Aparthotel SENTIDO Apollo Palace

Aparthotel SENTIDO Apollo Palace
8,7

24 tips over Aparthotel SENTIDO Apollo Palace

pauwel, 9-8-2017

boek een excursies buiten hotel

captain homer bied alles aan en veel goedkoper .

je boekt in familiale sfeer je bent geen nr.

homer zit als je naar het strand gaat naar rechts en als de boot er sta spreekt hij je aan anders in zijn bureel zijn zoon ..

wjdoorenspleet, 22-6-2015
Bezoek Nolos beach, Panorama restaurant en Pentati.
Lenders, 20-6-2015
Wij zouden hier niet all. incl. boeken maar s'middags lekker gaan eten buiten het hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Apollo Palace voor je op een rij gezet:

Marika, 12-6-2015

De begane grond kamers kun je zo in de tuin lopen, misschien wel handig als je met kinderen bent.

Wij hadden een kamer op de verdieping wat ons weer een mooi uitzicht opleverde.

Verlie, 7-6-2015
Huur een scooter of auto om dit mooie eiland te verkennen
f_moen, 5-6-2015
Stap voor het hotel op de lijnbus naar Corfu-stad, enkele reis kost 2,20 p.p. Boek een leuke excursie bij een van de aanbieders in het dorpje, aanrader de Eilandtour!

danny de riemaecker, 27-5-2015
kamers zijn verdeeld in verschillende gebouwen verspreid incomplex
W Simonis, 21-5-2015

Als je een excursie of dagtocht wilt is een Homer Excursions een aanrader, deze is wordt gerund door de schoondochter van Homer en zijn zoon. En dan vooral de boottocht met Captian Homer.

Kleinschalig niet meer dan 20 personen, wij hebben een heel leuke dag mee gehad ( echt leuk met de kleine kinderen)

Conchita van Kessel, 5-5-2015
Mindervalide personen worden hier fantastisch behandeld dat heb ik zelf ervaren.mooi uitzicht....al met al een klasse hotel
massenot loriane, 28-9-2014
De omgeving was leuk en mooi daar waren we tevreden over. Ook plaatselijke bevolking aangenaam en gelukkig lekkere aangename restaurants in de buurt.