Voor ons is dit ressort te groot !

Hotel Messonghi Beach ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Anita Van Heumen

Voor ons is dit ressort te groot !

Anita Van Heumen,
21-9-2018

Prima ressort voor gezinnen met kinderen, de ligging is direct aan het strand (kiezels dus waterschoenen zijn aan te raden) helaas in september wel veel wespen bij het terras aan zee en er hangt daar voornamelijk door zelfbediening maar weinig sfeer, het personeel werkt keihard en is heel behulpzaam maar kreeg niet het idee dat ze met plezier hun werk doen, op een enkeling na lopen ze allemaal met een 'maandagochtendgezicht ' rond. Gezien de werkdruk is dit wel begrijpelijk maar jammer ! We hadden een comfort kamer geboekt en die viel erg tegen, in plaats van een tweepersoonsbed hadden we een twijfelaar met een matras waar de vering van voelbaar was ! (Topper gevraagd bij de receptie) De douche was erg krap en er stond weinig druk op de kraan ook

de temperatuur was moeilijk te regelen. Wat eten betreft veel keus, maar weinig variatie. Verwacht niet te veel, en stel geen te hoge eisen dan heb je een prima verblijf hier !

Gereisd met partner in september 2018