Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag20°9°
6,9

Omschrijving
Naar Hotel Messonghi Beach Holiday Resort op Corfu ga je zoals de naam al doet vermoeden voor een strandvakantie. Er is veel keuze bij het buffet, maar wel elke dag hetzelfde. Direct aan een kiezelstrand waar je ook een ligbed met parasol kunt huren. Dichtbij het hotel vind je een bushalte, of huur een auto om Corfu verder te verkennen.

118 reviews over Hotel Messonghi Beach in het Nederlands

2008

Het is dat het mooi weer was!

Dani
19-11-2008

Kamers: oud, wc stuk, slecht onderhouden, gehorig. Wel een nieuwe kamer gekregen buiten lekker rustig maar ook deze slecht onderhouden,

Eten: ontbijt: sober, chaotisch.

avondeten:niet slecht maar weinig variatie, druk /chaotisch.

Slecht onderhouden kinderspeeltuinen.

Het was dat het mooi weer was en heerlijk op het strand anders waren we gelijk weer naar huis gegaan.

Gereisd familie in augustus 2008

Supervakantie

Heleen
12-11-2008

Een ruim opgezet resort met meerdere zwembaden en direct aan een zandstrand gelegen. We hebben het prima naar ons zin gehad. We hadden de beschikking over een bungalow met 2 slaapkamers. Er was een speciaal restaurant (all inclusief) voor de nederlanders, maar je mocht ook in een ander restaurant eten. Het eten op zich was prima, gevarieerd en voldoende. Alleen het ontbijt was niet zo ruim in keuzes.

Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Zeker ook de gastvrouwen van Go Best. Er was ook voldoende vermaak in de kidsclub. Dit werd aangepast aan de leeftijden.

Net buiten het resort vind je voldoende winkeltjes om je te vermaken (Moratika) Vanuit het resort kan je met een klein bootje overgezet worden naar Messonghi. ( is overigens ook lopend te bereiken) Is een hele belevenis voor 1 euro pp.

Kortom prima vakantie gehad

Gereisd familie in augustus 2008

Super vakantie

Familie Vink
26-10-2008

Wij zijn in de herfstvakantie geweest en het complex was grotendeels gesloten, alleen het Nederlandse gedeelte van Go Best was open. Perfect. Lekker rustig en toch genoeg gezelligheid. Prima kamers direct aan zwembad en aan de zee. Een restaurant en bar ook aan de zee. Het eten was prima. Ontbijt vrij eenvoudig maar wel lekker. Het middag- en avondeten was zeer afwisselend en ook best veel keuze. Voor ieder wat wils. Het personeel was ook erg vriendelijk. Voor de kinderen werd er genoeg georganiseerd en ook iedere avond was er in het hotel wat te doen (casino-avond, griekse avond, een quiz etc. etc.) All inclusive prima. De kamers werden iedere dag schoongemaakt. Kortom........een supervakantie gehad. Een echte aanrader voor gezinnen met kinderen.

Bebsy

een aanrader voor families met kinderen

Gunzel
25-10-2008

echt een topper dit hotel vooral als je met kinderen op vakantie gaat. Het Kids team is echt geweldig. Ook voor de ouders was er ook genoeg vertier te beleven. Wij hebben ontzettend genoten deze vakantie. ook over het eten hebben wij geen klagen gehad. Elke dag wel 8/9 verschillden gerechten dus er staat altijd wel iets bij wat je lust.

Ook het personeel was zeer vriendelijk.

Kamers netjes schoon en ruim genoeg.

Alleen het kinderbadje was een beetje koud...maar ja eenmaal door en je wilt er niet meer uit. Dus echt een aanrader voor ouders met kinderen.

super vakantie!

Familie Splinter
22-10-2008

Met ons dochtertje van net 2 met een zwembad en de zee dichtbij kon het niet beter!

Gereisd familie in oktober 2008

Ondanks minder weer toch super vakantie

Familie Vogels
5-10-2008

We hadden een hele mooie bungalow, elke dag werd alles schoongemaakt. Heerlijke eten met veel keus, behalve het ontbijt, maar thuis eten we ook elke dag een bammetje met kaas.

Animatie super, service en vriendelijkheid geweldig, hostes (Timmy) een topper, omgeving mooi, schoon vrij en alles is op het resort te vinden. Misschien liggen sommige beoordelingen niet aan het resort maar aan de verwachtingen van mensen, je kunt niet voor een dubbeltje op de 1e rij zitten. Ik zou hier zeker nog eens heen gaan met mijn kids. EN we hadden niet eens zo'n mooi weer.....

Naar ons zin gehad!

merlijn
4-10-2008

We hebben een hele leuke week gehad in het nederlandse gedeelte.Ideaal voor mensen met kinderen. Hele mooie ligging, prima eten (geen hoogstaand culinair gebeuren, maar gevarieerd en voor ieders wat wils) Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, niets op aan te merken! Het terrein is ruim opgezet en mooi aangelegd. Wij vonden het fijn om ons appartement in het Nederlandse gedeelte te hebben, alles bij de hand.

Voor herhaling vatbaar.

Dhr. Cranen
3-10-2008

Laat je bij een overboeking niet te snel afschepen. De mooie ligging en gevoel van vrijheid maakt veel goed.

Accomodatie en maaltijdens waren OK, overeenkomstig met aantal sterren.

Vertier voor jong en oud. Voor ouderen gemoedelijk en lekker tot rust te komen.

Gereisd familie in oktober 2008

het was een goede vakantie

fam.kerkhofs met tante debbie en ome frans
28-9-2008

was een leuke vakantie de kinderen hebben zich goed vermaakt en kids world was echt een topie djarno en shenna waren hellemaal weg van mark en wendy en de rest van het personeel was ook oke. het hotel was ook goed het onbijt was eenvoudig maar het middag eten was goed en het avond eten was ook goed de volgede vakantie gaan we weer

Hardstikke leuk gehad

Debbie
28-9-2008

We zijn hier met 8 volwassenen en 2 kids geweest en we hebben het fantastisch naar ons zin gehad. Leuk kinderzwembad en kidsclub voor de deur. Strand vlakbij, enthousiast kidsteam. Redelijk eten en alles was prima voor elkaar. Nette kamers.

Ik snap niet dat mensen dit zo afkraken. Maar misschien zaten zij in een ander gedeelte van het hotel...

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Messonghi Beach in Moraitika, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Messonghi Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.