Aparthotel SENTIDO Apollo Palace

Aparthotel
Aparthotel SENTIDO Apollo Palace
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Apollo Palace voor je op een rij gezet:

473 reviews over Aparthotel SENTIDO Apollo Palace in het Nederlands

Heerlijke.vakantie gehad,

Kelgtermans Marc
17-8-2018

Hotel was top, lekker eten, mooie kamers, vriendelijk personeel en zeer goede service.

Ik ga zeker nog eens terug.

Ingridvn, Holiday Concierge, 18-8-2018

Beste vakantiegangers,

Bedankt om de tijd te nemen en ons hotel SENTIDO Apollo Palace te beoordelen!

We zijn heel tevreden dat U hebt genoten van jullie verblijf en willen je nog een keer bedanken om ons hotel uit te kiezen voor jullie vakantie.

Heel graag verwelkomen we jullie nog een keer!

Hôtel super en famille

Festr
16-8-2018

Cadre très sympas hôtel propre

Accueil bien

Piscine bien

Nourriture au resto principal bien pour le dîner et souper

Le petit déjeuner et les snacks bien mais tout les jours le même le seul points négatifs

zeer tevreden

Annick De Peet
16-8-2018

De eerste kamer was te klein,de volgende dag direct om 9uur een grote kamer gekregen Vriendelijk zowel in het restaurant als aan de verschillende bars,gedienstig personeel,kamers proper op en top een zeer goeie vakantie gehad

Ingridvn, Holiday Concierge, 18-8-2018

Beste vakantiegangers,

Van harte bedankt om ons hotel SENTIDO Apollo Palace te beoordelen!

We zijn heel blij dat U hebt genoten van jullie verblijf bij ons!

Nogmaals bedankt om ons hotel uit te kiezen voor jullie vakantie en heel graag verwelkomen we jullie nog een keer!

Neckermann Reizen

Heel goed hotel, voor elk wat wils.....

Marie Rose
15-8-2018

Hotel heeft 3 zwembaden waarvan alleen toegankelijk voor volwassen.

Uitgebreid ontbijt en diner- buffet, er is voor elk wat wils zelfs als je kieskeurig bent :) Vriendelijk personeel :) Gasten die all- in hebben kunnen zich uit leven :)

Super dat je zo de tuin in kan wandelen.

Strand, winkeltjes, terrasjes.....vlakbij, ook bus die je naar Corfu stad brengt.

Ruim aanbod excursie' s in de buurt en in hotel.

Wat zeer zeker een pluspunt is, is dat er alle dagen een nederlands- talige dame is, Ingrid :) Voor alle vragen kan je bij haar terecht. Er is ook eentje die werkt aan de receptie.

Goede animatie, dat meertalig is.

Min- punt vond ik dat de matrassen vernieuwd moeten worden, zijn keihard en je voelt de spiralen.

Min- puntje ook dat de deur van toilet niet volledig dicht is, je kan er door kijken en het licht van buiten gaat door die deur zodat het tijdens de nacht veel licht door laat, maar dat heb ik opgelost door een handdoek voor het raampje te hangen.

Beste vakantiegangers,

Met betrekking tot uw beoordeling voor ons SENTIDO Apollo Palace, was het een voorrecht dat wij de kans hebben gehad om u onze diensten aan te bieden en we zijn erg blij om te horen dat uw verblijf bij ons aan de normen voldeed die u verwachtte. Wij willen u bedanken voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie en kijken uit naar uw volgende bezoek. We zullen al uw opmerkingen en suggesties bekijken om onszelf te verbeteren.

SENTIDO Apollo Palace TEam

Tres bon hotel,a conseiller!

Aurélie
15-8-2018

Hotel bon rapport qualite/prix,tres bien entretenu et propre.chambres modernes,nettoyage des sols non effectue regulierement.manque de support dans la chambre pour faire secher les essuis.manque de poubelles dans les allees de l'hotel.infrastructure piscine super avec bien assez de transats et parasols malgre la haute saison. Restaurant assez varies,peu de choses se repetent,il y en a pour tout les gouts!nous y avons tres bien mange! Animation eymt equipe d'animation super chouette,poli et professionnel!

Belle plaine de jeux pour enfants

Manque petit magasin dans l'hotel malgre le petit centre pas trop loin a pied

Fantastisch, voor herhaling vatbaar.

Fam. Willems
15-8-2018

Mooie en zeer uitgebreide acomodatie, geen grote hotelblok, waardoor er een algemene rust heerst ondanks er toch veel volk aanwezig is.

Beste vakantiegangers,

Van harte bedankt om de tijd te maken en ons hotel SENTIDO Apollo Palace te boordelen.Het was een voorrecht dat we de kans hebben gehad om u onze diensten te geven en we zijn blij te horen dat uw verblijf bij ons aan de normen voldeed die u verwachtte.

Vriendelijk groeten,

Parfait

Davide
15-8-2018

Très bon séjour de 12 jours.

Beau hôtel

Rien à en redire

Dik ok

Silvie geerts
14-8-2018

Best te omschrijven als: voor elk wat wils. Rust kan je vinden aan het adults only zwembad en in de tuin van je kamer. (Springende) kinderen welkom aan het afwisselend diepe en minder diepe zwembad. Ook geschikt voor kindjes die nog niet kunnen zwemmen want afgesloten van de rest van het zwembad.

Animatie genoeg in het 1e zwembad maar voor ons niet belangrijk.

Eten aan zeer uitgebreid buffet, ook hier voir elk wat wils en op verschillende dagen in thema vb. Griekse of Italiaanse keuken.

Omgeving is inderdaad wat verpauperd maar daar kan het hotel niks aan doen. Deze plek is bezig de crisis te verwerken...

Super garçons in het restaurant, inderdaad zeer bereidwillige mensen.

Beste vakantiegangers,

Hartelijk bedankt om ons hotel SENTIDO Apollo Palace te beoordelen op Zoover.Het was een voorrecht dat wij de kans hebben gehad om u onze diensten aan te bieden en we zijn erg blij om te horen dat uw verblijf bij ons aan de normen voldeed die u verwachtte. Wij willen u bedanken voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie en kijken uit naar uw volgende bezoek.

SENTIDO Apollo Palace Team

Geweldige ervaring voor herhaling vatbaar.

delagrense vincent
14-8-2018

Prachtig hotel, kamers(verblijven) verspreid over het domein, wij hadden een centrale ligging, kamers zeer geluiddicht konden niets horen wat er bij de buren gebeurde.

De 3 zwembaden zijn mooi verdeeld over het terrrein en die zijn voor groot en klein.

Het restaurant is zeer ruim en netjes, veel variatie in het eten en ze dien ook thema avonden.

Er was ook een nederlandstalige verantwoordelijke in het hotel (Ingrid) die haar werk zeer goed doet, het is altijd gemakkelijk om iets te vragen in je eigen taal zowel over het hotel als over het eiland.

Personeel doet hun uiterste best om het hotel proper te houden.

Ook prachtig werk van het animatie team.

Onze host ter plaatse had de dag na aankomst goede uitleg gegeven over hetgene wat we allemaal konden doen tijden sons verblijf.

En niet te vergeten ontvangst op luchthaven was uitstekend.

Heerlijk hotel. Goeie service. Uitgebreid ontbijt, lunch en diner met voor elk wat wils! Zwembaden waren schoon en bij 1 was alle entertainment, bij 1 was het alleen voor volwassenen en 1 voor iedereen en zonder muziek en entertainment.

Jammer dat we niet een verse fles water kregen op de kamer (wel veel waterapparaten op het park aanwezig), airco moet betaald per dag, kluisje is te huur. Helaas zijn hier ook de bedjes al vroeg "bezet" met handdoeken voor mensen die soms niet eens komen opdagen... En er zijn zeker genoeg bedjes!!!

Beste vakantiegangers,

Dank je wel om de tijd te nemen en ons hotel SENTIDO Apollo Palace te beoordelen.We zijn dan ook blij dat we bijna aan al jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen. Kleine vermelding, de airco wordt niet extra aangerekend.. We zullen al uw opmerkingen en suggesties bekijken om onszelf te verbeteren en in dit opzicht.

Nogmaals bedankt om ons hotel uit te kiezen voor jullie vakantie.Heel graag verwelkomen we jullie nog een keer bij ons!

jullie SENTIDO Apollo Palace Team

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel SENTIDO Apollo Palace in Messonghi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel SENTIDO Apollo Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel SENTIDO Apollo Palace scoort een 8.65 uit 10 op basis van 472 reviews.