Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°4°
6,9

Omschrijving
Naar Hotel Messonghi Beach Holiday Resort op Corfu ga je zoals de naam al doet vermoeden voor een strandvakantie. Er is veel keuze bij het buffet, maar wel elke dag hetzelfde. Direct aan een kiezelstrand waar je ook een ligbed met parasol kunt huren. Dichtbij het hotel vind je een bushalte, of huur een auto om Corfu verder te verkennen.

Kenmerken

78 reviews over Hotel Messonghi Beach in het Nederlands

Prima hotel

V Jomgeneel,
14-11-2018

Prima hotel en lekker eten. Wij hadden 4 dagen een gerenoveerde kamer. Lekker 2 persoonsbed en een stapelbed voor de kinderen. Mooie en ruime douche. Alle ruimte bij het zwembad. Het was natuurlijk ook voor seizoen. Aardige jongen bij t zwembad. Wij hebben zelf geboekt en waren verrast door de lage prijs. Vanaf 3 dagen verblijf kin je ook gebruik maken van gratis pick up vliegveld.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Heerlijke week gehad, aanrader!

Anoniem,
31-8-2017

We hadden een superior kamer (gerenoveerde kamer) welke basic was maar prima (kamer op foto's van hotel zijn veelal superior-plus kamers..). Wel voorzien van koelkastje en airco. Ook prima badkamer met douche. Wij hadden een 3e bed op de kamer wat een opklapbed was met een stuk schuimrubber als matras was met daarop een soort tuinstoelkussen, wat er heel vies uit zag. Maar kind sliep er prima op.

Wij zaten in Twin-building tegenover zwembad met glijbanen en ideale locatie t.o.v strand en hoofdgebouw. 2 zwembaden in resort zijn niet toegankelijk want afgehuurd door een Franse club. Bij zwembad op zich voldoende bedjes maar niet allemaal met parasol. Strandje is heerlijk, je betaalt €6,00 voor 2 ligbedden met parasol (waterschoenen aan te raden). Leuke gameroom met voldoende spellen voor €1,00.

Eten was prima! Vrij veel keus en altijd voldoende. En vrijwel de hele dag iets aangeboden. Het personeel in het restaurant werkt hard en is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Entertainment in de avond was leuk, de 'gratis' cocktails lekker. Kinderen hebben genoten van de verschillende smaken schepijs wat de hele dag beschikbaar is. Een dag naar Corfu-stad geweest. Bushalte is direct bij uitgang resort, waar ook een pinautomaat is en winkeltjes. Wij hebben een heerlijke week gehad!

Het management van Messonghi Beach hotel, Guest Relations, 20-9-2017

Beste gast,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review! Met plezier vernemen we dat de hele familie een heerlijke week bij ons heeft gehad. Wij bedanken u voor de complimenten en hopen jullie nogmaals te mogen verwelkomen in de toekomst.

Het management van Messonghi Beach Hotel

Naar verwachting...prima hotel

Joyce,
29-8-2017

Het hotel is groot en massaal, maar behalve in het enorme restaurant merk je niet veel van de drukte, zelfs in het hoogseizoen. Altijd wel een bedje beschikbaar bij het zwembad. De ligging is prachtig aan het strand, zeker met ons uitzicht in twin building naast het kinderbad (kamer 417). Deze kamer is prima, ruim met een afgescheiden gedeelte voor de kinderen met een stapelbed. Kinderbad is super leuk voor de kleintjes. Het eten vonden wij helaas enorm tegenvallen. Veel keuze aan salades, maar qua warm eten echt weinig keuze en helaas op dag 2 behoorlijk ziek geworden. Hier hoorden we meer mensen over. We willen speciaal het animatie team bedanken, ze deden geweldig hun best met veel enthousiasme. Vooral Evridiki en Fotis, 2 schatten waar onze kids dol op waren en omgekeerd. Ook genoten met Spiros van de Levantes shop, waar je heerlijk in een hangmat aan zee kunt genieten, prachtige relaxte kerel. Al met al heerlijke vakantie gehad, op het eten na dan.

Het management van Messonghi Beach hotel, Guest Relations, 20-9-2017

Beste Joyce, Hartelijk dank dat u de tijd nam om deze waardevolle review te schrijven. Het doet ons veel plezier te vernemen dat u een heerlijke vakantie gehad heeft en genoten heeft van het prachtige uitzicht vanuit uw kamer.

Natuurlijk nemen wij ook nota van uw verbeterpunten in verband met het eten en het spijt ons zeer te vernemen dat u onwel was.

Toch zou ik er even op willen wijzen dat virusinfecties overal en op elk moment kunnen voorkomen en dat ze virussen gemakkelijk verspreid worden en niet gerelateerd zijn aan voedselconsumptie. Voorts volgt ons hotel alle regels en voorschriften met betrekking tot de juiste behandeling van eten en drinken.

Wij hopen dat u ons nogmaals zult verkiezen en kijken uit naar uw volgende verblijf,

Het Management

Bebsy

op zich een goed hotel de minpunten niet meegeteld

van santvoort,
29-8-2017

we hebben een goede vakantie gehad omdat we niet zoveel zeuren en er nog wel om kunnen lachen, maar hier wil ik het toch wel even kwijt hoor.

mooi groot resortachtig hotel met een leuke speeltuin, gamehal en twee restaurants en 5 zwembaden( 2 niet die zijn voor de fransen van het andere hotel?)

alles ziet er netjes en verzorgd uit. eten is goed maar veel hetzelfde. als je zelf creatief bent kan je iedere dag wat anders eten.

het strand is prima als je niet van zand houd. het zijn namelijk kleine kiezeltjes. je kunt overal waterschoentjes kopen voor 8 euro en dan kan je rechtlopend zonder zere voeten de zee in. wat wel erg fijn is dat je zover als je kan kijken de zee in kan lopen want het loopt weinig tot niet af. ideaal voor kids. je kan wel alle visjes zien en zee egels want het is erg helder het water.

ik werd grof weggestuurd want ik lag op een beige stoeltje en ik had een groen bandje en ik mocht niet daar liggen. het was voor de fransen. meneer stond ook echt te wachten tot ik opstond en op een andere blauwe ging liggen die me 3 euro pp kostte.

Dan nog de herrie die ze produceerde bij het animatiegedoe savonds echt heeeel hard en dan was alles nog in het russisch en het frans. dat zijn de hoofdverblijvers. verder geen last gehad hoor van de russen.de kamermeubels waren helemaal kapot van het volgezogen water van het dweilen denk. hele stukken er van af echt zo cheapass om te zien en de bedden als beton 3 personen en 1 klapbed die snachts de hele tijd omviel..grrr 840e pp voor betaald. mocht naar een andere kamer met bijbetaling van 240 euro????ow en de glijbanen bij het zwembad kostte ook nog 6e pp ..dat is toch niet all inclusive? ik kom niet meer trg iig

Greta P, Guest Relations, 24-2-2018

Beste familie Sandvoort,

Allereerst wil ik jullie danken voor het kiezen van Hotel messonghi Beach tijdens uw verblijf op eiland Corfu. Wij werken constant aan verbetering, dus uw mening is belangrijk voor ons en het spijt ons te horen dat niet alles voor u naar wens was.

Renovatiewerken worden elk jaar uitgevoerd en het grootste deel van onze kamers is nu gerenoveerd.

Wat de ligbedjes aan het strand betreft is het inderdaad zo dat de beige zijn voorbestemd voor de gasten van de Franstalige club. Deze gasten betaalden hun bedjes reeds op voorhand aan hun agentschap. De overige ligbedden, die het merendeel uitmaken, zijn voor onze reguliere gasten en kosten inderdaad 3 € per persoon. De parasol is gratis en ook de parasols en ligbedden rondom de zwembaden zijn gratis. Het spijt ons zeer te vernemen dat het gedrag van de strandverantwoordelijke te wensen overliet en wij geven dan ook gevolg aan uw opmerking over zijn gebrek aan vriendelijkheid.

De glijbanen aan het centrale zwembad kosten inderdaad 6 € per persoon voor de hele duur van uw verblijf. De glijbanen aan het mini aquapark zijn dan weer gratis en mogen gebruikt worden door kinderen tot 12 jaar.

Tot slot danken wij u voor het schrijven van deze waardevolle review en hoewel u verblijf niet volledig naar wens was hopen wij toch dat u ons in de toekomst een tweede kans zult geven.

Met dank en vriendelijke groeten,

Duidelijk 3 sterren en niet meer

Joris,
28-8-2017

Het ziet er op het eerste gezicht mooi uit

Maar er zijn een hoop dingen niet fijn

Veel schimmel in de badkamer,erg klein ook, douche gordijn veel te kort waardoor de badkamer elke x zeiknat is

Het all in is echt een vreetschuur ondanks de keuze wel bijna elke dag hetzelfde

Geen controle aangezien je alles zelf moet tappen

Het is idd aan het strand maar het is geen zandstrand

En er is een apart Frans gedeelte met eigen animatie en eigen zwembaden die wel op alle foto's geshowd worden en waar je dus niet in mag

Ook op het strand is er z'n gedeelte

Het is naar onze mening iets te massaal

Voor de glijbanen betaal je 6€ pp voor je verblijf

Maar je kan er alleen vanaf tussen bepaalde tijden

Heus naar onze zin gehad maar nooit meer in een 3 sterren hotel

GretaP, Guest Relations, 24-2-2018

Beste Joris, Leuk dat u de tijd nam om deze review te schrijven.

Het spijt ons te vernemen dat u een hoop dingen niet fijn vond.

Schimmel in de badkamer is natuurlijk onaanvaardbaar en ligt ver beneden onze standaard. Wij geven alle kamers en bungalows jaarlijks een opfrisbeurt maar ook grondigere renovatiewerken worden jaarlijks uitgevoerd.

Een gedeelte van het resort is inderdaad gereserveerd door een Franse touroperator. Het grootste gedeelte van het hotel met zijn vele faciliteiten is toegankelijk voor al onze gasten. De franse club heeft 2 zwembaden ter zijn beschikking, het internationale gedeelte heeft een andere twee zwembaden en een Mini Aquaparkt er zijner beschikking.

Wij danken u voor het schrijven van deze beoordeling en nogmaals het spijt ons dat we u niet geheel konden tevreden stellen.

Value for money

Bart,
24-8-2017

Prima hotel in deze prijsklasse.

Wel wat groot. Buiten hotel wat winkeltjes.

In onze periode voldoende bedjes beschikbaar. Zeker bij het strand (€6).

Kamer klein, maar netjes verzorgd (we zaten in Twin Building). Wij hadden erg goede bedden (in tegenstelling tot geluiden van anderen). In jaren niet zulke goede bedden gehad.

Zwembaden wel wat klein. 2 baden waarvan 1 voor glijbanen.

Zelf zijn we altijd bij strand gaan zitten.

Personeel wat afstandelijk. Twee Nederlandse meiden bij receptie alleraardigst. Net als de mevrouw van de Pita Gyros. Erg aardig.

Minidisco wat teleurstellend. Werd gedaan bij lunch restaurant en niet bij het hoofdterras. Ook Oostblok georiënteerd.

Animatie niet erg zichtbaar. Viel 's avonds ook wat tegen.

Eten op zich kwalitatief goed. Wel weinig variatie en beperkte keuze.

Al met al fijne vakantie gehad.

GretaP, Guest Relations, 24-2-2018

Beste Btimmerman,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Met plezier vernemen wij dat u een fijne vakantie gehad heeft. Wij nemen natuurlijk ook nota van de verbeterpunten.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in de toekomst!

nooit meer

Fam. van Belle,
21-8-2017

kamers te klein, badkamer te klein, douche te klein, wc te smal, eten weinig grieks, geen lampje op balkon, bedden keihard, een stretchbed voor kinderen. overal extra voor betalen (wifi, cappuccino, ligbedden op het strand, glijbanen) Touroperator moet zich schamen om zulke accomodaties aan te bieden. alleen maar Franse en Russische animatie.

Greta P, Guest Relations, 24-2-2018

Beste familie van Belle,

Met veel spijt vernemen wij dat uw verblijf bij ons niet naar wens was. Het spijt ons dat wij niet aan uw verwachtingen konden beantwoorden en wij nemen zeker nota van uw verbeterpunten. Tegelijkertijd wens ik toch ook te vermelden dat we er in slagen om het merendeel van onze gasten tevreden te stellen.

Prima hotel

Chantal,
19-6-2017

Nette kamer, wel gerenoveerde gehad. Tegenover ons niet gerenoveerde kamers, die zagen er stuk minder uit.

Kamers waren wel erg rumoerig, mensen komen 's avonds laat vol pratende de gang op wat je allemaal erg goed hoor.

Kamer schoon, elke dag werd overal gedweild.

Eten is prima, veel hetzelfde maar van alles wat, waardoor er weinig keus is om nog andere dingen te verzinnen. Er is al patat, nasi, pasta. Veel salades er goed uit zien en lekker zijn.

Wel erg druk hotel, gekkenhuis rondom het eten, hoop buitenlanders duwen je opzij en hebben overal lak aan.

Personeel in restaurant niet heel vriendelijk maar ook begrijpelijk als je ziet hoe asociaal sommige mensen zijn. Personeel krijgt niet eens de kans om iets aan te vullen want dan wordt het al van hun kar gehaald.

Zwembaden zijn prima, kinderbadje is leuk.

Strand alleen maar kiezels, bedjes tegen betaling.

Bij receptie zijn ze erg vriendelijk.

Animatie hebben we geen gebruik van gemaakt, was wel van alles.

Prima vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017
Het Hotel Management, Guest Relations, 26-6-2017

Beste Chantal, hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Het doet ons veel plezier te vernemen dat jullie een prima vakantie gehad hebben en wij zouden jullie zeer graag in de toekomst nogmaals verwelkomen.

Het Hotel Management

Leuke vakantie ,maar niet meer ,ons te groot .

Henny en familie,
18-6-2017

We hadden 2 mooie gerenoveerde kamers gekregen in de Riverside building met tuinzicht ,dat was prima. Het zwembad wat daar bij was daar kregen we geen plek omdat er te weinig stoelen en parasols waren ,en er werd al heel vroeg handdoeken neergelegd . Volgens de regels mocht dat niet,maar daar werd niks aan gedaan ,dat vonden wij erg jammer. De bar bij dat zwembad was dicht 14.00 tot 19.00 dat was ook jammer .Aan het strand was het ook goed vertoeven . Het eten was prima ,maar erg druk in de eetzaal .

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017
Hotel Management, Guest Relations, 26-6-2017

Beste Hennie en familie,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Het reserveren van parasols is inderdaad verboden en wij hebben op vele plaatsen bordjes geplaatst. Spijtig genoeg wordt er aan ons verzoek (gebod) niet steeds gevolg gegeven en zorgt dit voor ongemak, waarvoor onze excuses.

Het hotel management

Wederom een heerlijke vakantie!

cornelia brussel
8-11-2016

Dit is nu de tweede maal dat wij in dit resort verbleven en wij vonden het wederom heerlijk. Prachtige omgeving, heel vriendelijk personeel en heerlijk eten. Onze kamer had een schitterend zicht op zee; er zijn allerlei faciliteiten voor de kinderen, ze zijn verzot op de waterglijbanen en de mini club.Kortom wij komen hier nogmaals terug, voor de derde maal!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016
GretaP, Guest Relations, 11-11-2016

Beste Cornelia, Hartelijk dank dat u de tijd nam voor het schrijven van deze beoordeling!

Het volledige Messonghi Beach Team kijkt uit naar jullie volgende bezoek!

Met vriendelijke groet

Bebsy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Messonghi Beach in Moraitika, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Messonghi Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.