Hotel Messonghi Beach ***

Review geschreven door Jennifer

Echt nooit meer!

Jennifer,
7-5-2018

Messonghi Beach, ‘dit hotel heeft alles in huis voor een heerlijke vakantie’ nou Nee. Er was Niks te beleven. Alles, maar dan ook Echt alles is in het Frans, dit komt omdat de helft van dit hotel deel uit maakt van een Franse touroperator. De barretjes aan de zee waren dicht, en naast dat alles aangemaakt word met water is het eten ook echt vreselijk. Niks is warm, je eet elke dag hetzelfde want variatie kennen ze hier denk ik niet. Naast dat, is het personeel ook niet echt om te genieten (en dan moet het seizoen eigenlijk nog beginnen) op veel delen van het hotel hangt een vreselijke put lucht waardoor je nog net het eten van het buffet er niet uit laat komen. Het hotel ligt ook niet echt in een stadje, maar vrij afgelegen naast zo’n 5 souvenir winkeltjes en 8 restaurantjes. De kamers worden mooi afgebeeld op de site (en op tui) maar dit zijn alleen de familie kamers. Wij komen hier Nooit meer terug!

Gereisd met vrienden in mei 2018