Appartement
Hotel aan zee, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag18°5°

2 reviews over Appartement Makis Louvlis in het Nederlands

Zeer vriendelijke gastheer, slechte bedden

Bram Mulder
31-7-2011

Let op bij je reservering. Er zjn 3 Makis appartementen op Corfu. Makis appartementen in Moraitika, Makis Studio's (=MakisLouvlis) in Moraitika en Makis Studio's in Roda. Onze transfer reed in eerste instantie verkeerd!

De ligging kan niet beter. Loopafstand van het strand, 50 meter van een bushalte waar i.t.t. veel andere plaatsen zo'n 15 keer per dag een bus stopt richting Kerkyra. De supermarkt is om de hoek en met het huren van een quad voor drie daen hebben we dankzij de goede ligging het hele eiland kunnen verkennen!

De bedden zijn veselijk...niet doen als je rugklachten hebt. De douche is onbegrijpelijk klein met een toilet er bijna in. De kitchenette is minimaal. Geen luxe, maar goed leefbaar. Ontvangst is zeer gastvrij, welwillend en behulpzaam. Vriendelijke familie, veel gezelligheid, een leuke bar met goed eten van de grill. Mooi zwembad voor de deur en Makis kost bijna niets.

Corfu is prachtig en afgezien van de bedden zouden we altijd weer naar Makis Louvlis gaan!

Gereisd met partner in juni 2011
2008

Men voelt zich bij vrienden

Albert & Sonia
22-9-2008

Familiaal pension met eenvoudige maar propere kamers. Mooi rustig zwembad, leuke bar en vriendelijke omgeving. Dicht bij uitgangscentrum.

Minpuntje: airco bij te betalen en in hoogseizoen veel lawaai op de weg.

Gereisd met partner in september 2008

Appartement info

• De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Makis Louvlis in Messonghi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Makis Louvlis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.