Géén boekingskosten

Meer appartement info

14 Reviews over Anna Maria

• 4Debbie04-09-2019

Simpel appartement/ studio voor 1 keer

Kleinschalig matig hotel! Vader en zoon runnen het hotel en het restaurant. Hotel oud en krakkemikkig. Slechte bedden. Verrassende aircotarieven!! Geen ontbijt beschikbaar dus elke ochtend moet je de hort op. Eenmaal uitgecheckt dan geen gelegenheid tot douchen behalve in zwembad. Bij vraag om stopcontact ivm nog ff haren te föhnen voor vertrek wordt er gezegd dat ze het niet nodig hebben 🤷‍♀️ Beide heren zeer netjes maar puur zakelijk. Vader is blij dat hij kan pensioneren en dat is te merken aan de onverschilligheid. Hotel ligt te ver van de bewoonde wereld af en aan zeer drukke hoofdstraat. Eten in restaurant zeer goed! Vis mooi gepresenteerd masr na2 x wisten wij het wel. Gezellig terras en vlotte bediening. Eerste avond werden wij met veel enthousiasme ontvangen en later bestonden wij niet meer. Leuk voor een keertje. Zoon moet hier iets mee doen in de toekomst om klandizie te houden. Auto huren een must! Halikouna Beach top!

• 5Lia20-08-2019

Appartement en dorpje flinke tegenvaller.

Ik geloof de vorige reviews niet. Nuancering op onderstaande jubelverhalen is dan ook op zijn plaats. Interieur van het appartement was oud en krakkemikkig. Eigenaar Nicos en zijn zoon zijn twee arrogante commerciële komedianten; gemaakt aardig, maar alleen uit op geldelijk gewin en ze kunnen niet tegen kritiek. Badkamer in appartement borrelde rioolwater op na het douchen. Resultaat drijfnatte vloer, dus gevaarlijk. Airconditioning moet voor 5 euro pér slaapkamer pér dag bijgekocht worden en maakt nogal herrie. Douche en keuken zijn dan nog steeds erg benauwd. Dwars door het ongezellige dorpje Moraitika loopt een gevaarlijke doorgaande weg waar ze rijden als dwazen en weinig tot geen trottoirs. Er zijn erg weinig winkeltjes in het dorpje waar je ’s avonds even wat tijd kunt doorbrengen. Het strand is te ver lopen (in de hitte), zo’n minuut of 20 en terugweg bergopwaarts. Het geheel was een grote tegenvaller!

• 9Maurits Hendriks & Nina Gommeren09-07-2019

Perfect

In je kamer zit alles inbegrepen. Het ziet er zeer goed uit en alles wordt elke dag schoongemaakt. Ook krijg je elke dag nieuwe handdoeken. Zelfs de afwas die we waren vergeten werd gedaan🤪. Het personeel was super aardig en stond altijd voor je klaar. Zeker weten een aanrader!!!

• 10Ann Corlett09-10-2018

Fantastic

Absolutely love it here! Nicos Maria and Alex make you feel so welcome and treat you as part of their family . The apartment is cleaned daily and nothing is too much for them. Swimming pool area is brilliant and well maintained- children's pool and play area. Can't wait to go back.

• 9An14-06-2018

Genoten!!

Gezellig en heel schoon appartement. Heerlijk zwembad en een zeer goed restaurant. Fijn rustig gelegen, maar alles op loopafstand.

• 9Linda03-08-2017

We hebben het heerlijk gehad!

We hebben een leuke en relaxte vakantie gehad bij Anna Maria. Het zwembad is fijn en schoon. En bovendien ligt het erg rustig en hoor je nauwelijks straatgeluid. Er zijn voldoende ligbedden en parasollen voor de gasten. We hadden een twee kamer appartement. Het appartement was prima en de service uitstekend. We hebben wel airco bijgeboekt, dat was wat confortabeler om te slapen. Op het balkon konden we 's avonds heerlijk zitten en zagen we zelfs een paar keer uilen voorbij vliegen. Bij het restaurant Mandalena kun je goed eten. Maria kan heerlijk koken! Verder is La Dolce Vita een aanrader voor de pizza's en heb je bij Bella Vista (Bij de COOP omhoog) een erg mooi uitzicht tijdens het eten. Moraitika is een prima uitvalsbasis voor uitstapjes met de huurauto. Ook kun je boottripjes boeken. Wij hebben genoten van de boottocht naar the blue lagoon! Het strand is 10 minuten lopen. Je kunt er heerlijk liggen en zwemmen. De zee is lange tijd ondiep en in de verte zie je het vaste land van Griekenland. Kortom voor ons is deze bestemming voor herhaling vatbaar!

• 9Ben28-06-2017

Heel gastvrij.

Een echt familiebedrijf Moeder in de keuken van het restaurant dat voor en onder de kamers is gelegen. Met geweldig eten. De prijzen zijn goed, zeker voor de kwaliteit van het eten . De douche geeft een hoop nattigheid . De douchebak is net te klein maar wel een lekker hoge waterdruk. Met warm weer duik je zo het zwembad in of loop je in 10 minuten naar het strand. Nikos (vader ) en Alex (zoon) zijn erg vriendelijk en vooral nikos verteld graag mooie verhalen . Ik zou het zeker aanraden .

• 9Sarah06-06-2017

Mooie locatie

Ik heb hier vorige week een super tijd gehad samen met een vriendin. Ruime appartementen, mooi schoon zwembad en zeer gastvrij ontvangen door vader Nikos en zoon Alex. Het is een rustig plaatsje, maar alles in de buurt. Bij het restaurant van de eigenaar kan je ook heerlijk Grieks eten. Ik vindt het zeker een aanrader en ga zeker nog een keer terug.

• 10Vanessa Adams04-01-2017

Fantastic Holiday

Situated behind the family run taverna, you'll find the family apartments, father and son, Nicos and Alex, run the taverna, Mum Maria and Alex's wife Georgina do ALL the cooking, good traditional Greek food or plain English and anything in between. Maria is a fantastic cook and uses homegrown veg .Most are self catering, some have separate kitchen. Beds comfortable, rooms spacious cleaned daily, hot showers . There is a large private swimming pool at the back, heated, sun beds and parasols. You'll find Nicos there everyday, checking, gardening etc Maria will be found preparing food for meals. Alex will be checking bar, wihile Georgina may pop in with their baby. Anna their daughter has her own little nail bar.She pops in with her daughter sometimes, it really is family orientated.They all love children, they are always welcome. For a warm welcome, good food, quiet rooms and a pool, near the sea, you'll be hard to find anywhere better.

• 9Jeroen en marta30-08-2016

Lekkere vakantie !

Goede ligging en lekker restaurand mooi zwembad en schone kamers. Ook hele lieve mensen,erg behulpzaam.

Appartement Anna Maria info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)