Hotel Albatros

18 reviews over Hotel Albatros in het Nederlands

• 2017
    7anoniem09-10-2017

ontspannen!

goed: ligging vlak bij strand/ centrum goed;rustige omgeving, soms TE rustig! Mooi onderhouden tuin. minder goed: eten hotel ontbijt sober, diner beperkte keuze doch smakelijk! Achterstallig onderhoud van het hotel.

meerdere vuilnisstortplaatsen in de buurt van het hotel. Vervallen gebouwen/ hotels in de omgeving. je zag dat er nog crisis was!

6Kindvriendelijk
    7Hygiëne
    7Zwembad

Alleenreizend

• 8Johalie6706-10-2017

Heerlijk

+Vriendelijk, lekker eten , relaxte sfeer, nette kamer, strand grenzend aan hoteltuin. Rustig, vriendelijk publiek. - De bedden mochten wat zachter. Hotel is niet nieuw, wel netjes.

8Kindvriendelijk
    8Hygiëne
    8Zwembad
    8Prijs/kwaliteit

• 7hellevoetsluis22-05-2016

matig tot redelijk hotel

personeel hotel o.k. hotel erg gedateerd,griekse douche 50 bij 50.cm gordijntje,maaltijden wisselend van kwaliteit,invitaris (ook t.v.) is aan vernieuwing toe,kraan wasbak verkeerd aangesloten warm was koud en andersom, zeer gehorig hotel,zowel van binnen- als buitengeluiden

7Zwembad
    6Eten
    4Kamers
    5Prijs/kwaliteit
    8Service

• 5sonpas09-08-2013

Kan stukken beter!

goed gelegen maar te veel minpunten aan dit hotel voor de prijs die je betaald. Te kleine douche (50cm) Het eten wat word aangeboden valt mee maar er is bijna geen keuze.Op 8 dagen krijg je steeds weer dezelfde groenten en alle mogelijke varianten van varkensvlees en gefrituurde aardappelen. Desserts eigenlijk niet of amper, 1 gebakje en 2 soorten ijs elke dag weer. Ontbijt hetzelfde. De frisdranken zijn een flauw afkooksel van het echte spul. De alcohol buiten bier bestaat enkel uit metaxa en ouzo, voor de rest moet betaald worden ook in All in. Alles moet er blijkbaar zo goedkoop mogelijk zijn. Het personeel werkt hard en zijn uitermate vriendelijk wat van de directie niet kan gezegd worden. Amper ligstoelen aan het zwembad (30 voor 77 kamers).Aan het strand betalen (2euro) Het hotel en de kamers worden wel goed onderhouden net als het zwembad en de tuin. Ook de animatie was ok. Eigenlijk is dit het eerste hotel (van al onze reizen) dat we afraden, de uitstekende ligging ten spijt

5Kindvriendelijk
    5Eten
    5Kamers
    4Prijs/kwaliteit

• 8Daphne30-11-2012

Gezellig familiehotel

Mooi hotel aan het strand. Kamers netjes, douche aan de kleine kant, maar alles went. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Zoon heeft veel plezier gehad met en door dit personeel. Animatieteam enthousiast en vindingrijk. Stratos was nooit te beroerd om ergens mee te helpen. Regelmatig thema avonden. Eten goed verzorgd, keuze voldoende. Het dorpje op loopafstand en gezellig. Vooral de moeite om het oude dorp eens in te lopen.

9Kindvriendelijk
    8Kamers
    9Prijs/kwaliteit

• 6zeegers24-06-2012

vakantie albatros

Hotel goed buiten de te kleine douche, animatie goed, directie onvriendelijk, Eten heel slecht waarschijnlijk door de crisis

4Eten
    8Kamers

Met vrienden

• 9van loon09-08-2011

Goed hotel en tevens een geweldig animatie team.

Wij zijn vandaag terug gekomen uit Corfu. We hebben een geweldige vakantie hier gehad. Erg gemoedelijk klein hotel met een geweldige service als je ze nodig hebt zijn ze er voor je zoals dokterbezoeken. Het eten is eenvoudig en weinig keuze maar alles wat er is is super lekker. Dekamers zijn idd wat gedateerd maar daar ben je weinig en de kamers werden elke dag superschoon achter gelaten door de werksters. Dan de ligging op het strand was ook erg fijn zeker met kinderen. Door de tuin en je bent in de zee. Het animatie team SRATOSen PAULINA waren in een woord geweldig een hotelmag blij zijn met zo'n duo als hun. Onzekinderen hebben moeten huilen toen we afscheid namen. Nogmaals een erg gezellig knushotel op eenleuk eiland.

9Kindvriendelijk
    9Prijs/kwaliteit

Met jonge kinderen

• 8marga08-08-2011

prima hotel

Gezellig familie hotel met vriendelijk personeel. Animatie overdag en 's-avonds voor jong en oud, heel gezellig. Het hotel staat aan het strand. Genoeg winkeltjes in de omgeving en watersport aan het strand.

8Kindvriendelijk
    7Eten
    7Prijs/kwaliteit

• 7startvenneke06-06-2011

Leuke plaats alleen het eten niet lekker

Leuke plaats alleen het eten was niet lekker. Vaak was het eten in de middag koud en niet lekker. Er zijn talrijke winkelmogelijkheden om een paar honderd meter afstand. Animatie was super.

10Kindvriendelijk
    4Eten
    6Kamers

Met vrienden

• 10de nederlanders, 3 weken op corfu.06-09-2010

Heerlijk genieten, gezellige sfeer en service.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op Corfu in hotel Albatros. Wij hadden uitzicht op de zee en op het zwembad. Hotel Albatros is net een grote tuin, je loopt zo naar het zwembad en als je de tuin uitgaat sta je bij de zee. Goed verzorgd, goede service, leuke animatie door Stratos. Je hoeft je daar geen moment te vervelen. Lekker eten. Veel te zien en te doen. Huur een auto of boek een paar boottripjes bij Pegasus of Dimitris. Dan zie je misschien zelfs dolfijnen. Wij wel. Als wij ooit weer terug gaan naar Corfu boeken wij zeker weer bij Hotel Albatros. Personeel is erg betrokken bij alles. Gewoon een onvergetelijke vakantie gehad. Corfu is gewoon heel erg mooi. Hotel Albatros verdient een echte tien. Wij zijn 3 weken op vakantie geweest op Corfu. Een dikke pluim. Lekker darten voor gratis cocktails, en de buurtsupermarkt geeft je een ouzo cocktail bij iedere aankoop, lekker. Onze kinderen hebben heerlijk genoten.

10Kindvriendelijk
    10Ligging

Met jonge kinderen

1 tip over Hotel Albatros

• sonpas, 09-08-2013

Een auto huren kost plaatselijk een 40 euro per dag..... een ritje met de taxi enkel van Moraitika naar Corfu ook dus......

0 vragen over Hotel Albatros

• Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
    • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin
    • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenGrieks, Internationaal, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsJuwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• Reservering voor parkerenNiet verplicht