 is. Verder hele mooie ligging aan zee, erg mooi om een boottocht te maken naar de Blue Lagoon en het vaste land van Griekenland, zeker aan te raden!

Verder was het wel een minpuntje dat er voor de glijbanen betaald moest worden terwijl dit maar twee (vrij simpele) glijbanen waren. Ook zitten er veel Fransen, dit was voor ons niet hinderlijk.

Over het algemeen een hele leuke accomodatie met een gezellige sfeer!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Gewoon goed!

Bernie
17-1-2016

Groot complex met ook een franse kant. De all-inn formule was uitstekend! Alles netjes aangelegd en vriendelijke mensen. Persoonlijk vonden wij het strand iets minder maar wij waren een paar dagen hiervoor in Paleokastritska geweest en dat is gewoon geweldig! Verder zeker een aanrader, vooral met kinderen.

Gereisd met vrienden in augustus 2015
Greta Pandis, Guest Relations, 13-3-2016

Beste Bernies, bedankt voor het kiezen van hotel Messonghi Beach tijdens uw verblijf aan het prachtige eiland Corfu! Wij zijn blij te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad en dat u tevreden bent met de faciliteiten en service die wij aanbieden. Wij kijken uit naar uw volgende bezoek aan het hotel!

Met vriendelijke groeten,

Hotel ligt in een goed onderhouden park

Jan Meeuwsen
27-5-2014

Wij hadden een eenvoudige kamer, maar zeer schoon en mooi uitzicht op water en bootjes. De douchebak is erg klein met plastic gordijn, douchemat op de grond is geen overbodige luxe, hiervoor namen we maar een handdoek. Het eten was gevarieerd en goed en de all-inclusive formule was op meerdere locaties. De muziek tijdens het eten is veel te hard en in de restaurants is het zeer rumoerig. De animatie sávonds is helemaal op de Fransen en Russen/Polen gericht, de Nederlanders vallen in het niet bij al deze mensen. Het hotel heeft meer dan 900 kamers en is in weze een goed lopende fabriek met grote eetzalen. We hebben het goed naar de zin gehad, maar 1 week was voor ons voldoende in dit hotel en kiezen liever een klein hotel met Griekse uitstraling.

Gereisd met vrienden in mei 2014
Greta Pandis, Guest Relations, 26-6-2014

Leuk dat jullie de tijd hebben genomen om deze review te schrijven en wij zijn blij te horen dat jullie het goed naar jullie zin gehad hebben. We danken jullie voor jullie positieve opmerkingen maar natuurlijk ook voor jullie verbeterpunten.

Normaal gezien hebben wij in elke badkamer een badkamermatje en ik vind het spijtig te vernemen dat u tijdens uw verblijf geen matje aantrof. Het badkamermatje of douchematje wordt door ons personeel doorgaans opgeplooid en op het deksel van de toiletpot of op de doucherand gelegd. Sommige badkamermatjes lijken wel erg op onze handdoeken, ze zijn enkel van een dikkere stof gemaakt. Hoe het ook zij, ik heb reeds met onze verantwoordelijke in kwestie gesproken zodat er in de toekomst zeker geen matjes meer zullen ontbreken.

Het is inderdaad een groot hotel en één gedeelte ervan wordt gebruikt door een Franse touroperator (met hun eigen franstalig animatieteam) terwijl het grootste gedeelte van het hotel op alle nationaliteiten gericht is. Sinds u

Voor 1 keer leuk.

Sandra
25-5-2014

Ik ben samen met een vriendin naar Messonghi beach gegaan. Touroperator heeft van de slaapkamers foto's neergezet die totaal niet kloppen. Wij werden in een achterstallige hoek geplaatst. Na klagen deed het personeel niet moeilijk en kregen een iets betere kamer. Dit kwam natuurlijk omdat het nog geen hoogseizoen is. Ook staat dat de Wi-Fi gratis is dit klopt niet het kost juist veel geld. Maar complimenten voor touroperator dat zij het bedrag hebben vergoed! De locatie is mooi als je van natuur houd verder is er weinig in de buurt. Er zijn veel bedjes maar geen parasols. Voor de glijbaan moet je 6 euro betalen per week en voor de ligbedjes op het strand 6 euro per keer voor 2 bedjes en een parasol. Ook werd er direct aan de rand van de zee riool geloosd het water zag er niet fris uit. Het eten was goed te doen redelijke variatie. Het personeel was redelijk behulpzaam. Wat wel erg goed was dat wij bij het weggaan een tas met ontbijt meekregen, al zeiden ze dit doen we normaal niet.

Gereisd met vrienden in mei 2014
Greta Pandis, Guest Relations, 26-6-2014

Dankuwel voor het kiezen van hotel Messonghi Beach en voor het schrijven van deze beoordeling. Wij zijn blij te horen dat een groot deel van jullie verblijf naar wens was. De rondliggende dorpjes zijn inderdaad meer gekend om hun natuurpracht dan om hun architecturale bezienswaardigheden. Wel kan men de bus nemen naar het pittoreske stadje Corfu dat vele bezienswaardigheden biedt en op 22 km afstand van het Hotel ligt.

Wij zijn blij u te kunnen melden dat meer bedjes met bijhorende parasols in de zeer nabije toekomst rondom de zwembaden zullen bijgeplaatst worden.

Wat de het lozen betreft kan ik u wel verzekeren dat het hotel zelf haar afvalwater steeds op biologisch verantwoorde wijze verwerkt en wij zijn dan ook ontdaan te horen dat de frisheid van het water te over liet. Moest dit nogmaals gebeuren dan gaan wij dit onderzoeken. Wij danken u voor het schrijven van deze waardevolle review en hoewel u verblijf niet volledig naar wens was hopen wij toch u in de toekomst nogmaals te m

Gewoon goed voor 3*

Romina
14-8-2013

Na het lezen van heel wat negatieve beoordelingen vertrokken wij met een bang hart richting Corfu. Toch is alles al bij al goed meegevallen, vooral als je in rekening neemt dat je 'maar' een 3* hotel geboekt hebt! De ligging van het hotel is goed,middenin een klein centrum met enkele bars en winkeltjes,vlak aan zee en dichtbij Corfu-stad. Wij logeerden in het River-side gebouw, hier was soms wat geluidsoverlast van andere hotels maar het prachtige zicht op de rivier maakte dit goed. De kamers waren ietwat verouderd (ook geen dubbele bedden) en de badkamer was zeer klein. Het eten was goed voor een 3*-hotel. Het personeel was vriendelijk en animatie was voldoende aanwezig. de 4 zwembaden zijn tof maar vaak veel te weinig ligstoelen !

De All-informule viel wel wat tegen omdat er slechts een 4tal alcoholische dranken (gin,vodka,brandy,ouzo) onder de formule vielen.

Maar al bij al kunnen wij zeker niet klagen over ons verblij ! prijs vs. 3*kwaliteit = ok

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Kon beter

Delfin
8-7-2013

Het was een verblijf van een week was lang genoeg maar zou er nit zomaar aan denken om het opnieuw te doen het eten vond ik heeel erg slecht friet was erg slap en altijd koud... Verder wel leuke winkeltjes in de buurt en ik vondt het personeel wel raa op een begeven moment want toen werdt de glijbaan ineens uitgezet omdat alleen all in clusive gasten erop mochten gelukkig waren wij dat maar vondt het toch raar.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Messonghi Beach in Moraitika, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Messonghi Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.