Hotel Delfinia

34 reviews over Hotel Delfinia in het Nederlands

• 2017
    9DENNY D07-07-2017

Zeer goed hotel!

Vriendelijk personeel, lekker eten, vlak aan strand, geen ligbedden betalen, propere kamers, alles prima!! Zou er zeker terug gaan!

9Kindvriendelijk

Met oudere kinderen

• Oude reviews

8Es27-09-2016

ideaal om niets te doen

Ideaal voor vakantie met peutertje: mooie tuin om in te spelen, veilig strandje waar je zo naartoe kan, zonder een straat over te moeten steken, speeltuintje. Ijskast op de kamer, winkels in de buurt. En niet zo ver van het vliegveld. De omgeving is niet zo interessant maar busverbinding voor de deur en auto's te huur in de omgeving. Vriendelijk (en veel!) personeel en overal heel proper. Lekker eten (als je het juiste gerecht kiest uiteraard, maar keuze genoeg in het buffet) lekkere baclava als dessert. Strandstoelen en wifi gratis voor gasten, leuke, rustige bar aan het strand (nescafe-frappé!). Alleen zorgen dat je niet in kamers zit aan noordkant vh domein: blaffende waakhonden van de buren (wel met zicht op palmboom en mooi terras.. ) maar ze hebben een andere kamer gezocht omdat we er last van hadden.

Kortom: ideaal om niets te doen, maar niet zo geschikt als je van wandelen in de omgeving en dorpjes houdt.

8Kindvriendelijk
    7Zwembad
    8Kamers

Anders

• 8Kyra27-06-2016

Mooi, schoon en luxe hotel

Hotel Delfinia is heel schoon netjes en best luxe voor Griekse begrippen. Een prima ontbijtbuffet ook! De liggin7g van het hotel is perfect dichtbij het strand maar qua plaatsje stelt het niet veel voor. Prima hotel als uitvalsbasis voor wandelvakanties!

8Zwembad
    8Ligging

• 8Lia Dongelmans22-05-2016

Relaxplek

Hotel delfinia is een paradijs voor mensen die van rust, natuur, zee en kwaliteit houden. Prachtige tuin met heerlijk zwembad. Beste troef is het feit dat je rechtstreeks vanuit je kamer naar de zee loopt.

7Kindvriendelijk
    9Zwembad
    8Kamers
    9Prijs/kwaliteit
    9Service
    10Ligging

• 7luna09-10-2013

Goed maar ....

Hotel goed, eten heel verzorgd en vriendelijke bediening. In kamers worden de bedden bijna iedere dag voorzien met verse lakens. Alleen de douche was niet zo proper. Plekken en gaatjes in het douchegordijn en op 14 dagen niet proper gemaakt. Negatief is wel dat je 20 € betaalt voor een week wifi, ook al valt die af en toe wel uit overdag, terwijl wifi in de bars, restaurants en snacks in de omgeving overal gratis is. Ook ligstoelen aan het strand of het zwembad en handdoeken dienen extra betaald te worden.

7Kamers
    7Prijs/kwaliteit
    7Service

• 7Jimmy Maes18-08-2013

Zeker in orde !

Het eten was gevarieerd en zeer goed. Het ontbijt is vaak hetzelfde maar er is zeker genoeg keuze om af te wisselen. de kamers zijn heel mooi en worden dagelijks gepoetst. minpuntje: strandstoelen zowel aan het zwembad en aan het strand zijn dagelijks te betalen. Voor de rest was dit zeker een geslaagde vakantie !!!

7Prijs/kwaliteit
    7Service

• 8Rik17-09-2011

in orde

Wij hebben hier slechts twee dagen verbleven (wandelvakantie) doch heel goede indruk. Kamer zeer goed in orde, leuk terras met zicht op tuin en zee. Tuin, zwembad en strandje goed in orde. Voor mij is het strandwater te ondiep maar voor gezinnen met kinderen denk ik heel goed. Ontbijt gevarieerd, avondeten redelijk goed (ook wij houden meer van taverneeten maar in vergelijking met andere hotelrestaurants op de Griekse eilanden vonden wij dit heel goed en de huiswijn is lekker en niet duur).

• 6Chris en Christine25-09-2010

Als rust de prioriteit is

Zeer mooie tuin (met zon en schaduw) overgaand in een smal strandje en met de Ionische zee, zeer ondiep, op enkele stappen afstand. Inspiratieloze keuken zonder veel keuze (de slaatjes beter dan de rest), alle maaltijden binnenshuis in een zuurstofarme eetzaal. Zeer rustig, althans toen wij er waren (tweede helft september); geen animatie behalve nu en dan wat muziek 's avonds. Slapen kon met de vensters wijd open, met enkel de hardnekkige roep van de plaatselijke uil (Otus Scops) op de achtergrond. Onze kamer had gebrekkig sanitair, en zeer povere verlichting. Heel positief: een lege koelkast voor eigen gebruik! Korfoe-stad ligt te ver om met het openbaar vervoer te doen (1 bus per uur), maar de omgeving aan het strand is aantrekkelijk. Ligstoelen moeten gehuurd worden à 2,50 EUR per dag. Gezellige bar vlak aan het water, waar men niet lastiggevallen wordt om veel te bestellen.

6Eten
    6Kamers
    5Service
    6Ligging

• 8i zwart03-08-2010

nooit meer

onvriendelijk, personeel stond alleen met elkaar te schreeuwen.niet schoon ,niet de kamer die geboekt was .oud meubilair, verschrikkkelijke matrassen met paardedeken. koud eten als je wat redelijks gevonden had. niet mijn vacantiegeld waard !! corfu was prachtig maar niet in dit hotel .

4Eten
    4Kamers
    5Prijs/kwaliteit
    5Service

• 9Theo Buys18-06-2009

Uitstekend hotel, goed ontbijt en diner

Het hotel was uitstekend, ontbijt en diner waren prima, groot balkon met prachtig uitzicht op zee en de goed onderhouden tuin, ruime kamer, werd goed schoongemaakt, alleen de bedden waren hard, nog een pluspunt was dat je de ligstoelen moest betalen dus heb je geen irritatie van het zgn "handdoekje leggen", hierdoor kon je elk moment van de dag voor weing geld een stoel huren.Omgeving viel erg tegen, vergeet niet Grieks te gaan eten bij "Bella Vista", voor weinig geld goed eten en een uitstekende wijn.

10Kamers

• Soort strandKiezels
      • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats