Appartement Nikiforos

38 reviews over Appartement Nikiforos in het Nederlands

heerlijk

Linda
11-10-2017

Het is gelegen op een mooie plek.Erg schoon en prachtig uitzicht.

Afstand naar het dorpje is 15 min lopen.In de avond wel een zaklantaarn nodig.Lieve eigenaars

Wel kleine badkamer.

Het enige minpunt dat je de bovenburen hoort lopen maar dat is bijna overal in Griekenland.En een grote kier tussen de bedden

Erg relaxed

Edmee
21-8-2017

Het is een heel schoon, rustig gelegen appartementencomplex met een heerlijk zwembadje. Ons appartement had twee kamers én twee balkons, ideaal met kinderen die naar bed moeten. De studio's hebben weinig privacy.

Nadeel is dat het op 20 minuten lopen ligt van Messonghi (waar de supermarkt is en een wat groter strand), en op een flinke heuvel. Voor mensen met kleine kinderen of die niet goed ter been zijn is dat niet handig. Om het eiland - dat groter is dan je denkt - te verkennen heb je echt een autootje nodig. Het strand bij Nikoforos (onderaan de heuvel) stelt niks voor en bestaat uit kiezels. Voor mooie zandstranden moet je aan de westkant van het eiland zijn. Met de auto is dat heel goed te doen. Onderweg passeer je de schattigste dorpjes. Ik vond Corfu een van de mooiste Griekse eilanden die ik heb gezien. Heel groen, veel bloemen.

Erg mooi en goed

Elly
13-4-2017

Heerlijk rustig en heel erg aardige mensen

Oude reviews (archief)

Super

Petra van der Veen
        24-8-2016

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in appartement Nikiforos. Het ontbijt is een absolute aanrader. De tuin is prachtig aangelegd. Zwembad oké! Op loopafstand enkele taverne's en na een wandeling van ongeveer een kwartier ben je in het plaatsje Messonghi. Daar zijn vele taverne's, en genoeg gelegenheid om aan het strand te liggen. Alles was meer dan goed!

paradijsje

j. Van der windt
        17-8-2016

Heerlijke plek om volledig tot rust te komen. Goede basis om deze kant van het eiland te verkennen. Leuke vissersplaatsen in de buurt. Messiongi niet ons plaatsje maar prima om boodschappen te doen. Absoluut aanrader notos beach. Prachtige tuin met mooie baai en goede taverna. Schoonmaak apartement keurig. We hebben een super week in nikiforos gehad. Op loopafstand goede taverna.

Prachtig gelegen appartement, zeer goed onderhouden door de familie. Heerlijk ontbijt, fijn zwembad met prachtig badderende zwaluwen. Alles is goed schoon. Het keukentje heeft een koffiezetapparaat. Ik vond het bed veel te hard. Op mijn verzoek kreeg ik er een dun matras bij. Wij zaten in een studio op de begane grond, erg weinig privacy. De weg naar het dorp Messonghi is gevaarlijk, dus lampje om je 's-avonds zichtbaar te maken is echt noodzakelijk. Messonghi en Moraitika zijn dorpjes met duffe tavernes, supermarkten en luchtbedwinkeltjes. Je moet echt in het noorden van Corfu zijn!

Schitterend verblijf in klein paradijs!

Jan-Freerk
        19-6-2016

Nikiiforos is een zeer goed verzorgd kleinschalig appartementencomplex net buiten Messonghi. De familie doet er alles aan om je een zeer aangenaam verblijf te bezorgen. Al vroeg loopt de vader door de tuin om alles te verzorgen en netjes te houden. Dochter zorgt, op verzoek, voor een bijzonder ontbijt op je eigen balkon op gewenst tijdstip.

Drie maal per week worden de appartementen zorgvuldig schoongemaakt zonder dat je hier last van hebt. Op de vertrekdag neemt de familie persoonlijk afscheid, waarna ze de appartementen weer helemaal verzorgen zodat ze enkele uren later de nieuwe gasten weer persoonlijk ontvangen.

Het enige minpuntje wat ik heb kunnen ontdekken was de matige WiFi. Dit hebben we zelf opgelost met een bundel van onze eigen provider.

Zeer liefdevol onthaal door de familie die dit appartementencomplex runt. De 2 zussen regelen alles met de vakantiegangers en vader en moeder helpen mee om alles schoon en mooi te houden. Alles is met heel veel liefde gemaakt en verzorgd. Van de kamers tot aan de tuin en het zwembad. Op verzoek kun je 's ochtends een heerlijk ontbijtje krijgen. Ze brengen het naar je appartement! Alles is uit eigen tuin en smaakt verrukkelijk.

Het appartement ligt op een rustig plekje in de heuvels. Wel op loopafstand van een dorpje en enkele leuke tavernes. Na een dagje ronddwalen over het eiland kun je heerlijk even bijkomen in het verkoelende water van het zwembad. Aan het eind van de dag krijg je daar gezelschap van enkele zwaluwtjes die over het water scheren. Prachtig!

Geweldig!!!

Anne
        24-7-2015

Geweldige week gehad!Twee gastvrouwen en ouders zijn zeer vriendelijk/gastvrij!Heerlijk dagelijks afwisselend ontbijt voor maar 5 euro!Studio is praktisch met mooi uitzicht/balkon/zitje. Alles is zeer schoon(3x pw schoonmaak)zwembad is mooi/schoon,tuin is prachtig.Ligging is rustig,midden op een berg. Messonghi op 20 min lopen, hierdoor niet in het drukke gedeelte.Als je slecht ter been bent moet je een scooter of auto huren. Om lopend nikiforos te bereiken moet je een flink bergje op,een leuke workout voor een ander misschien niet. De weg naar messonghi is overdag veilig maar in de avond zou ik een taxi nemen of een zaklamp meenemen.corfustad is 40 min met de bus.Bushalte ligt op 20 min in messonghi. 2,40 euro voor een enkeltje!Laatste bus gaat al om 21.30.Strand messonghi is zand en rustig.Taverna dyonisos 200 m, Bachus en 75 steps zijn zeker de moeite!In aug/sept veel wespen, nu ook al wat.Ze waren bij nikiforos in geringe mate aanwezig geen last van gehad!Een super week gehad!

Heerlijk voor rustzoekers!

Rene en Daphne Vogels
        1-9-2014

Dit appartement is ons uitstekend bevallen. Voor mensen die van rust houden is dit een aanrader. We hadden appartement nr 7, op de 1e etage met mooi uitzicht op zee. De appartementen zijn zeer schoon en worden 3 keer per week schoongemaakt. We werden op de eerste dag zeer gast vrij ontvangen door de 2 zussen. Nieuw dit jaar was ontbijtservice, dit is echt een aanrader!!! Elke dag een gevarieerd ontbijt met verse producten uit eigen tuin. Bijvoorbeeld zelf gemaakt gebak en diverse soorten fruit. Hier hebben we 15 dagen met volle tevredenheid gebruik van gemaakt.

We hebben een aantal aanbieders voor Nikiforos voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nikiforos in Messonghi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nikiforos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Nikiforos scoort een 9.27 uit 10 op basis van 38 reviews.