Aparthotel SENTIDO Apollo Palace

Aparthotel
Aparthotel SENTIDO Apollo Palace
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Apollo Palace voor je op een rij gezet:

284 reviews over Aparthotel SENTIDO Apollo Palace in het Nederlands

Misschien dat de bar niet behoort tot de all in formule, zelfs niet voor water...

Tof hotel een echte aanrader

Goos -De Vos
9-6-2018

Mooi hotel ,lekker eten en vriendelyk personee!!!Goede ligging by het strand en nu vanaf dit jaar een derde zwembad voor "Adults only" dit is een echt pluspunt voor mensen die van rust houden.Kamers zyn ruim en netjes,lekker eten ...alles voor een aangename vakantie .

Je wilt hier-niet-meer-weg-vakantie!

Daisy
9-5-2018

Dit hotel is prachtig! De sfeer is goed, de ligging is goed, het eten is super goed en het strand is heerlijk! Bij binnenkomst krijg je een drankje, wordt je warm ontvangen en voel je je meteen al echt op vakantie. Het hotel is zo knus in het groen gebouwd, alsof het lijkt dat je in een Grieks dorpje rondloopt, veel beter dan al die massahotels.

Ik houd ontzettend veel van eten en het eten krijgt van mij een dikke 10! Heerlijk, gevarieerd, veel keuze, vers, goed gekruid en er is echt voor ieder wat wils! Van traditionele griekse gerechten zoals Moussaka tot en met heerlijke salades, welbekende gerechten en garnituur. Daarnaast is er elke (ochtend), middag en avond een groot aanbod aan nagerechtjes, fruit en ijs! Heerlijk! (plus aan de bar bij het zwembad zijn de gehele middag lekkere gerechtjes verkrijgbaar)

Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam, de kamers zijn schoon en de bloemen bloeien. Kortom, een super vakantie!

Goeie kwaliteit

T burger
6-3-2018

Het was er heerlijk zijn er al 3 keer geweest

Heerlijk eten aardig personeel

we gaan weer het is thuis komen

Supervakantie

Jeannine
27-10-2017

Alles meer dan in orde. Verzorgd hotel met mooie kamers en lekker eten.

Mooi verblijf , reeds 2de maal

Kuyl Eugeen
11-10-2017

Zeer mooie streek veel uitstappen gemaakt , stranden verkent , eten was geweldig verblijf en personeel vriendelijk zelf nederlands aan de receptie !! Kan echt niets negatief vermelden ,natuurlijk vakantie maak jezelf !!!!

Stukje paradijs!

Ingrid Vercammen
10-10-2017

Dit jaar reeds voor de vierde x naar dit prachtig domein, mooi gelegen in een groene omgeving,en netjes onderhouden, vlakbij strand. Onthaal supervriendelijk, kamers heel netjes en ruim, worden dagelijks grondig gereinigd, 2 mooie propere zwembaden met voldoende ligstoelen. keuken is fantastisch, heel vriendelijk personeel die steeds met de glimlach klaarstaan om te helpen. All In formule is zeker een aanrader. uitgebreid ontbijtbuffet, middag buffet zovwel warm als koud, en 's avonds opnieuw meer dan ruime keuze met steeds superverse produkten en veel afwisseling. kijken uit naar volgend jaar, om opnieuw een fantastisch verlof door te brengen in dit stukje groene oase!

Alweer een prachtig verblijf

Karel Kuyl
7-10-2017

Voor de derde keer naar sentido Apollo palace geweest in Corfu.

Het was alweer een prachtige vakantie, lekker eten,mooie verzorgde kamers en supervriendelijk personeel.

In de onmiddellijke omgeving kan je alles vinden, leuk strand met terrasjes, winkels, bus, auto en scooterverhuur en verschillende excursies die zeker de moeite waard zijn...

Zeer genoten van onze week vakantie ,

Fam Verheyen
28-9-2017

Zeer mooi eiland , verblijf in hotel half pension ,daar zijn we zeer tevreden over.

Personeel zeer vriendelijk zeker de zingende ober,bediening zeer goed,zeer rustig met mooi strand in de buurt.

Zeker auto huren , of uitstappen doen om het mooie eiland te verkennen,

Op eten niets aan te merken.

Het is allemaal net niet!!

margaretha
17-9-2017

Hotel ligt in een prachtige tuin met mooie speeltuin. Mooie kamers. Slechte all in formule met Bmerken. Cola b.v.niet te drinken .Eten slecht verzorgd ( zand tussen de schijven meloen) Niet het beste vlees veel vet en bot. Griekse salade met zowat halve tomaten bereid Personeel aan de bar zeer onvriendelijk 13 dagen geen hartelijk woord of glimlach gehad. Annimatie beneden peil Niet een avond b.v. life muziek gehad.Wel lekker strandje waar je dan weer de bedden en parasol moest betalen. Ritje naar Corfu met hotelbus 10 euro p.p.Mojito 7 euro .Een hotel met geen enkele sfeer of gezelligheid en de naam Sentido niet waardig. Zeker geen hotel wat wij anderen zouden aanraden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel SENTIDO Apollo Palace in Messonghi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel SENTIDO Apollo Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel SENTIDO Apollo Palace scoort een 8.62 uit 10 op basis van 402 reviews.