Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag17°3°
6,9

Omschrijving
Naar Hotel Messonghi Beach Holiday Resort op Corfu ga je zoals de naam al doet vermoeden voor een strandvakantie. Er is veel keuze bij het buffet, maar wel elke dag hetzelfde. Direct aan een kiezelstrand waar je ook een ligbed met parasol kunt huren. Dichtbij het hotel vind je een bushalte, of huur een auto om Corfu verder te verkennen.

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Airco
Restaurant

120 reviews over Hotel Messonghi Beach in het Nederlands

Het hotel ziet er mooi uit maar verder zijn er heel veel minpunten! De badkamer in de accommodatie was niet goed en de stank is zo erg dat het niet gezond is. Na het douchen was alles zeiknat en kwam het water via de putjes omhoog. Het eten in het hotel is hergebruikt, niet gevarieerd, elke dag koud, erg droog en niet lekker. Doordat het hotel voedsel niet te doen was zijn we bijna elke dag buiten het hotel gaan eten. Tot onze verbazing is er een heel eet gedeelte speciaal voor de Franse gereserveerd met extra faciliteiten. Ook hadden de Franse een eigen zwembad, bar, strand met bedjes, shows en een gedeelte voor de hotelkamers, hier mochten de andere gasten geen gebruik van maken maar dit stond nergens vermeld. Wifi werkt alleen goed bij de bar bij de receptie, in de kamer heb je geen bereik. Service in het hotel is er bijna niet, er wordt beloofd dat ze het op lossen maar er gebeurd niets. Het hotel is geen 3,5 ster waard!

Gereisd met partner in september 2018

Voor ons is dit ressort te groot !

Anita Van Heumen,
21-9-2018

Prima ressort voor gezinnen met kinderen, de ligging is direct aan het strand (kiezels dus waterschoenen zijn aan te raden) helaas in september wel veel wespen bij het terras aan zee en er hangt daar voornamelijk door zelfbediening maar weinig sfeer, het personeel werkt keihard en is heel behulpzaam maar kreeg niet het idee dat ze met plezier hun werk doen, op een enkeling na lopen ze allemaal met een 'maandagochtendgezicht ' rond. Gezien de werkdruk is dit wel begrijpelijk maar jammer ! We hadden een comfort kamer geboekt en die viel erg tegen, in plaats van een tweepersoonsbed hadden we een twijfelaar met een matras waar de vering van voelbaar was ! (Topper gevraagd bij de receptie) De douche was erg krap en er stond weinig druk op de kraan ook

de temperatuur was moeilijk te regelen. Wat eten betreft veel keus, maar weinig variatie. Verwacht niet te veel, en stel geen te hoge eisen dan heb je een prima verblijf hier !

Greta P, Guest Relations, 4-10-2018

Hallo Anita,

Allereerst, dankjewel voor het schrijven van deze review. Het spijt ons te horen dat jullie vakantie niet 100% naar wens was en dat de bedden voor ongemak gezorgd hebben. Wij renoveren elk jaar en het grootste deel van het hotel en de kamers zijn reeds gerenoveerd.Elk jaar worden daar nieuwe aan toegevoegd. Wij hopen dan ook dat u ons in de toekomst nogmaals zult verkiezen.

Het hotel management

Geweldig resort!

Jenneke Leistra,
13-9-2018

Het eten was prima, alles werd goed schoongehouden. Kamer was klein maar prima te doen, mooi groot balkon met uitzicht op zee.

Greta P, Guest Relations, 21-9-2018

hallo Jenneke, hartelijk dank voor het schrijven van deze review! Met plezier vernemen we dat alles voor jullie naar wens was en dat jullie een geslaagde vakantie hadden. Dankjewel voor de complimenten !

Wij kijken ernaar uit jullie nogmaals te mogen verwelkomen.

Greta P

Public Relations

Bebsy

Prima 3 sterren resort, goede verblijf plek.

H.K Vries de,
28-6-2018

Mijn verslag past nooit in het venster. Vervelend want zo kan ik geen duidelijk beeld schetsen. Kort gezegd. Betaal niet te veel voor deze plek, dan krijg je waar voor je geld. 10-18 juni. Kamer goed, schoon(twinbuilding 2e verd), niet oudbollig, mooi uitzicht, hard bed. Resort is ruim opgezet, alles is schoon, direct aan strand is voor mij veel waard. Handdoek leggen gebeurd dus vroeg op staan (dedenwijnietaanmee). Strandbedjes met parasol(is wel nodig) kosten 6 eupd (incalculeren). Eten is prima, wel lauw, er is genoeg keuze maar niet veel variatie. Buiten de deur wezen eten en dat is ons alle keren beter bevallen. Ik zou terug gaan voor de zelfde prijs (800eu voor 8 dgn voor 2 pers) maar hier nooit 600pp voor betalen. Dan zijn er betere all in resorts. Of iets boeken op Corfu met alleen logies en ontbijt en dan overal en nergens eten (familie tavernas zijn altijd goed). Huur n auto, mooi eiland,! een week is te kort, boek langer ;)

Gereisd met partner in juni 2018
Greta P, Guest Relations, 9-7-2018

BesteMr H.k. Vries,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Met plezier vernemen wij dat u een fijne vakantie gehad heeft. Wij nemen natuurlijk ook nota van de verbeterpunten.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in de toekomst!

GretaP

Public relations

Geweldige vakantie!

anoniem,
4-10-2017

Mooi resort. Prachtige ligging aan het strand. Ruim opgezet en wordt zeer goed onderhouden.Heerlijk eten, voldoende keus. Vooral toetjes zeer uitgebreid. Ook bij het beach restaurant kun je terecht voor de lunch, lekkere hapjes en drankjes. Kamer verouderd, maar dat wisten we vooraf. Wordt netjes schoon gemaakt. Bedden erg hard, we hebben gevraagd om een topper, dit werd netjes geregeld. 2 hele fijne weken gehad.

Greta P, Guest Relations, 24-2-2018

Beste gast,

Leuk dat u de tijd nam om deze review te schrijven! Leuk dat jullie twee hele fijne weken bij ons doorbrachten. Wij zijn ook zeer blij met uw complimenten i.v.m. de mooie ligging en het goede onderhoud van ons resort. Fijn te horen dat u genoten heeft van het eten en van de netheid van de kamers.

Wij werken elk jaar aan renovatie en het grootste deel van de kamers is reeds gerennoveerd. Ook werden dit jaar de wat hardere matrassen vervangen door nieuwe, wat zachtere. Wij zouden het leuk vinden om u nogmaals te mogen verwelkomen in hotel Messonghi Beach!

Met vriendelijkle groeten,

Greta Pandi

Wel Terug maar ...

Marjan,
21-9-2017

net terug van een geslaagde vakantie ,personeel en animatie team deed er alles aan om je te vermaken .

onze kamer was goed van ruimte ,maar de bedden waren slechte staat ,hoop gekraak en bij douchen ondanks douch gordijn de badcel kletsnat.levensgevaarlijk vloer word spekglad.misschien een tip in de vooravond voordat de animatie begon voor de ouderen een uurtje voor de kids,vele kleintjes waren aan het dansen op de muziek .wil best terug maar dan een beter bed en verbetering van de douch.omgeving zeer mooi corfu mooi eiland.

Het management van Messonghi Beach Hotel, Guest Relations, 28-9-2017

Beste Marian,

Allereerst, dankjewel voor het schrijven van deze review. Leuk te horen dat jullie een geslaagde vakantie gehad hebben. Het spijt ons te vernemen de bedden en de doucheruimte voor ongemak gezorgd hebben. Wij renoveren elk jaar en het grootste deel van het hotel en de kamers zijn reeds gerenoveerd.Elk jaar worden daar nieuwe aan toegevoegd. Wij hopen da nook dat u ons in de toekomst nogmaals zult verkiezen.

Het hotel management

niet meer

karel,
18-9-2017

boek niet op geen gerenoveerde kamers niet van deze tijd oud en

krakkemikkig en bij sommige mensen schimmel aanwezig.

eten ruim aanwezig maar lauw,het is een hotel dat een Frans, gedeelte heeft beheert door touroperator het gedeelte waar wij zaten is hoofdzakelijk gericht op Oosterblokker voor al veel polen geen kwaadwoord daar over waren netten mensen personeel zeer behulpzaam ik vind het te massaal.

Hotel Management, Guest Relations, 20-9-2017

Beste Karel,

Leuk dat u de tijd nam om deze review te schrijven. Het spijt ons te horen dat niet alles voor u naar wens was. Elk jaar worden er renovatiewerken uitgevoerd en praktisch al onze kamers zijn nu gerenoveerd!

Een gedeelte van het resort is inderdaad gereserveerd door een Franse touroperator. Het grootste gedeelte van het hotel met zijn vele faciliteiten is toegankelijk voor al onze gasten. Wij danken u voor het schrijven van deze beoordeling en nogmaals het spijt ons dat we u niet geheel konden tevreden stellen.Toch willen wij u voorstellen ons ook eens een bezoekje te brengen buiten het hoogseizoen, wij zijn er namelijk van overtuigd dat wij u een geslaagde vakantie kunnen aanbieden wanneer het minder druk is.

Het Management

Goed hotel, zeer vriendelijk personeel!

Jolanda,
17-8-2017

Ik ging met mijn partner in het begin van augustus. Het hotel was erg druk, maar als je er minder mee bezig was en meer met je vakantie, had ik tenminste nergens last van.

Het eten was goed en meestal afwisselend. Kamers altijd netjes schoon.

Niks te klagen!

Vooral het personeel doet het erg goed! Achter de receptie helpt iedereen goed, en wat handig is is dat er twee nederlandse meisjes werken Kelly en Anniek. Zijn zeer vriendelijk en voor de nederlandse mensen is het altijd handig een Nederlands aanspreekpunt te hebben! Spirudoulla (de lifeguard van het strand) verdient voor mij toch wel een extra'tje. Wat een lieve en hardwerkende meid. Altijd een gezellig praatje maken en vooral zo positief ingesteld.

En als laatste wil ik nog even een bedankje maken aan Mariella van de receptie. Ze heeft ons zo goed geholpen met het boeken en onze mooie kamer in de twin building. Bedankt daarvoor!

Al met al een prima vakantie!!

Gereisd met partner in augustus 2017
Het management van Messonghi Beach hotel, Guest Relations, 20-9-2017

Beste Jolanda,

Hartelijk dank voor het kiezen van Hotel messonghi Beach tijdens uw verblijf op het prachtige eiland Corfu. Leuk dat u de tijd nam om deze review te schrijven. Wij zijn zeer blij te vernemen dat u hebt genoten van het eten , van de netheid van de kamers en van ons vriendelijke en behulpzame personeel. Ons personeel is ongetwijfeld een van de elementen die de kracht van ons hotel uitmaken zo ook onze sympathieke studentes Anniek en Kelly. Wij zijn blij te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf op Corfu en kijken uit naar een volgende bezoek.

Met vriendelijke groet,

Het management van Messonghi Beach Hotel

Prima hotel!

Martijn de Haan,
17-7-2017

Messonghi beach is een prachtig gelegen hotel direct aan het strand.

We hebben een topweek gehad. We hadden een hotelkamer in de riverside building welke niet bijzonder en ietwat gedateerd was maar dit wisten we vantevoren. Voordeel is wel dat er een bar vrijwel direct naast onze hotelkamer lag en een zwembad voor de deur. Bij de zwembaden moest je helaas wel snel zijn met het neerleggen van je handdoek anders waren deze snel bezet.

Grootste nadeel van het hotel vond ik grote hoeveelheid russen en oostblokkers. Dit leverde soms overlast op aangezien er in de ochtend rond 7 uur al veel kabaal werd gemaakt

Eten in het hotel was prima verzorgd, vooral de pita gyros die je elke dag bij de beach snackbar kon krijgen was heerlijk! Er was daarnaast altijd voldoende eten aanwezig en de bakken werden zeer constant bijgevuld. Qua drinken was er ook voldoende keuze, de cocktails werden half met alcohol geschonken dus lekker gul!

Kamers werden elke dag verschoond en je kreeg elke dag nieuwe handdoeken. Ik zou wel aanbevelen om een gerenoveerde kamer met zeezicht in het hoofdgebouw te boeken aangezien dit toch een stuk mooiere ervaring geeft.

Kortom, een prima hotel dat zeker aan te raden is!

Gereisd met partner in juli 2017
Het Management, Guest Relations, 2-8-2017

Beste Martijn,

Leuk dat u de tijd nam om deze review te schrijven! Wij zijn zeer blij te horen dat u een topweek gehad heeft en dat u genoten heeft van het eten en de netheid van de kamers.

Wij werken elk jaar aan renovaties en het grootste deel van de kamers is reeds gerennoveerd. Wij zouden het leuk vinden om u nogmaals te mogen verwelkomen in hotel Messonghi Beach!

Met vriendelijkle groeten,

het Management

Massaal

Jeanet,
13-7-2017

Wij verblijven op dit moment in Messonghi Beach. Het hotel ligt vlakbij winkeltjes en aan het strand, het personeel werkt erg hard en de gerenoveerde kamers zijn super!

Erg groot hotel, je moet van de massa houden. Omdat het zo groot is valt het overdag niet echt op; tot het buffet begint! Airco op de kamer dat is erg fijn. Kamers zijn wel enorm gehorig, mensen op de gang en de baby van de buren zijn goed te horen.

Vanavond was er een animatie avond met als thema koppels test. Leuk bedacht maar als er 5 koppels zitten die alleen maar russisch/pools (?) zijn is het al gauw een russiche/poolse (?) avond.

Voor ons een prima hotel hoewel we volgende keer iets minder massa opzoeken.

Gereisd met partner in juli 2017
Het Management, Guest Relations, 2-8-2017

Beste Jeanet, Hartelijk dank voor het kiezen van Hotel Messonghi Beach tijdens uw verblijf op het prachtige eiland Corfu. Leuk dat u de tijd nam om deze review te schrijven. Wij zijn zeer blij te vernemen dat u geniet van de kamer. Wij verontschuldigen ons voor luidruchtige gasten, overal hangen bordjes die tot stilte verzoeken maar spijtig genoeg wordt dat niet door iedereen gerespecteerd.

Wij danken u voor de complimenten maar ook voor de verbeterpunten. Ik deel uw opmerking over de animatie avond met de verantwoordelijke in kwestie. Natuurlijk staat het alle nationaliteiten vrij om aan de show deel te nemen en zodoende zouden ook meerdere talen vertegenwoordigd zijn.

Het was een plezier u te gast te hebben en wij nodigen u uit ons nogmaals een bezoekje te brengen in de toekomst, ditmaal buiten het hoogseizoen om de drukte te vermijden.

Het Management

Bebsy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Messonghi Beach in Moraitika, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Messonghi Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.