Appartement Nikiforos

42 reviews over Appartement Nikiforos in het Nederlands

Vreselijk

Ubi Fumus
17-9-2018

Onbegrijpelijk de lovende reacties hier. Deze hollandse enclave is alleen geschikt voor bejaarden en mensen die niets om privacy geven. De toegangsweg is zeer steil en ongelooflijk achterstallig in onderhoud. De eigenaar is dagelijks bezig het gras te millimeteren of its (wat?) met het zwembad te doen en geeft je het gevoel je continue n de gaten te houden. De auto's worden voor je neus geparkeerd en verzieken je uitzicht.....ik kan zo nog wel even doorgaan. Nooit maar dan ook nooit zullen we hier terugkeren. Tevens de laatste keer geboekt bij een reisorganisatie. Reisorganisatie van deze nachtmerrie is voor mensen die zelf niets in hun mars hebben. Het voelde als een voorbereiding op het bejaardenhuis.

Fantastisch! Heerlijk rustig.

Rob
31-8-2018

Na het lezen van de eerdere reviews kan ik me daar volledig bij aansluiten. Ik zal niet in herhaling vallen. Het enige minpuntje was de douchekop (kamer nr 4), want die is aan vervanging toe.

Berry
27-7-2018

wij Hebben een prachtige vakantie gehad op het appartement nikiforos op Corfu

Het is aan te raden om een auto te huren en zo alle stranden van corfu te verkennen

Prijzen auto verhuur vallen mee 200 euro voor 7 dagen als je via touroperator boekt

Het appartement heeft een lekker zwembad en is een perfecte basis om het eiland te verkennen met de auto

Geweldig

JT
19-7-2018

Kleinschalige appartementen gebouw (totaal 9 waarvan 7 studio's en 2 appartementen). Wij hadden een studio, met een ruim balkon, meer hadden we ook niet nodig , met mooi weer leef je buiten. Het ligt tegen een berg aan zo ontzettend mooi en rustig. Met een fantastisch uitzicht. Wel een kwartiertje lopen van het dorp en strand. Het heeft een zwembad en kinderbadje in een mooi aangelegde tuin met diverse fruitbomen. Ontzettend lieve eigenaren.

heerlijk

Linda
11-10-2017

Het is gelegen op een mooie plek.Erg schoon en prachtig uitzicht.

Afstand naar het dorpje is 15 min lopen.In de avond wel een zaklantaarn nodig.Lieve eigenaars

Wel kleine badkamer.

Het enige minpunt dat je de bovenburen hoort lopen maar dat is bijna overal in Griekenland.En een grote kier tussen de bedden

Erg relaxed

Edmee
21-8-2017

Het is een heel schoon, rustig gelegen appartementencomplex met een heerlijk zwembadje. Ons appartement had twee kamers én twee balkons, ideaal met kinderen die naar bed moeten. De studio's hebben weinig privacy.

Nadeel is dat het op 20 minuten lopen ligt van Messonghi (waar de supermarkt is en een wat groter strand), en op een flinke heuvel. Voor mensen met kleine kinderen of die niet goed ter been zijn is dat niet handig. Om het eiland - dat groter is dan je denkt - te verkennen heb je echt een autootje nodig. Het strand bij Nikoforos (onderaan de heuvel) stelt niks voor en bestaat uit kiezels. Voor mooie zandstranden moet je aan de westkant van het eiland zijn. Met de auto is dat heel goed te doen. Onderweg passeer je de schattigste dorpjes. Ik vond Corfu een van de mooiste Griekse eilanden die ik heb gezien. Heel groen, veel bloemen.

Erg mooi en goed

Elly
13-4-2017

Heerlijk rustig en heel erg aardige mensen

Super

Petra van der Veen
      24-8-2016

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in appartement Nikiforos. Het ontbijt is een absolute aanrader. De tuin is prachtig aangelegd. Zwembad oké! Op loopafstand enkele taverne's en na een wandeling van ongeveer een kwartier ben je in het plaatsje Messonghi. Daar zijn vele taverne's, en genoeg gelegenheid om aan het strand te liggen. Alles was meer dan goed!

paradijsje

j. Van der windt
      17-8-2016

Heerlijke plek om volledig tot rust te komen. Goede basis om deze kant van het eiland te verkennen. Leuke vissersplaatsen in de buurt. Messiongi niet ons plaatsje maar prima om boodschappen te doen. Absoluut aanrader notos beach. Prachtige tuin met mooie baai en goede taverna. Schoonmaak apartement keurig. We hebben een super week in nikiforos gehad. Op loopafstand goede taverna.

Prachtig gelegen appartement, zeer goed onderhouden door de familie. Heerlijk ontbijt, fijn zwembad met prachtig badderende zwaluwen. Alles is goed schoon. Het keukentje heeft een koffiezetapparaat. Ik vond het bed veel te hard. Op mijn verzoek kreeg ik er een dun matras bij. Wij zaten in een studio op de begane grond, erg weinig privacy. De weg naar het dorp Messonghi is gevaarlijk, dus lampje om je 's-avonds zichtbaar te maken is echt noodzakelijk. Messonghi en Moraitika zijn dorpjes met duffe tavernes, supermarkten en luchtbedwinkeltjes. Je moet echt in het noorden van Corfu zijn!

Ross Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nikiforos in Messonghi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nikiforos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.