Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag16°6°
6,9

Omschrijving
Naar Hotel Messonghi Beach Holiday Resort op Corfu ga je zoals de naam al doet vermoeden voor een strandvakantie. Er is veel keuze bij het buffet, maar wel elke dag hetzelfde. Direct aan een kiezelstrand waar je ook een ligbed met parasol kunt huren. Dichtbij het hotel vind je een bushalte, of huur een auto om Corfu verder te verkennen.

19 reviews over Hotel Messonghi Beach in het Nederlands

Prima hotel vlakbij ‘t strand

Dhr. Bakker,
11-8-2018

Prima hotel om een week te verblijven. Het resort is ruim opgezet met verschillende gebouwen. Het strand is nooit ver weg. Op het strand moet je betalen voor de ligbedden, zo’n €6, en dan heb je er ook nog een parasol bij. Het eten is prima, veel keus en altijd genoeg. Er is wel verschil in eetzalen, de ‘grote witte’ heeft geen grill, terwijl de andere zaal wel een grill heeft. De kamers waren netjes en schoon. Ook de bedden waren goed.

De hele dag doet het animatieteam z’n best om iedereen te vermaken. Niet makkelijk omdat het hotel door veel nationaliteiten wordt bezocht. Naar mijn mening was de animatie te veel op het Oostblok gericht.

Tot slot vond ik het vreemd dat de Fransen die bij de touroperator hadden geboekt wel gebruik mochten maken van onze faciliteiten, maar wij niet van die van hen. Zo mochten wij niet in hun zwembaden, maar zij wel buiten eten in onze eetzalen. Hierdoor zaten die zo vol terwijl zij hun eigen zalen hebben.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Greta P, Guest Relations, 3-9-2018

Beste Mijnheer Bakker,

Leuk dat u de tijd nam om deze review te schrijven. Met plezier vernemen wij dat u een fijne vakantie gehad heeft!

Even een woordje uitleg over de werking van ons Hotel:

Onze gasten die met Touroperator-France geboekt hebben betaalden en boekten voor een bepaald vakantiepakket en hierin is het gebruik van het hele resort begrepen. Zij hebben inderdaad het exclusief gebruik van 2 zwembaden, een amphitheater en het gebruik van de beige zonnebedden op het strand die zij vooraf reeds betaald hebben. Deze faciliteiten worden door ons niet geadverteerd als deel uit makend van ons hotel.

Wij verzoeken onze Touroperator-France gasten enkel gebruik te maken van één van beide restaurants, met name het Ulysses restaurant en aan dit verzoek wordt steeds gevolg gegeven. Daarentegen verzoeken wij onze ‘’internationale’’ gasten om het restaurant Naysika te gebruiken. Wel staat het u vrij om, wanneer het bijvoorbeeld druk is maar niet alleen dan, ook het andere restaurant te gebruiken. Ook wil ik er nog even op wijzen dat er zich onder onze ‘internationale’ gasten ook Franstalige gasten kunnen bevinden die niet met Touroperator-France geboekt hebben en aldus intensief gebruik maken van het Naysika restaurant en de internationale zwembaden.

In de regel informeren wij onze gasten bij aankomst over het feit dat er naast het Messonghi Beach Resort ook een Touroperator France gedeelte is en het spijt ons te horen dat u niet degelijk geïnformeerd werd. Voorts is deze informatie is ook klaar en duidelijk te lezen op onze officiële website.

Wij zouden het leuk vinden om u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel en kijken uit naar uw volgende bezoek!

Greta Pandi

Public relations

Redelijk middenklasse hotel

Diana Lubbers,
18-5-2018

Goed middenklasse hotel met veel voorzieningen voor kinderen. Ligt aan het strand. Ruime keuze en iedere dag variatie bij het buffet. Bushalte om de hoek. In de directe omgeving is niet veel te beleven dus een aanrader om een auto te huren. Mooie parkeerplaats bij het hotel. Wij waren in het voorseizoen maar ben wel bang dat het in het hoogseizoen te druk is. Kamer was eenvoudig maar schoon. Koelkastje, tv en airco op de kamer. De douchestraal was op drukke tijdstippen minder. Wifi op de kamer tegen betaling. Werkte goed.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018
Greta P, Guest Relations, 25-6-2018

Beste Diana,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Met plezier vernemen wij dat u een fijne vakantie gehad heeft. Wij nemen natuurlijk ook nota van de verbeterpunten.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in de toekomst!

Public relations

GretaP

Waar voor je geld (value for money)

Raymond,
21-6-2017

We zijn met 2 gezinnen eind april hier geweest. Zowel de de oudere als de jongere kinderen hebben zich goed vermaakt. Locatie was perfect. Kamers waren wel ok, maar heel gehorig. Eerste nacht veel herrie door Engelsen. Keurig opgelost door de beveiliging.

Eten was niet bijzonder, weinig variatie, maar voldoende voor een Grieks driesterrenresort.

Tip: huur een auto net buiten het complex. Zat aanbod en stuk goedkoper dan via de touroperator.

Hele leuke vakantie gehad, was top!!!

(en ja die Franse enclave..... Gewoon lekker links laten liggen en genieten van locatie en het weer)

Gereisd met oudere kinderen in april 2017
Het Management, Guest Relations, 2-8-2017

Bedankt voor het kiezen van hotel Messonghi Beach en voor het schrijven van deze beoordeling! Wij zijn zeer blij te horen dat u met uw gezin en vrienden een fijne vakantie heeft gehad en dat u tevreden bent over de faciliteiten die wij aanbieden. Wij nemen ook nota van uw opmerkingen.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in Messonghi Beach.

Het management

Fantastische vakantie

Familie Koopmans
10-8-2016

Messonghi Beach is een prachtig gelegen resort en bereik je via een prachtig gelegen oprijlaan met aan weerszijden palmbomen.

Hartelijk ontvangst door gastvrij en vriendelijk personeel achter de balie.

Het is eten is goed verzorgd en er is een ruime keuze uit verschillende gerechten, salades en verschillende soorten fruit. Het eten wordt met zorg bereid en smaakt bovendien goed.

Lig je op het strand, dan kun je vrij eenvoudig de innerlijke mens vullen met drinken en snacks. Het strand en de temperatuur van het water is heerlijk.

We hebben genoten van de faciliteiten en de gastvrijheid. BEDANKT!!!

Familie Koopmans

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016
GretaP, Guest Relations, 12-8-2016

Hallo familie Koopmans,

Van onzentwege eveneens HARTELIJK DANK voor het delen van jullie vakantie-ervaring op zoover! Wij zijn zeer blij te vernemen dat wij erin geslaagd zijn jullie een fantastische vakantie te hebben bezorgd.

Wij hopen dat u ons nogmaals zult verkiezen en kijken uit naar uw volgende verblijf,

met vriendelijke groet,

GretaP

Prima voor een 3 sterren Hotel

Sander
18-8-2014

Als ik hun beoordeel op basis van 3 sterren dan moet ik zeggen dat ik zeker positief ben.

Wij hadden een 2 kamer bungalow met in totaal vijf 1 pers. bedden, vrij basic maar wel schoon. Bedden waren hard, maar na vragen bij de receptie kregen we een toppertje plus extra kussen. Badkamer/douche wel vrij klein.

Hotel bestaat uit twee gedeelte een Frans "club Marmara" gedeelte en een internationaal gedeelte (nederlands/belgisch/engels/russen/pools etc..)

Het Franse gedeelte was zeker mooier en met name de animatie veel uitgebreider met een apart Frans team, dat was wel jammer. Animatie voor de andere gasten was duidelijk minder.

Eten was prima, genoeg variatie, ook hier gingen wij altijd in het Franse gedeelte eten met een groter buiten terras.

Buiitenterrein is erg ruim en mooi onderhouden, ligbedden te weinig bij zwembaden maar op strand genoeg tegen eur 3 p/bed.

Ligging is perfect, vanuit Hotel kun je naar twee leuke plaatsen lopen met shops,bars,restaurants etc.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

prettig vakantie verblijf

tilly van esch
16-6-2014

Zeer ruim aangelegd vakantie verblijf met mooie tuinen, diverse zwembaden, speeltuinen en eigen strand. Via een lange oprijlaan loop je zo de hoofdstraat in met diverse winkeltjes en restaurantjes

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014
Greta Pandis, Guest Relations, 26-6-2014
Bedankt voor het kiezen van hotel Messonghi Beach en voor het schrijven van deze beoordeling! Wij zijn zeer blij te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad en dat u tevreden bent over de faciliteiten die wij aanbieden. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in Messonghi Beach.

Prima hotel!

Lammert & Marian
2-9-2013

Groot hotel, met meerdere gebouwen en zwembaden. Daardoor heb je niet het idee dat het massaal is (ook bij 2500 gasten!). Eten is prima, personeel is erg vriendelijk. Het hotel ligt direct aan het strand, helaas wel veel stenen op het strand en in de zee. Genoeg winkeltjes en eetgelegenheden in de omgeving, ook leuk haventje. Eerst bungalow met te klein stapelbed voor onze kids. Helaas hoef je van de touroperator niets te verwachten, maar bij navraag bij de receptie hadden we binnen 10 min. andere kamer met normale bedden. Hotelanimatie doet goed hun best, zowel overdag als 's avonds, Neckerman weer niet: de beloofde tienerclub bestaat niet eens. Het krantje krijg je ook alleen bij navraag. De topclub van Neckerman is absoluut niet top; wordt niets van waargemaakt! Maar 1 receptie in gebruik, op zich geen probleem, maar we vonden het wel een beetje op een "spook"-hotel lijken, door de onbezette receptie in ons gebouw. Daardoor wel lekker rustig en wij hadden free wifi in ons gebouw.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Zeker weer een keer.

piet
23-7-2011

Geweldige ligging en heerlijk eten met veel keus.

Voor de kinderen een leuk animatieteam, evenals voor de ouderen.

Voor herhalinh vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

fantastisch

Ity
12-6-2011

Wij zijn net terug van een weekje genieten in het Messonghi Beach hotel.

De kamers zijn inderdaad wat minder, veel kalk aan de kranen, maar je bent er alleen om te slapen.

Het eten vonden wij prima, voor elk wat wils en best lekker.

Waar wij ons erg aan ergerden was dat mensen zoveel laten staan, neem om te beginnen wat minder, je kunt altijd nog wat bijhalen.

Het "reserveren" van een ligstoel aan het zwembad vinden wij ook zoiets belachelijks.

Deden wij dus niet aan mee.

Personeel was ontzettend aardig en het animatieteam helemaal geweldig.

Onze complimenten voor hun.

Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

Schitterende lokatie

Rob
23-11-2009

Beach Hotel Messonghi. Periode 24.08.09.-08.09.09. Was goed vertoeven, ook de avondprogramma's waren goed. Weer erg goed(32 gr) Een ochtend staking meegemaakt, daarna alles weer het gewone. Veel mogelijkheden hetzij georganiseerd of op eigen initiatief uitstapjes te maken.

Zeker een optie om terug te keren!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Messonghi Beach in Moraitika, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Messonghi Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.