Aparthotel SENTIDO Apollo Palace

Aparthotel
KinderhotelWeer vandaag25°15°
Aparthotel SENTIDO Apollo Palace
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Apollo Palace voor je op een rij gezet:

340 reviews over Aparthotel SENTIDO Apollo Palace in het Nederlands

Prachtig hotel en goede ligging

Janine
13-10-2018

Alles wat je nodig hebt voor een goede vakantie!

Mooi proper hotel met zeer gevarieerd eten en zeer klantvriendelijk en vrolijk personeel. Of je nou praat over de bediening, de receptionisten, de schoonmakers of het animatieteam, iedereen is er even vrolijk en verricht goed werk.

De ligging is goed en heel centraal om het mooie eiland Corfu te ontdekken.

Leuke winkelstraat op 5 minuten loopafstand met ook mooie taverna's

Ingridvn, Holiday Concierge, 16-10-2018

Beste vakantiegangers,

Hartelijk bedankt voor je prachtige beoordeling!

We zijn dan ook allen zeer blij dat we aan al jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen tijdens jullie verblijf in ons hotel SENTIDO Apollo Palace.

Heel graag verwelkomen we jullie nog een keer bij ons!

aanrader

Gielen Leo
10-10-2018

Goed : kamer, accomodatie (3 zwembaden waarvan 1 enkel voor volwassenen), maaltijden, Nederlandstalige receptionistes (2), animatie.

Minder goed : algemene spontane info bij inchecken - diverse zaken dienden dan ook zelf te worden nagevraagd (o.a. mogelijkheid tot huren van safe op de kamer, handdoekenservice enz.).Ook niet altijd duidelijk wat er al dan niet was inbegrepen in de formule "half pension".

Ingridvn, Holiday Concierge, 10-10-2018

Beste vakantiegangers,

Hartelijk dank voor jullie 10 op 10 evalutie.

We vinden het fijn dat U hebt genoten van jullie in ons hotel SENTIDO Apollo Palace en zullen zeker iets doen met jullie feedback i.v.m. de info bij inchecken.

Nogmaals bedankt om ons hotel uit te kiezen voor jullie vakantie en heel graag verwelkomen we jullie nog een keer bij ons!

SENTIDO Apollo Palace Team

Goed georganiseerd voor een ontspannen verblijf.

Edelachtbare
8-10-2018

Goed georganiseerd hotel. Het eten is lekker en de meeste kamers zijn OK.

Ingridvn, Holiday Concierge, 13-10-2018

Beste vakantiegangers,

Dank je wel voor jullie positieve beoordeling!

We zijn blij dat jullie hebt kunnen genieten van jullie verblijf in ons hotel SENTIDO Apollo Palace en jullie tevreden waren met onze aangeboden services. Heel graag verwelkomen we jullie nog een keer!

Nogmaals bedankt ons ons hotel te kiezen voor jullie vakantie!

goed hotel

Claudine Vanhoutte
2-10-2018

Het grote pluspunt is dat men aan de receptie onze eigen taal sprak, er was zelfs een Nederlandstalige vaste begeleidster aanwezig die ons steeds te woord stond.

Het was een heel groot complex waar we bij aankomst wel wat tijd nodig hadden om onze weg te zoeken. Onze (bad)kamer was wel aan een opfrisbeurt toe.

Ruime maaltijdkeuze bij de buffetten, met elke avond een Griekse specialiteit.

Ingridvn, Holiday Concierge, 16-10-2018

Beste Mevrouw Claudine,

We willen U van harte bedanken voor uw positieve beoordeling en zijn allen blij dat U hebt kunnen genieten van uw vakantie hier in ons hotel SENTIDO Apollo Palace.

Nogmaals bedankt om ons hotel uit te kiezen voor uw vakantie en heel graag verwelkomen we Unog een keer bij ons!

Grandioos !

Malou en Marcel
30-9-2018

Het onthaal is warm en degelijk en heb je vragen nadien : je kan er steeds terecht, zelfs in onze eigen taal.

Het hotel is op alle vlakken zeer goed en degelijk - de service is echt uitgebouwd, en loopt gesmeert, in je kamer, aan tafel

Lekker eten , zeer uitgebreide keuze, ook voldoende gezonde ingredienten. Bediening in het restaurant zeer goed. Als je een glas wijn vraagt, krijg je een zeer goed gevuld glas (2x meer wijn dan in Frankrijk en bij ons ook).

Het hotel en het park met de voorzieningen is leuj opgevat. Je kan op verschillende plaatsen iets drinken of eten. Rustig ergens gaan zitten en wegduiken in je leesboek enz.

Als je het hotel verlaat wordt je wel geconfronteerd met de armoede en het feit dat Griekenland nog heel wat problemen heeft. Dit heeft ons wel geraakt (als welzijnswerkers). Belangrijk is dat bezoekers het land bezoeken met respect voor de Griekse kulttuur en de mensen!

Ingridvn, Holiday Concierge, 10-10-2018

Beste vakantiegangers,

Hartelijk bedankt voor jullie prachtige beoordeling!

We zijn heel blij dat wij aan jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen tijdens jullie verblijf in ons hotel SENTIDO Apollo Palace.

We apprecieren heel hard de empathie voor de bewoners van dit land.

Lieve groeten,

Super !!

Daisy Libijn
27-9-2018

Prachtige vakantie! Hebben de mooiste plekjes van Corfou bezocht en daarnaast relax aan het zwembad "only adults" waar we rustig konden genieten. Tweede keer dat we Sentido hotel kiezen en echt uitstekend ! Wat een buffet, zo'n keuze en heerlijk !! Het personeel "veeltalig", zeer vriendelijk en behulpzaam. Alles perfect opgevolgd. Zeker een aanrader !

Ingridvn, Holiday Concierge, 30-9-2018

Beste vakantiegangers,

Hartelijk dank voor jullie prachtige beoordeling!

We zijn heel blij dat we aan al jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat U heel erg hebt kunnen genieten van jullie verblijf in ons hotel SENTIDO Apollo Palace.

Nogmaals bedankt om ons hotel uit te kiezen voor jullie vakantie, graag verwelkomen we jullie nog een keer!

fantastisch

Leroy-Verhoeven
17-9-2018

alle zorgen achter je laten Sentido geeft een oplossing voor een heerlijke vakantie

Ingridvn, Holiday Concierge, 24-9-2018

Beste vakantiegangers,

Hartelijk bedankt voor jullie 10 punten evaluatie!

We zijn erg blij dat jullie al jullie zorgen zijn kunnen vergeten tijdens jullie verblijf hier in SENTIDO Apollo Palace.

Nogmaals bedankt om ons hotel uit te kiezen voor jullie vakantie en heel graag verwelkomne we jullie nog een keer bij ons!

Onvergetelijke vakantie

Yana Wets
16-9-2018

Wij waren heel tevreden over ons hotel. Toen we toekwamen, kregen we meteen een drankje en uitleg aangeboden door Ingrid. De kamer was prima in orde en vernieuwd. We lagen centraal in het domein en hadden met ons terrasje zicht op een mooi tuintje. De kamer werd dagelijks gekuist, inclusief met nat gedweild. Het personeel was supervriendelijk: barpersoneel, receptie, animatie, restaurant... Het buffet was zeer uitgebreid en genoeg afwisselend. Er waren in ons verblijf van 8 dagen ook 3 thema-avonden. Het eten werd heel snel aangevuld en was heel lekker! 's Avonds was er drankbediening aan tafel. Je zat nog maar net neer en ze kwamen je drank al opnemen. Ook het afruimen ging heel vlot. De animatie was ook top. Wij gingen in september en dachten dat dit dan misschien wat minder zou zijn maar toch was er doorheen de dag en elke avond animatie. Het team was supervriendelijk en betrok de mensen ook echt in hun spelletjes en activiteiten. 's Avonds was er telkens een show door de animatie en een Griekse avond door lokale mensen. Wij keken telkens uit naar de animatie van die avond en de spelletjes overdag. De zwembaden waren ook steeds proper en aangezien we in september gingen, hadden we ruime keuze in ligstoelen. De zee en winkeltjes zijn op wandelafstand. We huurden ook een quad op 50 meter van het hotel voor een spotprijs zonder problemen nadien. Dit was onze eerste vakantie samen (partner en mezelf) en dit was dan ook meteen een knaller! Als we ooit terugkomen naar Corfu, is het zeker in dit hotel! Echt aan aanrader voor jong en oud.

Ingridvn, Holiday Concierge, 22-9-2018

Beste vakantiegangers,

Hartelijk bedankt voor je prachtige gedetailleerde beoordeling!

We zijn allen zeer blij dat we aan jouw verwachtingen hebben voldaan en heel graag verwelkomen we je nog een keer in ons hotel SENTIDO Apollo Palace.

Nogmaals bedankt om ons hotel uit te kiezen voor jullie vakantie!

Voor herhaling vatbaar

Bart
27-8-2018

Zeer vriendelijke mensen, lekker eten, proper hotel

Ingridvn, Holiday Concierge, 16-9-2018

Beste Bart,

Wat een fantastische beoordeling! Erg bedankt hiervoor!

We zijn dan ook heel blij dat je erg hebt genoten van je verblijf in ons hotel SENTIDO Apollo Palace.

Nogmaals bedankt om ons hotel uit te kiezen voor jullie vakantie.

geweldige vakantie

Hubert
26-8-2018

zeer vriendelijke mensen, geweldige sfeer, rustig, mooie tuin. Nederlandstalige gasten kunnen altijd terecht bij Ingrid. Animatie top.

Ingridvn, Holiday Concierge, 16-9-2018

Beste Hubert,

Wat een prachtige beoordeling hartelijk bedankt hiervoor!

We zijn heel gelukkig dat U erg hebt genoten van jullie verblijf in SENTIDO Apollo Palace. Heel graag verwelkomen we jullie nog een keer bij ons.

Nogmaals bedankt om ons hotel uit te kiezen voor jullie vakantie.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel SENTIDO Apollo Palace in Messonghi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel SENTIDO Apollo Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.