Prima hotel vlakbij ‘t strand

Review geschreven door Dhr. Bakker

Prima hotel vlakbij ‘t strand

Dhr. Bakker,
11-8-2018

Prima hotel om een week te verblijven. Het resort is ruim opgezet met verschillende gebouwen. Het strand is nooit ver weg. Op het strand moet je betalen voor de ligbedden, zo’n €6, en dan heb je er ook nog een parasol bij. Het eten is prima, veel keus en altijd genoeg. Er is wel verschil in eetzalen, de ‘grote witte’ heeft geen grill, terwijl de andere zaal wel een grill heeft. De kamers waren netjes en schoon. Ook de bedden waren goed.

De hele dag doet het animatieteam z’n best om iedereen te vermaken. Niet makkelijk omdat het hotel door veel nationaliteiten wordt bezocht. Naar mijn mening was de animatie te veel op het Oostblok gericht.

Tot slot vond ik het vreemd dat de Fransen die bij de touroperator hadden geboekt wel gebruik mochten maken van onze faciliteiten, maar wij niet van die van hen. Zo mochten wij niet in hun zwembaden, maar zij wel buiten eten in onze eetzalen. Hierdoor zaten die zo vol terwijl zij hun eigen zalen hebben.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018