Appartement Nikiforos

Meer appartement info

38 reviews over Appartement Nikiforos

• 2019
    8Hans en Michel13-07-2019

Top appartement top eiland top zon zee eten

Prachtig in een vallei gelegen complex met uitzicht op zee. Schoon ruim appartement en vriendelijke eigenaresse. 1 tje voor de rustzoekers. Strand en winkels via wandeling van 15 minuten. Na 20 accommodaties op verschillende eilanden te hebben gehuurd is dit het eerste appartement want compleet uitgevoerd was. Gehele keukeninrichting,woonkamer met goed meubilair, 2 terrassen, afwasmiddel, olijfolie, peper en zout, suiker. You name it.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Ingrid18-04-2019

Heerlijk

Prachtige appartementen met mooie tuin en heerlijk zwembad. Kleinschalig en rustig gelegen. Met een vriendelijke eigenaren waar je een heerlijk ontbijtje kunt bestellen, zeker een keer doen😉👍Wandeling naar het gezellige Messonghi is goed te doen , ongeveer 15 minuten wel lampje ( of licht op mobile) voor in het donker. Ook de gezellige tavernes aan het strand zijn zeker aan te raden om heerlijk te eten. Wel een auto huren, zodat je nog heel veel mooie plekjes kunt bezoeken. Voor ons 4e keer met touroperator en gewoon weer een geweldig appartement en keurig verzorgd alles.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Kiki Knaven29-03-2019

Rustige locatie met een mooie tuin met zwembad waar je lekker tot rust kan komen. Hele vriendelijke eigenaren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 2018
    3Ubi Fumus17-09-2018

Vreselijk

Onbegrijpelijk de lovende reacties hier. Deze hollandse enclave is alleen geschikt voor bejaarden en mensen die niets om privacy geven. De toegangsweg is zeer steil en ongelooflijk achterstallig in onderhoud. De eigenaar is dagelijks bezig het gras te millimeteren of its (wat?) met het zwembad te doen en geeft je het gevoel je continue n de gaten te houden. De auto's worden voor je neus geparkeerd en verzieken je uitzicht.....ik kan zo nog wel even doorgaan. Nooit maar dan ook nooit zullen we hier terugkeren. Tevens de laatste keer geboekt bij een reisorganisatie. Reisorganisatie van deze nachtmerrie is voor mensen die zelf niets in hun mars hebben. Het voelde als een voorbereiding op het bejaardenhuis.

Nikiforos Family, Ιδιοκτήτρια, 20-02-2019

Thank you for taking the time to review your stay at Nikiforos Apartments. We are grateful for all feedback as we continually strive to improve our service to guests who honour us by choosing our apartments as a recurring holiday destination for more than 20 years now. We are genuinely saddened that your stay with us did not fulfill your expectations. After such criticism we feel the need to clarify a few aspects of who we are, and what to expect, so that future potential guests can choose wisely if considering to spend their precious vacation time with us. Nikiforos Apartments is a small family business. The area is classified as a traditional settlement therefore radical changes to the environment are not allowed. Indeed, the small road running beside our house has been opened by the Municipality only a few years ago in order to assist the many hikers who come to enjoy the wonderful nature and fauna. Maintenance can be carried out legally only by the Municipality and we continually demand improvements which we hope will happen soon.
    Summer temperatures are high and rainfall minimal, our discreet presence on a regular basis is essential in order to maintain the abundance of flowers and fruit trees which have matured with a lot of love and hard work in order to create the pretty, well tended surroundings that is one of the many reasons our guests choose to stay with us year after year, another being the cleanliness of the swimming pool which also requires daily attention. It is fair to say that we are not in the ideal location for those who crave a vibrant nightlife but we are in the perfect spot for those who appreciate comfort and cleanlines in the middle of nature, looking out to sea and still within walking distance of restaurants and facilities. For many visitors this is their idea of heaven!

Gereisd met partner in september 2017

• 8Rob31-08-2018

Fantastisch! Heerlijk rustig.

Na het lezen van de eerdere reviews kan ik me daar volledig bij aansluiten. Ik zal niet in herhaling vallen. Het enige minpuntje was de douchekop (kamer nr 4), want die is aan vervanging toe.

Alleen gereisd in augustus 2018

• 8Berry27-07-2018

wij Hebben een prachtige vakantie gehad op het appartement nikiforos op Corfu Het is aan te raden om een auto te huren en zo alle stranden van corfu te verkennen Prijzen auto verhuur vallen mee 200 euro voor 7 dagen als je via touroperator boekt Het appartement heeft een lekker zwembad en is een perfecte basis om het eiland te verkennen met de auto

Gereisd met partner in juli 2018

• 10JT19-07-2018

Geweldig

Kleinschalige appartementen gebouw (totaal 9 waarvan 7 studio's en 2 appartementen). Wij hadden een studio, met een ruim balkon, meer hadden we ook niet nodig , met mooi weer leef je buiten. Het ligt tegen een berg aan zo ontzettend mooi en rustig. Met een fantastisch uitzicht. Wel een kwartiertje lopen van het dorp en strand. Het heeft een zwembad en kinderbadje in een mooi aangelegde tuin met diverse fruitbomen. Ontzettend lieve eigenaren.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Linda11-10-2017

heerlijk

Het is gelegen op een mooie plek.Erg schoon en prachtig uitzicht. Afstand naar het dorpje is 15 min lopen.In de avond wel een zaklantaarn nodig.Lieve eigenaars Wel kleine badkamer. Het enige minpunt dat je de bovenburen hoort lopen maar dat is bijna overal in Griekenland.En een grote kier tussen de bedden

Gereisd met partner in september 2017

• 9Edmee21-08-2017

Erg relaxed

Het is een heel schoon, rustig gelegen appartementencomplex met een heerlijk zwembadje. Ons appartement had twee kamers én twee balkons, ideaal met kinderen die naar bed moeten. De studio's hebben weinig privacy. Nadeel is dat het op 20 minuten lopen ligt van Messonghi (waar de supermarkt is en een wat groter strand), en op een flinke heuvel. Voor mensen met kleine kinderen of die niet goed ter been zijn is dat niet handig. Om het eiland - dat groter is dan je denkt - te verkennen heb je echt een autootje nodig. Het strand bij Nikoforos (onderaan de heuvel) stelt niks voor en bestaat uit kiezels. Voor mooie zandstranden moet je aan de westkant van het eiland zijn. Met de auto is dat heel goed te doen. Onderweg passeer je de schattigste dorpjes. Ik vond Corfu een van de mooiste Griekse eilanden die ik heb gezien. Heel groen, veel bloemen.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Elly13-04-2017

Erg mooi en goed

Heerlijk rustig en heel erg aardige mensen

Gereisd met partner in april 2017

Appartement Nikiforos info