Aparthotel SENTIDO Apollo Palace

• Animatie
  • Sauna
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

Het Hotel Apollo Palace op Corfu is een voormalig Zoover Award winnaar. Het hotel ligt in een mooi aangelegde tuin. Voor de rustzoekers is er een zwembad dat enkel toegankelijk is voor volwassenen en voor de kinderen is er een zwembad met animatie. Het strand is 50 meter verderop en Messonghi 100 meter. Verken het eiland met een scooter of auto.

527 reviews over Aparthotel SENTIDO Apollo Palace

• 2019
    10Jan van Ooijen17-09-2019

Een Sentido toppertje !

Het is een echt toppie Sentido hotel ! Het is echt Grieks, alle service die je maar kan wensen, tot een uiterst vriendelijke nederlandse receptioniste aan toe. De mensen werken er hard aan om het een ieder naar de zin te maken, maar het ligt ook aan je eigen opstelling.

Ingridvn, Holiday Concierge, 20-09-2019

Beste vakantiegangers, Van harte bedankt voor jullie prachtige beoordeling! Het was een genoegen jullie te mogen verwelkomen en onze diensten aan te bieden. We zijn heel blij dat U erg heb genoten van uw verblijf in SENTIDO Apollo Palace. Nogmaals bedankt om ons hotel uit te kiezen voor jullie vakantie! Vriendelijke groeten, jullie SENTIDO Apollo Palace Team

Gereisd met partner in september 2019

• 9RJ13-09-2019

Tophotel geen straf om terug te gaan😃

Echt tophotel! Keurig verzorgd. Vriendelijk personeel. Elk verzoek wordt serieus genomen en aan voldaan. Voor ons geweldig vanwege de only adult locaties en ook nog een stiltegebied, waardoor geen overlast van de animatie. Het eten was uitgebreid met keuze voor elk wat wils. Ook nog eens een only adult ruimte binnen het restaurant. Kan geen minpunten verzinnen.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6A. Witteveen05-09-2019

Ongastvrij, dus eens maar nooit weer

Hotel is op zich niet slecht, maar gastvrijheid laat zeer te wensen over en wij gaan juist graag naar Griekenland vanwege de gastvrijheid. Dit was eens maar nooit weer.

• 6Ellen Lamers20-08-2019

Mooi resort maar niet meer terug.

Prachtig resort, alleen schandalig hoe de verschillen zijn. Er zijn drie zwembaden, 2 voor iedereen en 1 voor volwassen. EN daar zit een groot verschil qua kwaliteit. Bij de adults only heb je super bedjes, parasolletjes en bediening, maar zodra je daar buiten komt, wat slecht. Veel bedjes en parasols zijn kapot. Ook het personeel gaat heel anders met je om. Kortom, je wordt gestraft als je met kinderen gaat....zo voelt het ook bij de bar. Gelukkig kozen wij er voor om lekker naar het strand te gaan (waar je moet betalen voor je bedje, ondanks dat deze van het resort zijn) en zijn heerlijk bij de concurrent gaan liggen (Spiros on the Beach). Ach ja, het eten. Prima, alleen wat een drukte. Vaak moeten wachten op een tafel. En let erop dat als je met drieën gaat, je drie grote bedden vraagt (Onze zoon van 1.70 meter heeft 2 dagen op een te klein bed geslapen, daarna een te smal bed). Prachtig resort maar wij komen niet meer terug.

Ingridvn, Holiday Concierge, 01-09-2019

Beste vakantiegangers, Dank u welvoor uw beoordeling en de opmerkingen van uw recente ervaringen in het SENTIDO Apollo Palace. We hebben u reeds geantwoord iop een ander reviewsite en het lijkt erop dat u het niet leuk vond, dus heeft u deze verwijderd. Wij zullen U echter hierin niet volgen, door opnieuw te antwoorden. In lijn met onze toewijding om ons hotel voortdurend te verbeteren en te ontwikkelen, zal uw evaluatie in alle oprechtheid in overweging worden genomen. Nogmaals bedankt voor het kiezen van ons SENTIDO Apollo Palace voor uw vakantie. Vriendelijke groeten, jullie SENTIDO Apollo Palace Team

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Edith19-08-2019

Super genoten!

Sentido Apollo is een ruim opgezet resort met veel groen. 3 verschillende zwembaden met bar. Zwembad voor kids, zwembad voor 18+ en een zwembad waar veel werd georganiseerd door het animatieteam. Aqua gym, waterpolo en poolgames, voor ieder wat wils. Elke avond een ander programma verzorgd door het animatieteam, super gezellig! Zeer gevarieerd buffet en de hele dag kon je eten en drinken halen bij de poolbar. Zelfs cocktails waren inclusief. Kamers waren schoon en voldoende ruimte. Bij aankomst stond er een fles water klaar. Alleen jammer dat deze fles niet elke dag op de kamer werd vernieuwd/aangevuld . Watertaps staan verspreid over het park, hier kun je water halen. Scooter huren om Corfu te verkennen is zeker een aanrader! Wat hebben we genoten! Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Jacqueline11-08-2019

Mooi complex. Lekker ruim opgezet in een mooie tuin. Mooie kamers. 3 zwembaden waarvan 1 alleen voor volwassenen! Ideaal in ons geval. GEEN handdoeken leggen want er is plek genoeg! Gevarieerd eten en vriendelijke obers. Strand stelt niet zoveel voor. Ligbedden ( tegen betaling) en een vlonder om in de zee te komen. Handdoeken ( tegen betaling van borg) kan je dagelijks omruilen. Op de dag van vertrek is er een kamer beschikbaar om te douchen. Shuttlebus naar Corfu Stad te reserveren bij de receptie. Heerlijke cocktails! We hebben genoten!

Ingridvn, Holiday Concierge, 17-08-2019

Beste vakantiegangers, Van harte bedankt voor jullie prachtige beoordeling! Het was een genoegen U te mogen verwelkomen en om u onze diensten aan te bieden in SENTIDO Apollo Palace. We zijn erg blij om te horen dat uw verblijf bij ons voldeed aan de normen die u verwachtte. Wij willen u bedanken voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie en kijken uit naar uw volgende bezoek.

Vriendelijke groeten, Uw SENTIDO Apollo Palace Team

Geboekt bij neckermann

• 8Familie De Vylder11-08-2019

Al bij al een mooie vakantie gehad.

Pluspunten : Moderne, verzorgde kamers, Gevarieerd en lekker eten, altijd een plekje bij het zwembad. Minpunten : De krakkemikkige kleine parasolletjes aan het zwembad geven een onverzorgd uitzicht,in de cocktails zit weinig alcohol, de animatie overdag is povertjes, zelfs geen muziek te horen. Eerder een 4 dan een 5 hotel.

Ingridvn, Holiday Concierge, 17-08-2019

Beste gasten, Hartelijk bedankt om de tijd te nemen en ons te beoordelen! Het was een echt genoegen dat we de kans hadden om u onze diensten aan te bieden en we zijn erg blij om te horen dat uw verblijf bij ons voldeed aan de normen die u verwachtte. Wij willen u bedanken voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie en kijken uit naar uw volgende bezoek. We zullen al uw opmerkingen en suggesties bekijken om ons zelf te verbeteren. Vriendelijke groeten, Uw SENTIDO Apollo Palace Team

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Myriam29-07-2019

geweldig hotel voor gezinnen én koppels

Was hier reeds twee keer.Perfect voor gezinnen gezellige drukte en gericht op kinderen ,maar ook een apart gedeelte voor volwassenen , rustige kamers,apart zwembad met jacuzzi en bar.Tevens ook een adults only ruimte in het hotel . Maw iedereen komt hier aan zijn trekken en mensen met kids hoeven zich niet te generen. Ik was hier in 2018 met volwassen kinderen en dit jaar met dochter en kleinkind. Het personeel is soms wat kort,doch steeds beleefd. We kunnen toch niet verwachten dat zij op piekmomenten ook nog een klapke doen he. Dus ik zou zeggen mensen ga erheenen geniet met volle teugen. Wij zijn volgend jaar alvast van de partij.

Ingridvn, Holiday Concierge, 04-08-2019

Beste vakantiegangers, Een dikke merci voor jullie prachtige beoordeling, We zijn heel blij dat jullie terug heel tevreden waren over jullie verblijf in SENTIDO Apollo Palace. Nogmaals bedankt om ons terug uit te kiezen voor jullie vakantie en heel graag verwelkomen we jullie ook volgend jaar bij ons terug! Vriendelijke groeten, jullie SENTIDO Apollo Palace Team

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Stefan Beeken28-07-2019

Thuis komen

Zoals elk jaar keken we uit naar onze vakantie op Korfoe in Apollo Palace. Ook dit jaar hebben we genotten van de fijne sfeer in dit hotel, de wandelpaatjes tussen de bungalows met verzorgde tuin komt de romantiek alleen maar ten goede. We voelen ons hier echt thuis. Sommige van het personeel kennen zelf al onze voornaam. Nee wij hoeven geen ander hotel meer, wij gaan volgend jaar terug! Apollo Palace heeft geen geheimen meer voor ons en dat maak voor ons deze bestemming zo fantastisch!!! En is er dan toch iets kleins of voel je ziek kan je altijd terecht bij Ingrid Van Neyghem. Zij helpt je met de glimlach graag verder.

Ingridvn, Holiday Concierge, 04-08-2019

Beste vakantiegangers, Van harte bedankt voor jullie prachtige beoordeling! Het was weer een genoegen om jullie bij ons terug te mogen verwelkomen en we zijn dan ook heel blij dat we aan al jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen. Nogmaals bedankt om ons hotel steeds uit te kiezen voor jullie vakantie! Vriendelijke groeten, jullie SENTIDO Apollo Palace TEam

Gereisd met partner in juli 2019

• 6Elke lemmens27-07-2019

Mooi resort, maar personeel vervangen

Heel mooi complex, maar het personeel is totaal NIET vriendelijk, alles lijkt teveel gevraagd, vooral aan de bar bij het zwembad. Geen water op de kamer (enkel tegen betaling) en dat terwijl je geen water uit de kraan kan drinken.
    Geen koffie op de kamer, zelfs geen waterkoker? Ene gaan vragen, en wel gekregen, maar was stuk ! Hygiëne niet goed, tafel in kamer is niet 1dag proper gemaakt, vuil bleef erop liggen.onder bed werd ook niet gepoetst. 1x drinkglas gehad op kamer , maar hele week niet vervangen geweest.
    voldoende keus bij het eten, maar alles lauw , desserten waren wel heel lekker Animatie team wel heel goed

Het grote probleem in dit hotel is de onvriendelijkheid van het personeel, hier moeten ze echt iets aan doen , want kan dit hotel zo niet aanbevelen, terwijl het resort echt mooi is.

Ingridvn, Holiday Concierge, 04-08-2019

Beste vakantiegangers, Bedankt voor uw feedback en commentaar. Het spijt ons te horen dat het personeel niet zo vriendelijk was als u verwachtte. Wij zijn van mening dat dit willekeurig is en gebaseerd op misverstanden en niet de vriendelijkheid van onze medewerkers weerspiegelt, die tot de hoogst gewaardeerde punten in de social media reviews behoren. Wij zullen echter rekening houden met al uw opmerkingen en wij zullen ons best doen om u in de toekomst bij uw bezoek aan ons resort te helpen uw mening te actualiseren en ervoor te zorgen dat u een aangename tijd met ons doorbrengt.

Bedankt voor het kiezen van ons SENTIDO Apollo Paleis voor uw vakantie.

Vriendelijke groeten, jullie SENTIDO Apollo Palace Team

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

24 tips over Aparthotel SENTIDO Apollo Palace

• LUCAS T, 14-01-2014

Neem geen All Inclusiv. Corfu is echt niet gecreëerd om de ganse dag in je hotel rond te hangen.

• Martine Gielens, 18-05-2014

Vraag kamers met zicht op de tuin.

• Dennis, 05-07-2014

Bezoekje aan Corfu-stad! Je kan dit gemakkelijk per bus bereiken want deze stopt pal voor het hotel.

11 vragen over Aparthotel SENTIDO Apollo Palace

• Marja, 13-11-2018

All inclusive

Kunt u mij vertellen of het a la carte restaurant en de bar bij het volwassen zwembad ook tot de all inclusive behoren.

• W. Hanssen, 11-05-2017

Kamer beneden

Wij (ouder stel 65+) komen a.s. Maandagoctend aan graag zouden wij in aanmerking komen voor een kamer op de begane grond omdat trappen lopen moeilijk is vanwege spierziekte. Bvd

• Katrien Dewaele, 13-12-2016

Sport en animatie 11-jarige

Hallo,

Kunnen jullie mij aub zeggen of er genoeg animatiemogelijkheden en vooral sportmogelijkheden (VOETBAL) zijn voor een 11-jarige. Worden er bijvoorbeeld voetbalwedstrijdjes met begeleiding gespeeld ?

gr

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Party service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht